ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

معرفی سریال

سه روز پیش شروع کردم به دیدن این سریال. درگیرش شدم. این سریال فوق العاده اونقدر کامله که نمیشه ندید مثل سریال پاتریک ملروز که حتمن باید دیدش. 

خانواده ی بدکارکرد و والدین بیمار از نظر روحی تاثیرات مخربی روی روان بچه هاشون دارن که تا آخر عمر گریبان شون رو میگیره و اجازه نمیده زندگی طبیعی و سالمی داشته باشن.

متحیر بودم از هر قسمتش و اینکه قسمت آخر ناک اوتم کرد. درگیرم هنوز با این شخصیتها. در عین حال یه آدم در سکوت و آرامش چقدر میتونه از اعماق ترسناک باشه و به دیگران آسیب برسونه.

مینی سریال هشت قسمتی sharp objects یکی از سریالهاییه که  شخصیتها، داستان ، بازی عالی بازیگرها و موضوع روانشناسی سریال خیلی عالی کنار هم قرار گرفتن. این سریال بر اساس رمانی به همین اسم از جیلیان فلین اقتباس و ساخته شده.

نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 18:01

سلام . باران جان همیشه معرفی کتاب و فیلم از طرف شما برام لذت بخش بوده .ممنونم ازت .یه سوال دارم این سریالها رو از کجا دانلود میکنید ؟

سلام عزیزم. خواهش می کنم خوشحالم دوستانی دارم که هنوز به وبلاگ سر میزنن. من این سریال رو از قبل داشتم ولی یکسری سایتها هستند که به دلیلی فیلتر شدن و باید با فیلتر شکن وارد بشید تا بتونید فیلمی رو دانلود کنین اما توی سرچ گوگل اسم سریال رو سرچ کنین سایتهایی بالا میاد که میشه ازش سریال دانلود کرد
موفق باشید

سهیلا یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 19:58 http://Nanehadi.blogsky.com

کتابش رو خوندم.فوق العاده است.

من دیگه کشش خوندن کتابش رو ندارم از بس سر فیلمش اذیت شدم اما بشدت عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد