ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

درس بزرگ

خیلی دوست دارم بنویسم اما توی این روزها دستم به نوشتن نمیره چی بنویسم که کمی باهام همذات پنداری کنین و خوشحال بشین. دیروز که شنیدم ماکارونی قراره بشه 11 تومن مدام به این فکر میکنم این محصول ساده غذای کلی دانشجو رو در سال تامین می کرد همون رو هم از این قشر دارن میگیرن حالا بماند باقی اقشار ...

من به روحانی تو سال 96 رای دادم بخاطر اینکه طرح بیمه ی سلامت رو همگانی کرد که خیلی از داروهای خواهرم که قیمت بالایی داشت رو باقیمت مناسب تونستیم بخریم حالا اون بچه عمرش به دنیا نبود اما من فکر کردم میشه به نوعی تشکر کرد ازش که البته با شعارهای ماورایی که برای کانداتوری اومده بود فکر کنم وظیفه ش بود که زحمت کشید و مرداد 96 طرح بیمه سلامت رو کلن باطل کرد و قیمتها رو به سه برابر رسوند. یعنی هر شعاری داده بود عکسش رو انجام داد. فردا پس فردا این رفت حبس خانگی یا طرد شد ملت این روزا خوب یادشون باشه.

 دیشب آرمان گرشاسبی یه سینگل ترک داده که روش قفلم (ادبیات رو فقط ). شاعر این کار استاد شفیعی کدکنی بزرگه. امروز رفتم یه سرچی در مورد زندگی و کتابهاش کردم دیدم اینهمه تحصیلات و علم در کنار اون تواضعش در برابر دانشجویانش فقط از یک انسان بزرگ و متواضع برمیاد. یاد چند روز پیش افتادم خنده م گرفت. میخواستم باتری یدک برای دوربینم بخرم از ادمین کانالی که عضوش بودم سوال کردم. ایشون هم زحمت کشیدن و راهنماییم کردن از کجا بخرم. با توجه به اینهمه جنس فیک تو بازار بهش پیغام دادم چند تا سایت و فروشگاه که نگاه کردم قیمتهای متفاوتی داشته بازم دو به شکم ازینجایی که شما معرفی کردین بخرم یانه. در جواب نوشت شما منو در جریان لحظه به لحظه ی خریدتون میزارید و یه ایموجی خنده فرستاد و بعد نوشت در مورد هر چی که سوال پرسیده بودین راهنمایی تون کردم حالا در مورد این باتری تصمیم با خوتونه که از کجا بخرین. منم براش نوشتم قصدم مزاحمت نبوده میخواستم راهنماییم کنین. بعد تمام چت ها رو پاک کردم و از کانال لفت و از پیجم آنفالوش کردم. برام اومد تو پی وی نوشت" متاسفم اینهمه وقت گذاشتم راهنماییت کردم و تا حرف مخالف نظرت شنیدی همه ی چت ها رو پاک کردی و از کانال لفت دادی واقعن متاسفم...."(شاید من ماجرا رو اونطور که باید خوب نتوستم اینجا براتون شرح بدم و شما پیش خودتون بگین ادمین که چیزی نگفته این آنفالوش کرده اما لحن نوشتاری بدی داشت)

میخام بگم ما آدمها از پشت صفحات مون خیلی خوب و روشنفکریم اما موقع عمل باید عکس العمل ما رو دید. من از تو کوچه نرفتم ازش سوال بپرسم. آیدی در کانال فعال کرده حتمن برای سوال و جواب. حالا نمی دونم چرا قرار بود یکم اطلاعات بیشتر بده زورش اومد. 

"اصالت" چیزی نیست که در وجود هر کس باشه. هر کس اصیله حتمن براش زحمت کشیده. امثال این ادمین کانال ارزش شفیعی کدکنی رو در نظرم چند برابر بزرگتر کرد چون باعث شد بفهمم در وجود هر کسی اصالت باید ریشه داشته باشه و بس ...