ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

برادرزاده عزیزتر از جان

اگه از سر کار اومده باشی و خسته، و آرزوی یه خاب جانانه به دلت ولی باید بری دندان پزشکی و بعد از ترمیم دندونات نتونی نطق کنی ولی با این حال با رفیق شفیقت یکساعت تلفنی صحبت کنی و البته از نوع غیبت و نیش تا بنا گوش باز و بعدش یه برادر زاده با اون چشمای خوشگلش مثه گربه چکمه پوش بهت بگه عمه من گرسنمه و بری براش یه زیر دستی پر سیب زمینی سرخ کنی و بگه من عاشق سیب زمینی سرخ کرده ام و دلت غنج بره برای اون حرف زدنش و بعد کنترل رو برداری بزنی سریال ببینی اونم "من یک مستاجرم" و سریال به اوج خنده برسه و ناگاه این برادر زاده ازت آویزون بشه که ای عمه میخام پرشین تون، کارتن فوتبالیستها رو ببینم و کشمکش برای داشتن کنترل ادامه داشته باشه و من منت کنم اون فسقلی رو که بزار سریاله تموم شه و وقتی تموم میشه کنترل رو بهش میدی و میزنه اون شبکه مزخرفه که فوتبالیستها رو ببینه اما تموم شده و دل من خنک میشه و لجش درمیاد و تلویزیون رو خاموش میکنه. بهش میگی شلوغ نکنه که عمه میخاد بخابه و یه کانال میزاری تا آهنگ گوش کنه و سرگرم شه که خدا پدر ابی رو بیامرزه که از خاننده های مورد علاقه برادرزاده و بندهه میخونه رویایی دارم رویای رنگارنگ و میری تو اتاقی میخابی که به خاطر جابجای عید، اکو داره و تازه دلت گرم خاب شده که یکهو بازیکنان لیگهای اروپایی دارن بازی میکنن و گزارشگرشون جناب رُهام خان که داره با یه عروسک به شکل گاو همراهیشون میکنه و میگی بچه تو چقدر حرف میزنی و دوباره به اغما میری و به بازیکنانش پرسپولیسی ها هم اضافه میشن و دوباره دعواش میکنی و ناراحت میشه و گوشیتو از شارژ درمیاره و به مامانش زنگ میزنه که بیاد دنبالش و اینطوری میشه که حسرت خاب تو دلت می مونه. اما من به این نتیجه رسیدم که اگه روزی مادر بشم بچم خودش باید از خودش مراقبت کنه
اگه میخایید صحت حرفای بنده رو به علاقه زیاد برادرزاده جان به فوتبال رو تایید کنید تشریف ببرید" ادامه مطلب"

آقای رُهام 9 ساله برادر زاده عزیزتر از جان عاشق فوتبال، تیم پرسپولیس خصوصن علی کریمی. این عکس هم مربوط به بازی داماش و پرسپولیس تو رشت تو ورزشگاه عضدی که تو لابی هتل گرفته.


نظرات 9 + ارسال نظر
hami دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:13 http://hami-lahijan.blogfa.com/

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ این عکس چرا باز نمیشه
پیــــــــــــــــــــــــش....
کجاش برادرزادت 9سالشه؟؟؟جدی تو عمه ی علی کریمی هستی؟

اوووووو الان عکس کامل باز شد...
این یکی برادرزادته
خدا نگه داره برات
منم عید دایی میشم

دایی خان چرا اینقده عجولی سرعت نت پایینه عکسه دیر باز میشه. تا عید که چیزی نمونده ایشالا برای داییش خوش قدم باشه

مامان دو گل دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:15 http://azizanemaman.persianblog.ir/

آره عمه جون
بچه داری سخته
خواب نمیذاره واسه ادم
ایشالا بچه شما بتونه از خودش مراقبت کنه

خیلی هم سخته مامان خانوم مخصوصن اگه خسته هم باشه آدم

Mr PACT دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:40

خدا حفظش کنه براتون

سپاسگذارم. خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟

ساناز دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:12


سلام
خوشحال میشم تشریف بیارید به بازی آنلاین
و رقابت کنید و رکود بزنید!

http://game.parsdlc.com

:)

ارور میده که سایت ساناز خانوم

.آزی. سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:12

ای خانوم ما که از دیروز تا حالا هر کاری کردیم این عکسه باز نشد که نشد.
بعدشم تو با یه بچه طفلکی 9 ساله مشکل داری؟؟؟؟
باید یه دو ساله رو 24 ساعت بسپارن بهت تا قدر عافیت بدونی.

کلن نت مشکل داره آزی جان. با موزیلا حتمن باز میشه.من اگه خسته باشم و خابم بیاد با همه مشکل دارم بعدشم گل پسرت 3 سال داره نه 2 سال آقایی شده واسه خودش

زن متاهل سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:48

خدا حفظش کنه بانو

ممنون بانو و عزیزان شما رو

.آزی. چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 http://rouzhayerangi.blogfa.com/

می دونم اما من دقیقا منظورم دو سالگی بچه هاست که کلا راه خودشونو می رن و هیچ حرف حسابی رو متوجه نمی شن.
آرتین الان که سه سالشه خیلی درکش بالاتر از دو سالگیشه.
اما یک دو سالگی ای کشیدیم ما
دعامو تکرار می کنم خدا 24 ساعت تو رو بایه بچه دوساله بذاره که شاید حتی ازت بخواد رو مبل سر و ته بشینی!!!!

ببین پس با این اوصاف یه بچه حاضر و آماده رو میگیرم بزرگ میکنم ولی عجب خوب تو ذهنت مونده ها. کلن یادت نیمره دوسالگی آرتین

سودی بودی دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:54

الهی عمه فدای ذوقش بشه.رهام جان منه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟پسر فوتبالی من که باهم ادای سربازارو در میاریم
جانشو بمیرم

عمه جون خودتو کنترل کن
الاهی براش بمونی

ازی(خودمم) چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:11

به به چقدر عمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد