ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

سال نو مبارک

سال 97با همه ی سختی وگرونی و بدقولی و دلتنگی و اتفاقات ریز و درشتش تموم شد.

آدمها معمولن دو بار در سال خودشونو الک می کنن یکی روز تولد و یکی یه روز قبل سال جدید (حداقل من اینطوریم). 97 از نظر شخصی برای من سال خوبی بود. تئاتر های خوب زیاد دیدم، کنسرتهای خیلی خوب زیاد رفتم. کتابهای خیلی خوب زیاد خوندم.سینما رفتم، کلاس رفتم. همدان که سالها آرزو داشتم برم رو رفتم.در کل میتونم بگم سال پر از کنار گذاشتن احتیاط و پر ریسکی برای من محتاط بود. ازینکه رشد کردم و یاد گرفتم خوشحالم. امیدوارم سال 98 رو پر انرژی تر و با انگیزه تر و شاد تر و فعال تر و خوشحال تر سپری کنم.

برای تک تک شما آرزوی

آرامش

سلامتی

صلح با خود

مهربانی

رنگ و نور

انگیزه

آرزومندم

اگر غمی دارید اگر عزیزی از دست دادید اگر مشکلی هست بسلامت ازش عبور کنید. دعاگوی شما هستم.

بهترین حال رو براتون خواهانم.

هر جا هستید

با هر کسی هستید

امیدوارم امسال یاد بگیریم فارغ از جنسیت، مذهب، نژاد و ...

آدم باشیم

با هم مهربان تر باشیم.

دل بخشش داشته باشیم.

دست همدیگه رو بگیریم.

قلب همدیگه رو بدست بیاریم بجای اینکه بشکنیم

پاستیل بخوریم چون جویدنش با عث میشه حواسمون بره سمت جویدنش و کمی ذهنمون آروم تر بشه

وقتی رفتیم طبیعت ازش یاد بگیریم بخشش و بخشیدن و مهربانی رو

برای خودمون گل بخریم چون لایقش هستیم قشنگی رو ببینیم

موسیقی خوب گوش بدیم چون حق گوشامونه که خوبها رو بشنوه

حرفهای خوب خوب به خودمون بزنیم چون لیاقتش روداریم

عطر خوشبو بزنیم. رنگهای شاد استفاده کنیم.

در نهایت اینکه تا زنده ایم زندگی کنیم

سال نو تون خیلی مبارک