ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

باور

من فکر می کنم آدم باید بلد باشه چطور زندگی کنه.شاید این حرف ساده خیلی آرمانی باشه اما واقعیت اینه زندگی امروز همه ی ما (جدا از اتفاقاتی که دستمون نیست و تصمیم گیرنده شون آدمهای راس امور هستن)ناشی از تفکرات و باور های خود مونه.

من ایمان دارم هر انسانی در زندگی به اون چیزی که باور داره و بهش فکر می کنه میرسه. من باور دارم ذهن ما یه کهکشان فعاله که تفکراتمون رو که به خوردش میدیم به شدت به بیرون پرتاب می کنه. باور ها و افکارمون رو قوی و قدرتمند و مثبت کنیم تا اثراتش رو ببینیم.


پ.ن: ممنون که به کانال تلگرامم سر میزنید.baranpaieziii@I