ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

اطاعت امر

آمده ایم دستگاه همایونی، حین انجام اعمال یومیه سرکی هم من باب احوالپرسی از دوستان، می بینیم این یار فرنگ رفته مان بانو نیمروز ما را به بازی دعوت نموده اند آنهم بازیِ وبلاگی ( این فرهنگستان زبان چه واژه ای رو برای وبلاگ گذاشته؟) گفته اند گویا باید از آرزوهایی که در دل و ذهن بوده و به آنها رسیده ایم پرده برداریم و ما آنچنان در حین انجام اعمالمان غرق در تفکر بودیم که حضور اربابمان را بلکل نادید گرفتیم.
از آنجایی که بنده آرزو های وافری دارم که هنوز به آنها نایل نشدم و تا برآورده شدنشان این کره ی خاکی را ترک نخاهم کرد، از آرزو هایی که از عالم خیال به عالم حقیقت روانه شده اند، رونمایی می کنم تا هم دعوت دوستان را بازپس داده باشیم و هم به خود یادآور شویم که آدمی زاد به امید زنده هست و آرزو های برآورده شده اش ...
  
و اینک آرزو های من:
1- سلامتی و موفقیت و تحصیلات خاهرها و برادر هام برام خیلی مهم بوده و هست و خدا رو شکر که با همت و تلاش و پشتکار خودشون دارن روز به روز پله های ترقی رو طی می کنند.
2- من عاشق رشته ی روانشناسی هستم و بالاخره دارم این رشته رو می خونم. امیدوارم وسط راه کم نیارم فقط با این حرکت مورچه وارم ...
3- دیدن تخت جمشید که بالاخره تونستم سال 87 ببینمش و وقتی واردش شدم همیجوری بغض این گلو گرفت تا وقنی که اومدم ازش بیرون. ول نمی کرد این بغض
لامصب منو از روی خوشحالی نبودا( اینقدم ندید بدید نیستم ) به خاطر خرابی بیش از حد این بنای زیبا و ملی و تاریخی بود و همچنین بازدید از مقبره ی حافظ عزیزم
4- داشتن یک شغل با درآمد مطلوب که چشم شیطون کور بهش رسیدم
5- یه دوره با یکسری روانشناس مطرح رشت کلاس و دوره برگزار می کردم که اصلن این روز ها فراموش نشدنی هستن برام و همیشه این رو از ذهن می گذروندم و بالاخره هم جواب داد کائنات بهم


از آنجایی که این رفیق شفیق از ما خاستند تا 3 دوست دیگر را بازی داده و از سِرشان آگاه شویم و از آنجاییکه قرار است در آینده ی نه چندان دور کلید شهرداری رشت به دست اینجانب سپرده شود و از آنجاییکه برابری آدمها همواره مد نظر ما بوده، دوستان را از طریق قرعه کشی گزینش نموده تا نه سیخ بسوزد و نه کباب و هم این امر خطیر را نیز گردن نهاده باشیم. دوستان به شرح زیر می باشند:
1- نادیای بهار من
2- فریبای یک ذهن پریشان
3- مائده ی ناگفته های دل
دوستان، روی ما را سپید نموده و این عمل خطیر را انجام دهند و به صورت هرمی به باقی دوستانشان ضمیمه کنند این طرح را تا ما هم در آینده در شهرداری رشت آب باریکه ای را برایشان در نظر بگیریم... والا بخدا

نظرات 13 + ارسال نظر
maede دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

درود به باران عزیز،آرزوهات بسی زیبا بود خوشحالم که بهشون رسیدی
و اما از حسن انتخاب شما برای پرده برداشتن از آرزوهای من متشکرم شهردار عزیز،دیگه روی گل شما رو که نمی تونم زمین بندازم می نویسم از آرزوهایی که بهشون رسیدم؛میگم خوبه نگفتی آرزوهایی که بهش نرسیدید و اگرنه 7-8 تا پست باید میذاشتم
پست گذاشتم بهت خبر میدم گلم

درود به روی ماهت
مرسی عزیزم البته هنوز به خیلیهاشون نرسیدم مائده .اووووووووف

ریحانه دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:34

خوش حالم ک ب ارزوهات رسیدی عزیزم
دست ما رو هم بگیر شهردار
شاید منم رفتم سر کار

مرسی ریحانه. تو هنوز اینقده فرصت داری برای رشد و بالندگی و موفقیت. پس از هر موقعیتی برای بردن استفاده کن. شهردار بشم حتمن فقط شما باید تشریف بیارید رشت

یک ذهن پریشان دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:09 http://1zehneparishan.blogfa.com

وای دده ! باراااااااااااااان حالا من چی بپوشم ؟؟؟؟؟ (ای وای نه ببخشید اشتباه شد) . حالا من چی بنویسم ؟؟؟
باید برم فکر کنم ,باید فکر کنم , فکر کنم (تشدید پریشانی یک ذهن پریشان)

ای جانم
اصن عاشقم یه وضی

الهام دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 16:38 http://mehrparvar.blogfa.com

سلام
آرزوی شیراز برام جالب بود. تو ذهنم دنبال آروزهای عجیب غریب میگشتم

ندید بدیدم دیگه الهام

زویا دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:44 http://zehnemanedige.persianblog.ir

چه کار بامزه ای کردین :))
امیدوارم به همه آرزوهات برسی عزیز دلم

مرسی و همچنین تو زویا جان

Mr PACT سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 http://MisagheTanha.blogsky.com

ای شههههههههههههههر دار...

خب یه پست خوب برای تو هم تو بخش انفورماتیک در نظر می گیرم میثاق. غمت نباشه

maede سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:24

درود به باران عزیز؛اطاعت امر کردمااااااا، بدو بیاااااا منتظرم

حتمن

بانوی ماه سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:21 http://mid-day-moon.blogsky.com

=))))
عالی بود عزیزم
همیشه خوش باشی و هرموقع که شهردار شدی و کلید رشت رو دستت گرفتی من همه جا پز میدم که این شهردار شما دوست منه دلتون بسوزه

ای جانم. مرسی

مهناز سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:53 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

ساسا چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

ایشالا به همه آرزوهای کوچیک و بزرگت میرسی

ممنون دوست من همچنین شما بهمراه همسر جانتان

الهام چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 http://mehrparvar.blogfa.com

چرا ندید بدید!
قدردان...
منم آرزو داشتم برم شیراز که خدا رو شکر برآورده شد

خب خدا رو شکر. آخه تخت جمشید رو خیلی دوست دارم اصلن اندازه نداره این علاقه ی من بهش. وقتی اونجا بودم هم خوشحال بودم برای ایرانی بودنم هم هم اشک آلود برای تخریبش

Mr PACT چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 16:19 http://MisagheTanha.blogsky.com

وااااااااای... بسیااااااااااااااار ممنووووووووووووون...
خوب خداروشکر شغل آیندمون جور شد
با سپاس از شهردار نموووووووووووونه

خب با حمایتت از وبلاگستان شانس این شغل کمی کمرنگ شد. بعله همچین آدمی هستم

خاهر بهار پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:52

خدا شما همه جوانان را آرزومندی و پیوند عاشقانه به ارزوها عطا فرماید الاهی

ایشالای آخرو بلند تر بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد