ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

بی شرفی همراه با رذالت

امروز باهام تماس گرفتن گفتن از مخابرات تماس میگیریم با توجه به اینکه تعرفه مکالمه رفته بالا و مسیج هم گرون شده میخاییم براتون سیمکارت کشوری و بین المللی صادر کنیم. یه سیمکارت رایتل رایگان هم بهمراه سیمکارت همراه اول بهتون داده میشه. آدرس تون رو بدید موقع دریافت سیمکارت همراه اول مبلغ 36000 تومن هم به مامور پست بدید. من گفتم خب می رم از نمایندگی میگیرم گفت باید اونموقع 45000 تومن واریز کنی. منم آدرس رو دادم اما دو به شک بودم. زنگ زدم نمایندگی همراه اول توی رشت گفتن خانوم اینا کلاهبردارن ما بار ها به مشترکان مون اعلام کردیم اما بازم ملت گول این متقلب ها رو میخورن. کلی تشکر کردم و زنگ زدم به مخابرات تقلبیه و گفتم خانوم من الان زنگ زدم نمایندگی بمن گفت شما کارتون قانونی نیست. گفت خانوم شما به نمایندگی زنگ زدید من از مخابرات تماس گرفتم گفتم لطفن سیمکارت رو برای من نفرستید و قطع کردم.

اینو اینجا نوشتم که اگر مورد مشابه ای براتون پیش اومد در جریان باشید که مخابرات اینهمه هزینه نمی کنه تا به تک تک دارندگان سیمکارت همراه اول زنگ بزنه بلکه یه مسیج فله ای از همونا که عیدا برای تبریک میفرسته به مشترکانش میزنه.


روز به روز ملت دارن دزد تر و دروغگو تر میشن و وقاحت و زشتی این کار اصلن بی معنیه براشون.


بچه خدا رو شکری خوب شده و سرطانش از بین رفته بعد بچه و باباشو میاری جلوی تلویزیون که خزعبل ببافه و ملت هم پول واریز می کنن برای درمان بچه. وای که چقدر بی شرفن بعضی ها که از سادگی و ناآگاهی و حماقت دیگران دکان باز کردن برای خودشون.(حتمن ماجرای اون آقایی رو که تلویزیون باهاش مصاحبه کرده که دلار ارزون شده داروی بچه مو میتونم ارزون تر بخرم رو دیدین که بعد علی ضیا دعوتش کرده تلویزیون و ملت هم دلشون سوخته پول واریز کردن برای خرید دارو ها اما موسسه محک نامه زده که این پسر تو سال 95 درمان شده و دیگه نیاز به دارو نداره. (برید تو صفحه اینستاگرام موسسه محک) آقای علی ضیا نیازی به این دروغگویی ها نبود و ...)


من وبلاگدار و کانالدار، شمای سایتدار و اینستاگرام دار و ... هر چی رو که می نویسیم و بولدش می کنیم و خودمون رو پاک و روشنفکر می دونیم حتا اگه سر سوزنی بهش عمل کنیم مملکت جای قشنگ تری برای زندگی میشه اونقدر که میشه بی ترس نفس کشید و اعتماد کرد ...