ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

پیغام برای شیرین

شیرین جان ممنون از نوشته ات و ازینکه در آن  لحظات سخت به یادم بودی.

شیرین عزیز ما آدمها چرخه ای از طبیعت هستیم که خاه یا ناخاه مشکلات بر روح و روان و جسم ماه گره خواهد زد اما هر بار که گفتم طبیعت کارش را خوب می داند و نیازی به دخالت ما ندارد.

من طبیعت را بیش از هر چیز دیگری قبول دارم و باورش می کنم و می دانم بعد از هر بودی، نبودی هست و بعد از از نازایی، باروری. آرزو می کنم اتفاقات خوب بر زندگی تو و عزیزانت آنچنان افتد که باور کنی زندگی معجزه ی لحظاتی است که با هم و به یاد هم هستیم بی آنکه هم را بشناسیم. برایت آرامش و صلح و مهربانی و رنگهای شاد آرزومندم مهربانم.

نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 22:32

اون حرفا رو که تایپ میکردم همش با خودم میگفتم نکنه ناخواسته نمک روی زخم بشن برات باران،خیلی شک داشتم ارسالش کنم ولی حال روحیم اونقدر بحرانی بود که در نهایت مصمم شدم ارسالش کنم، از آرزوهای زیبات خیلی دلگرم شدم و منم هزاران هزار برابر بیشتر و زیباترش رو برای تو آرزو میکنم دوست نازنینم.

ملیکا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:12

سلام باران جان
امروز به وبلاگ روژین عزیز سر زدم دیدم ٢٧ تیر جواب کامنتى رو که برات گذاشته بودم
دادى، البته لطف تو بوده و نیازى به جواب نداشت اما شرمنده شدم که دیر متوجه شدم فکر کردم بهتره تو وبلاگ خودت بیام هم سلامى کنم و هم قدردانى کنم محبتت رو...
مادرم چند وقته که حالش خوب نیست و از ٨ مرداد بیمارستانه و منم این کامنت رو از سى سى یو برات میفرستم، مادر به علت کهولت سن نارسایى قلبى داره و همیشه باید همراه کنارش باشه .باور کن باران جان همه چیز و همه اتفاقات حکمتى داره، اینجا با آدمهایى روبرو شدم و داستانهایى شنیدم که متوجه شدم چقدر خدا به ما لطف داشته و بازم سعى کردم به دید دیگه اى دنیارو ببینم.
حرف زیاد دارم اما چشمام روى این صندلى کنار مادر داره میره...

ملیکای عزیز سلام به شما. خواهش می کنم عزیزم ما آدما با همدردی و همصحبتی حجم درد ها و مشکلاتمون رو می تونیم کم کنیم وقتی در یک نقطه مشترکیم. برای مادر نازنینت آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم قلب مهربونش با مهر بتپه و برای تو هم آرزوی خوشحالی و موفقیت و رنگهای شاد و حس خوب آرزومندم.مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد