ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

نه گفتن

نمی دونم توی زندگی چند بار نه گفتم به اونهایی که دوستشان داشتم و دوستم داشتند. نمی دونم نه شنیدن از طرف من چه تاثیری روشون گذاشت. منو دختر گستاخی فرض کردند که احترام کوچیکتر بزرگتر نگه نمی داره، دختری که سرکشه و حرف بزرگتر گوش نمی ده. اما هر بار با نصحتشون بیشتر  به این که "کل اگر طبیب بودی/ سر خود دوا نمودی" برام تداعی میشد.
نه گفتن شجاعت میخاد خیلی هم. با یه نه گفتن مطمئنی دل طرف رو شکوندی، بزرگتری رو آزرده کردی، دوستی رو نا امید کردی و ...
نه گفتن جسارت میخاد که چه جوری بیانش کنی و به دیگران ثابت کنی میتونی از پس ماجرا بر بیایی و  مسوولیت کاملش رو می پذیری خودت و تنها خودت.
امروز خوشحالم به خاطر نه هایی که گفتم به آدمهایی که دوستشان دارم و دوستم دارند.

امروز خوشحالم به خاطر نه هایی که بالغانه به آنها گفتم نه خودخاهانه اگر چه از من رنجیدند.
امروز خوشحالم به خاطر موفقیتهای زندگیم اگر چه با سختی بسیار بدستشان آوردم.
امروز خوشحالم به خاطر اینکه به چشم یک فرد بالغ به من نگاه میکنند آنهایی که از من نه شنیدند.
امروز خوشحالم به خاطر خوشحالیم.
نظرات 10 + ارسال نظر
شایگان شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 http://shayegann.blogfa.com/

سلام باران جان خوبی
سپاس که اومدی و سر زدی وبلاگ زیبایی داری
نه گفتن خیلی خوبه ایکاش بتونیم همیشه و در مواقع ضر.ریش نه رو بگیم و نخوریمش،به شخصه برای یه نه گفتن چه مصیبتی دامن گیرم شد برای اینکه نه توی دلم و ذهنم بود اما نتونستم به زبون بیارمش

درود به شما. ممنونم.
امیدوارم این با بتونید "نه" رو بگید اونم محکم

بهار شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:34

اینو باهات هستم

یعنی اینبار تو با من موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟

عباس ملکشاه شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:39 http://MalekSHah.PersianBlog.ir

"نه" های بالغانه خیلی حال آدم را خوب میکنه
چون آدم یه چیزهای را بدست میاره که دیگه نمیخواد از دیگران "آره" تایید یا تصدیق بگیره

در کل مرگ یه بار و شیون هم یه بار. خوبیشم اینه که دیگه کسی اذیت نمی کنه آدمو و از شر مزاحم در امانه. والا به خدا

Mr PACT شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:59

خسته نباشی از این همه نه گفتن های سخت!
منم از خوشحالی شما خوشحالم

بعضی روزا واقعن سخت بود. ممنونم
راستی فلفل قرمز برای روزایی که احتیاجه دیگه

.آزی. یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:01

من آدم " نه " گویی هستم. یعنی هر جا حس کردم دارم پا روی دلم و احساسات شخصیم می ذارم اون " نه " معروفو گفتم. شاید اطرافیانم اول ناراحت شده باشن اما دیگه متوجه می شن که یه چیزایی رو ازم نخوام.

تبریک بابت این شجاعت و جسارت

مهشید یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:09

قدرت نه گفتن یه هنر هست.منم یه مدت هست یاد گرفتم

درود بر تو که یه قدم به جلو برداشتی خانوم روانشناس عزیز

hami یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:23 http://hami-lahijan.blogfa.com/

جالب بودددد

رها دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 http://thepartoftanhai.blogsky.com/

نه گفتن اسون نیست برای من خیلی مشگله نه بگم

هر کاری با تمرین کردن انجام پذیره رها بانو

رها سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 http://thepartoftanhai.blogsky.com/

شاید با تمرین بشه نه گفت ولی باز برای من سخته . من حتی به بچه ام هم نه نمی تونم بگه اونم یاد گرفته سواسفتاده کنه

میدونی اولش همیشه سخته هر کاری چون مغز مقاومت می کنه ولی وقتی بیافتی تو غلتک میشه برات مثل نفس کشیدن که باید باشه
موفق باشی

دلسوختگان چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 12:06 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

نه گفتن خود هنری والاست که همه ندارند.!

گاهی تا نوک زبون میاد ولی گفته نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد