ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

زندگی را با عشق نوش جان باید کرد

مهم نیست چای صبح دم رو با کوکی لاهیجان می خوری یا با باقلوای تبریز یا حتا یه قند کوچیک

مهم اینه که این چای رو با عشق نوش جان کنی

 و بدونی که لایق بهترین ها هستی



نظرات 5 + ارسال نظر
نادی چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:45

سلام

عشق یادت نرود

بله باید یادمون باشه و حواسمون باشه عشق در جانمان به خواب نرود
حالا به هر ترتیبی بیدار نگهش داریم حتی با یک چای قند پهلو

سلام نادیا جان
بله بله عشق نباید یادمان برود

نادی چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 14:52

به نظر تو عشق همان انسانیت نیست؟
وقتی در جانمان به خواب برود خودخواه و متعصب میشویم
نژادپرست و خودبرتربین
اونوقت عصر هیولاها در ما احیاء میشود
حیوانات درنده ای که وحشیانه آماده دریدن هستن..

ببین من دارم یک کتاب میخونم به اسم "با اطمینان می دانم که ......." از اپرا وینفری که فوق العاده جذابه. فکر کنم جواب سوال تو توی کتابش پیدا بشه
اما بنظرم عشق انسان به انسان دیگه واقعن خاستنی و دوست داشتنیه خصوصن اگه دو طرفه باشه و پر از لحظات خوب و خوش و با صداقت هم داشته باشه
اما عیب کسایی که تا می فهمن عاشقشونیم و بقول تو اون حس درنده تو شون پیدا میشه اینه که اون آدما یا خودشونو دوست ندارن یا از جانب کسی که دوستش داشتن رها شدن و آسیب دیدن.
چرا وقتی حسی زیبا مثه عشق توی وجودمون هست به گندش بکشیم که مثلن برترینیم؟؟؟؟؟
امیدوارم دری وری هامو خوب منتقل کرده باشم

نادی چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 15:12

بله تو مفهوم رو درست رساندی اما ظاهرا من نتوانستم منظورم رو درست بیاان کنم

خود من عاشق آدم ها هستم و این باعث شده بدون طبقه بندی بهشان احترام بگذارم
چه اهمیتی داره اهل کجا و متعلق به دین و مذهب و قومیتی است...
تحصیل کرده باشه یا بیسواد..قبل از همه ی اینا ما انسان هستیم و بعنوان یک انسان همو بپذیریم...
یه تمرین مداوم

من هم همینطورم نادیا
منم درست مثل تو فکر می کنم براشون اما اگر هم نمیارم
اگه کسی هم باب میلم نبود یا ازش فاصله می گیرم یا برای خودم آرامش طلب می کنم برای همینه بیشتر آدمهای اطرافم مهربانو با صداقت و عاشق هستن درست مثل خودت

نادی چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 15:24

دوستت دارمممم

تفکر عالی ینی همین...
عشق و انسانیت ،حلقه اتصال آدما بشه همه ی مشکلات حل میشد قوانین و دین که برای سعادت بشری اومده یا وضع شده که این پیام رو به ما بدهند امیدوارم یه روز همه ی بشریت به چنین درکی برسند

ممنونم دوست جان
من هم امیدوارم شاید تا وقتی ما باشیم اتفاق نیفته اما از گوشه و کنار که می بینیم و می شنویم آدمها همدیگر رو دوست دارن و برای هم فداکاری به معنای درستش دارن بازهم میشه امیدوار بود به آدمها به زندگی

مینوˆ پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 13:02 http://milad321.blogfa.com

امیدوارم چای را همیشه با عشق نوش جان کنید.

ممنونم مینوی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد