ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

از دست دادن

امروز سالگرد خواهرمه. ششمین سالگردش. اگه زنده بود امسال 23 شهریور 29 ساله میشد.

شیش سال پیش توی همچین روزی از اردیبهشت ماه روز پنجشنبه ای ساعت 4 صبح از دنیا رفت.

نمی دونم چرا این بچه که اینقدر شور زندگی داشت از دنیا دست کشید و بیماری امانش نداد تا بیشتر بخنده، خوشی کنه، زنده باشه.

گاهی فکر میکنم زندگی اینقدر عذاب بهمون میده که مثلن چی؟ چون اینقدر به همه چی وابستگی و دلبستگی داریم درد بکشیم از نبود هر کسی و هر چیزی...

کمک اشتباهی

تکیه دادم به دیواره ی استخر یکم استراحت کنم. سر صحبت با یه خانوم باز شد. همینطوری داشتیم حرف میزدیم گفت من کمک به دیگران رو دوست دارم مثلن الان یه خانومی آب تو دهانش رفته بود همش سرفه میکرد بهش گفتم میخای بزنم پشتت؟

نذاشتم حرفش تموم بشه  بهش گفتم کسی که تو گلوش آب گیر کرده هیچوقت پشتش رو نزن نه تو استخر نه تو خونه

گفت: عه؟؟

میدونید ما در روز کمکهای اشتباهی زیادی به آدمها می کنیم که فکر می کنیم داریم محبت یا لطف یا حتا کمکی در قبال شون انجام میدیم  اما نمی دونیم هم به خودمون آسیب می زنیم هم به دیگران. هم خودمون رو ناراحت می کنیم هم دیگران رو.

خیلی خوبه  اصول هر کاری رو یاد بگیریم. اصول روابط، اصول کار، اصول هنر و ...