ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

جایزه ی رایگان عوارضی پسند

قبل از بازی والیبال ایران و روسیه مجری گفت: توی مسابقه ی پیامکی برنامه شرکت کنید.

برد ایران عدد 1 و برد روسیه عدد 2 / پیامک  به شماره ی20000360

وسطای بازی من شربت خنک به دست و پر استرس و هیجان زده از ست چهارم متوجه شدم یه مسیج برام اومده. دیدم نوشته :

"برنامه توپ و تور"

470 هزار ریال اعتبار برای شما منظور شد. جهت دریافت سیم کارت رایگان سریعن ......... ثبت نام کنید.

بعد از مراحل ثبت نام نوشته که 9900 تومن بابت مالیات و عوارض بپردازید. خب من موندم اون رایگان بودن سیمکارتش چیه این مالیات و عوارضش چی؟

تصمیم گرفتم 100 تومن بزارم روی 9900 تومن، نقش یه فرشته مهربون باشم که هر شبی 2000 تومن 2000 تومن زیر بالش بچه خاهرم میزاره بخاطر کار های خوبی که میکنه. تازه کلی هم دل بچه شاد میشه.
عطای رایتل رو به لقاش بخشیدم. کلن توی این مملکت جایزه هم بخای بگیری باید سلسله مراتب رو بعمل بیاری البته خُشکه بیشتر مدنظر عزیزان هست و لاغیر ...




نظرات 6 + ارسال نظر
زویا شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:30 http://zehnemanedige.persianblog.ir

عجب. این رایتل هم شورشو درآورده پس! خب میفروختیش به یکی

والا من یه ایرانسل دارم سال تا سال استفاده ش نمی کنم. رایتل رو کجای دلم بزارم

یک ذهن پریشان شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:34

واللا !

وااااااااااالا

دومانلی آدا شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 22:55 http://dumanliada.blogfa.com

پس جایزه مبارکت باشه باران جان

مرسی عزیزم

خاهر بهار دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:53

اونم 47 تومن فقط برای آموزش بوده ها یعنی یه سیمکارت بهت میخاستن بندازن بدجور ناجوری

آره والا
تازه برای بازی با امریکا دیدی میخاستن ملت تا ست آخر شرکت کنن تو مسابقه ی پیامکی شون

Mr PACT دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:33 http://MisagheTanha.blogsky.com

ساسا دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

هر پنجشنبه تماس میگیرن که خط شما با پیش شماره 0930،0931،... یا نمیدونم 0000 بفروش میرسه تمایل دارین، وفتی هم با احترام از پیشنهادشون تشکر میکنم و میگم تمایل ندارم بدون یه خداحافظی قطع میکنن. دیگه از اس ام اس های میلیاردر شو که نگووووو.. ما باید از دست این شرکتهای واگذارکننده همراه چه کار کنیم؟ اینم که از جایزه دادنشون.

والا در روز اینقد خانواده م بهم مسیج نمی دم که هر روز دارم کلی میل هرز پاک می کنم.
کلن گدایی مدرنه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد