ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

عاشق ترم کردی

خاهری دارم که بهم میگه تو در کار "جواد کردن" آهنگهایی. حالا جواد کردن یعنی چی دوستان؟ یعنی اینکه اینقده یه آهنگ رو گوش میدم، گوش میدم ، گوش میدم تا خودم هم از دستش کلافه میشم و یه مدتی دیگه گوش نمی دم. یکی ازین آهنگها که بنده در حال جواد کردنش هستم آهنگ بسیار زیبای هنرمند عزیز کشورمون "بیژن مرتضوی" که البته هیچ نسبتی با س.ع.ی.د مرتضوی نداره و خاننده و نوازنده چیره دستی هست با اون ویلون سفیدش به نام "عاشقترم کردی". از اینجا دانلود کنید برای شنیدنش.
خانوم گوگوش، مادر من سعی کن خاننده هایی خوب تربیت کنی ماندگار باشن نه فقط جیگلی میگیلی. والا به خدا.

*************
چقدر شلوغی شهرم رو برای خرید عید دوست دارم. زندگی جریان داره درین شلوغی ها.
خدای مهربانم فقط ازت یه خاهش دارم هر کی برای خرید میره دست خالی برش نگردون و قیمتها طوری باشه که همه بتونن برای عید خرید کنن از پوشاک گرفته تا خوراک و اینکه هیچ بچه ای بدون لباس عید نباشه. میدونی که، بچه ها دلشون به همین چیزا خوشه. خدایا روی این بنده خطاکارت رو، زمین ننداز.

***********
کاش زودتر 25 اسفند بشه و این دو تا خاهرهای دانشجوم از خابگاه بیان خونه. جاشون این روز ها عجیب خالیه.
بچه ها زود تر بیایین بساط چای و تخمه ژاپنی و خرما و پفیلا با من. راستی این روز ها پشمک حاج عبدالله هم به بساط اضافه شده. تو برنامه ها رفتن به رستوران های آبشار و تورنگ طلایی هم گذاشتم.

********
این روز ها قیمت طلا همش در حال نوسانه و هر روز 1000 تومان از قیمتش کم میشه. یه سر به اینجا هم بزنید شاید بد نباشه.

*****
این جمله رو دوست داشتم و باورش هم دارم.

تا روزی که آفتاب طلوع می کند ، دنیا آدم خوب دارد.

برای تایید این جمله، یه سر هم تشریف ببرید اینجا...

نظرات 13 + ارسال نظر
مامان دو گل دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 http://azizanemaman.persianblog.ir/

عرض احترام به همه خواننده های فاخر ایرانمون

شاد باشید این روزهای شلوغ آخر سال
در ضمن من هم آپ کردم

زنده باد هر چی هنرمند توانمند
سپاسگذارم

.آزی. دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 http://rouzhayerangi.blogfa.com/

من روزای آخر سال تو شهرهای شمالی رو خیلی دوست دارم. با همه جا فرق داره. خوشحالم که همیشه این روزای سال اونجاها هستم تا از این همه زیبایی لذت ببرم.
...
باران عزیزم به سختی می تونم برات کامنت بذارم. کلاربلاگ اسکای باهام سر سازگاری نداره
....
روزای خوبی برات آرزو می کنم.

ممنون آزی عزیز
نمی دونم سرعت نت من پایینه یا لاگ اسکای مشکل داره. مهمه اینه که از هم خبر داریم.
هر چی آرزوی خوبه مال تو

فرزانه سکوتی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:15 http://13571391.blogfa.com

سلام بر شما
از سایت دکتر شیری رسیدم بخش مردمان خوب این دیار به کامنت و بعد وبلاگ شما.
یه زحمتی داشتم. گویا شما رشت هستین؟ یکی از دوستان من داره کار پژوهشی در مورد تهران قدیم و هنر و مخصوصا تئاتر در اون زمان اجام میده. به خاطرات آقای دروی خیلی احتیاج داره. اگر شما می تونین اسم کامل و آدرس و شماره ای از ایشون به من بدین که ازشون وقت بگیریم برای دیدار و گفتگو. امیدوارم اتفاق خوبی بیفته و از تجربیات ایشون استفاده کنیم.
با تشکر
فرزانه سکوتی

خوش آمدید خانوم سکوتی
من آدرس کامل و شماره از عکاسی ایشون دارم فقط اجازه بدید برای دقیق بودن آدرس امروز تماس بگیرم عکاسی تا بتونم اطلاعات دقیق به شما و دوست گرامی تون بدم.
موفق باشید

مهشید دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:45

شما هم یکی از اون آدم های خوب دنیایی

من الان چی باید بگم مهشید عزیز با این لطفی که به من داری .
یعنی سر صبحی کیفور شدم عجیب. بر قرار باشی خانوم روانشناس عزیز

سوره دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:33 http://harkat-porshoor.blogfa.com



*************

*************
خواهر
*************

Mr PACT دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:51

عباس ملکشاه سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:22 http://MalekSHah.PersianBlog.ir

چه پست پرلینک اقتصادی بود
: )
از شوخی گذشته خدا کنه در مورد همه ماها و مردم این امر محقق بشه. الهی آمین

آمین

هذیانهای یک ذهن پریشان سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 http://hazyangune.blogfa.com

اینجانب هم به نوبه ی خودم پیشنهادی برای خانم گوگوش دارم
خانم گوگوش مادر من شما سعی کن حرف نزنی فقط بخون

مخصوصن اون تیکه هایی که میندازه حال آدمو بد میکنه:اومدی خاننده شی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مریم.م سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 http://mysouldance.blogfa.com

هاهاها این آهنگ جواد کردن اپیدمیه انگار !!!
لازم شد برم تو کار جواد کردن آهنگ عاشقترم کردی !!! خخخ

چه آهنگهایی که جواد نشدند مریم بانو. الان که گوش میدمشون هیچ احساسی ندارم بهشون. قبل تر ها باهاشون تو ابرها سیر می کردم

بهار سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:36

اهنگ محمد اصفهانی رو من دارم جواد میکنم-اما باهاش گریه کردم

اصلن جواد کردن آهنگها به احساساتی بودنشه دیگه وگرنه این آهنگهای 8*6 که دل آدمو با دو بار گوش کردن میزنه. والا به خدا

بچه مشد سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:32

جواد اسم مبارک آقامونه . احترامشو حفظ کنیم.
بعضی چیزا باعث میشه ما خواننده های خاموش هم نظر بدیم.
خدانگهدارتون باشه

اسم پسر خاله منم جواده
سپاسگذارم

asal چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 http://www.1itman.blogfa.com

این جواد کردن نیس که من تحقیق کردم.
خارش مغزیه! درمانم نداره فقط باید هی گوش بدی. منم مبتلام.
اوه اوه. رشت موقع های عادی شلوغه! چه برسه به ایام عید. خیلی دوس دارم الان تو بازار همینطوری بی هدف بلولم.
منم خعلی دلم خواست. جمع خواهری تون مستدام.
طلا چی هَ؟
زندگیمون در نوسانه، اون که جای خود داره.
اصن یکی از دلایلی که دوس دارم سر فرصت و حوصله بیام اینجا همین جمله هاته. واقعاً خستگیمو در میکنه.
مرسی.

لطف داری عسل بانو.
امیدوارم پایانامه به بهترین نحو ارایه بشه وبعد از موفقیت یه سفر بیایی رشت و با هم بی هدف توی خیابانهای رشت بلولیم بریم پاساژ پاسارگاد رو بهت نشون بدم
خارش مغز رو خوب اومدی

آری چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:12 http://ary-f.blogfa.com

یه سوال دارم چرا وا رودر کلمات تبدیل به ا میکنی مثل خواهر که وشتی خاهر یا خواننده که نوشتی خاننده؟می تونم دلیلش رو بدونم

بانو به نظرم هر چی که به ما یاد دادن الزامن درست نیست و پیروی از اون هم واجب.
شاید من از نظر خیلیها بی سواد باشم اما منطقم بمن میگه هر چی که با گوش خودم می شنوم و با چشم خودم می بینم باور کنم البته با احترام به اونهایی که یکسری قانونها رو نوشتند و دیگران هم ملزم به اطاعت از اونها هستند.
از بچگی هم برای من جای سوال بود خاهر خاهره " خواهر" چرا باید بیاد این ترکیب رو خراب کنه اما چون برای 20 می جنگیدیم مجبور بودیم بنویسیم خواهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد