ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

ببین از جوراب هم میشه درس گرفت

پوشیدن کتانی با جوراب پارازین نه با جوراب ورزشی عالمی داره برای خودش. پا همش توی کتانی با جوراب پارازین فضای بیشتری برای حرکت داره و گاهی اوقات اون تعادل لازم رو که با جوراب ورزشی بود رو نداره. امتحان کنید این مورد رو تا حال امروز منو درک کنید
خصوصن اون آدمهایی که تا با هاشون درد و دل می کنی، به جای اینکه گوش کنن و شنونده باشن سریع می گن:
 اگه من به جای تو بودم ...

  

ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ …

ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﻓکر ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﺗﻮ ﺣﻤﺎﻡ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧﻦ

ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻦ

ﺗﻮ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺏ ﺑﺎ ﺗﻠﻔﻦ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻦ

ﻣﻮﻗﻊ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﻣﻮﻗﻊ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻣﯿﺪﻥ

ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺍﺯﺵ ﻣﺘﻨﻔﺮﻥ ” ﭼﺸﻢ” ﻣﯿﮕﻦ

ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﻥ ﺩﻋﻮﺍ ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﻣﻮﻗﻊ ﺗﯽ ﻭﯼ ﺩﯾﺪﻥ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﭼﮏ ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﻣﻮﻗﻊ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﭼﮏ ﮐﺮﺩﻥ ﻏﺬﺍ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ

ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭﻥ

ﻣﻮﻗﻊ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ ﺧﻮﺍﺑﻦ

ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﻣﯿﺨﻮﻧﻦ ﻭ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﻓﺮﺍغت ﮐﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻦ !!!

ﯾﻨﯽ ﻫﯿﭻ ﺟﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ

ﻧﺨﻨﺪ ﺗﻮ ﺑﺪﺗﺮﯼ

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﻫﯿﭻ ﻗﻨﺎﺩﯼ ﻗﻨﺪ ﻧﻤﯿﻔﺮﻭﺷﻪ ! ؟

ﻫﯿﭻ ﻋﻄﺎﺭﯼ ﻋﻄﺮ ﻧﻤﯿﻔﺮﻭﺷﻪ

ﻗﻬﻮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎﻡ ﻫﻤﻪ ﭼﯽ ﺩﺍﺭﻥ ﺟﺰ ﻗﻬﻮﻩ !

ﻣﻤﻠﮑﺖ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺧﻮﻧﺴﺖ

نظرات 13 + ارسال نظر
ضیاء شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:13 http://x-need.blogfa.com

وفیق شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:09 http://hayel.blogfa.com

احیانا" شما منظورتون این نیس که ما هم جوراب نازک (پارزین) بپوشیم با کتانی و سرمان را هم بالا بگیریم ؟؟؟!!!

خب گاهی بعضی موقعیتها طلب می کنه ببینیم طرف مقابل چه حسی داره. شاید برای اینکه کمی زنانگی رو درک کنید پپوشیدن جوراب پارازین رو یکبار هم که شده تست کنید. راه دوری نمی ره بخدا

یک ذهن پریشان یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:32

منم امتحان کردم خیلی لیزه

اینجا ایران است و بنده یک ایرانی ام

درود بر تو ایرانیِ تبریزی

Mr PACT یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:24

الان باید خنده کنیم یا ناراحت باشیم و افسوس بخوریم؟!!!!!!

خودت چی دوست داری برادر من؟؟؟؟؟ نظر ما که شادی جوانان است

رها یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:56

والا

ساسا یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

من در عجبم با این مولتی توانایی چرا به جایی نمیرسیم.

ای خاهر الان مردم فقط میخان "خوشی لحظه ای" داشته باشن با اینهمه انرژی که میزارن

My white house یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:19 http://mennomen.mihanblog.com

اما بازهم براخودش عالمی داره،البته من دارم سعی میکنم تو بعضی مواردخودم را اصلاح کنم:))

چه عالی. پس تولد دوباره ت مبارک آسمان

وفیق یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:32 http://hayel.blogfa.com

والا من شخصا ، ترجیح میدم جور دیگه لطافت زنانگی رو حس و درک کنم ، نه با پوشیدن یه جوراب نازک و لیز که مخصوص کفشهای رسمی هستش ...
و همچنین اینکه ، جوراب پارازین در دسترسم نیست و عمرا" بتونم برم یه مغازه ، بگم یه جفت جوراب بدین از این زنونه ها ، سایز پای خودم ( مثلا 43)

شاد باشید و ایام بکام

بهانه نیار دیگه برادر من. تازه شم جوراب پارازین سایز بندی نداره که تو هر پایی میره بقرعان
سپاسگذارم

maede سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

سلااااااااام هه هه منم امتحان کردم بارها
در مورد در ایرانم فقط نظرم اینجوری :

درود به تو
من اون روز صبح میخاستم کفش کالج بپوشم نظرم عوض شد رفت کتونی پوشیدم اگه می رفتم جوراب ورزشی می پوشیدم از سرویس جا می موندم

یک بغل حرف نگفته سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:55 http://n-goftedabir.blogfa.com

اخه میترسیم از فردا بگی دامنم بپوشید ببینید چه حسی داره

نترس برادر من فقط خاستم بگم بعضی ار تجربیات همچین هم بد نیستن.
خداییش شما مردا چرا می ترسین کارای زنونه انجام بدین؟؟؟؟ مگه ما زنا از کارای مردونه هراس داریم برادر من؟؟؟؟

مریم صادقی یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:27

سلام خواهر گلم سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک،اگه میشه جوابمو پیاممو بدین بدین کارتون دارم،یا علی

ممنونم بانو

مریم صادقی دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 16:52

عزیزم اگه میشه با ایمیل من در ارتباط باشید کار دارم باهاتون.یا یه شماره ای یا ایدی فیسبوک بدید تا در ارتباط باشیمفقط سریع

سلام. شما اگه همینجا برام پیغام بگذارید من می بینم فقط نمی دونم چه کمکی از دستم بر میاد؟؟

مریم صادقی سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 17:27

اگه اینجا میشد که میگفتم لطفا بگین یه جای دیگه صحبت کنیم.باتشکر

شما مطمئن باشید کامنت شما پیشم امانت می مونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد