ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

رییس حالی بی حالی

همیشه کار کردن با آدمایی که یه حرفی میزنن و بعدشم حرفشونو عوض می کنن برام عذاب آور بوده و هست و خاهد بود.
یکی نیست به این رییس من بگه آخه برادر من حرفی که میزنی رو قبول کن دیگه. آخه این حرفه رو خودت زدی، من چیکار کنم تو آدم بصری هستی، اون چیزی رو که تو ذهنته رو با اون چیزی رو که میگی فرق معاملست. دیروز یه چیز گفتی و امروز باقی حرفاتو بهش اضافه میکنی و میگی اینطوری گفتم حرفمو بهت. اونجوری خیال می کنم یا گوشم مشکل داره یا آدم سر به هوا یا زیر در کارروییم یا ... آخه این جور مواقع آدم اول به خودش شک می کنه تا طرف مقابل.
به تمام دارندگان رییس حالی بی حالی، صبری جمیل از خدا خاستارم. باشد که رستگار شوند و صحت حرفهایشان بر ایشان آشکار. آمین
نظرات 12 + ارسال نظر
Mr PACT پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:36 http://misaghetanha.blogsky.com

الهی آمین...

کلن رییس شما هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هی وای

هذیانهای یک ذهن پریشان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:21 http://hazyangune.blogfa.com

ما که رئیس نداریم یعنی کلا شغلی نداریم ولی برای دوستان آمییین

ممنون

Mr PACT پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:26 http://misaghetanha.blogsky.com

نه خدارو شکر رئیس ما اینجوری دیگه نیست، انصافا خیلی هم خوبه

رییس ما هم خیلی خوبه فقط گاهی وقات حالی بی حالیه

حسین جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 http://succeess13.persianblog.ir/

آمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین

عجب آمینی

hami شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:44 http://hami-lahijan.blogfa.com/

خانـــــــــوم شما سواد نداری بعد کجا استخدام شدی؟پارتی بازی دیگه
خواهد رو اینجوری مینویسن
از خدا خواستارم نه خاستارم
ببین 2تا غلط املایی بارز
بعد شماها با پارتی میرید ما جوونا بیکار میمونیم... اونم با علم زیادمون...
البته ما مهندس برقیم کار هس برامون



من بر اساس قانون خودم زندگی من می کنم نه قانونی که تو مدرسه بهمون به اجبار یاد دادن.
بعدشم یه مهندس برق هیچوقت رو زمین نمی مونه. والا به خدا
من توی زندگی از تنها چیزی که استفاده نکردم همین بند "پ" بود

زن متاهل یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:02

سه تا امن یجیب خوندم عزیزم

کلن ماهی

ازی(خودمم) یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:29

مدیره ایولله.خدا حقمو از تو گررفت.عااااشقتم رییس

نامرد
ایشالا از این رییسا گیر خودت بیاد. البته رییس من خیلی خوبه ها

hami سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:00 http://hami-lahijan.blogfa.com/

اگر هر کسی برای خودش قانون میذاشت و بر اساس قانون خودش زندگی میکرد سنگ رو سنگ بند نمیشد...
انتظار همچین تفکر فکری رو از شما نداشتم
"ذهن زیبا" ذهن زیبایی نداره...
یعنی منم میتونم برای خودم قانون بنویسم و ازون پیروی کنم؟؟؟؟این حرفی که زدی قبول کن که اشتباه بود چون هرجور نگاه میکنم سواد خوندن نوشتن اجباری نیس.اگرم میریم دنبالش سعی میکنیم درست ازش استفاده کنیم.این قانونیه که توی همه کشورهاست نه تنها ایران.
یعنی میشه انگلیسی زبان بگه من دوس دارم "yes" رو اینجوری بنویسم: "jes" ؟؟؟؟؟؟؟
بعد بگه من رو قانون خودم مینویسم
منم منظورم این نبود که بی سوادی فقط یه شوخی بود.اما شما فکر کردی من دارم غلط املایی میگیرم....
بند "پ" هم چیز عادی شده.حالا یکی مثه شما با شانس یا استعدادش میره سر کار یکی هم با بند "پ".
در هر صورت موفق باشی

قانون من به کسی آسیب نمی رسونه بجز اینکه دیگران فکر می کنند من بیسوادم و این چندان هم مهم نیست چون من دارم به عنوان یه انسان مستقل و آزاد برای خودم زندگی میکنم.
برای خودت قانون وضع کن ولی ازش پیروی کن نه اینکه برای دیگران باشه و به قانونت هم احترام بگذار چون خودت برای خودت وضع کردی نه پیروی دیگران.
من از شوخی تو ناراحت نشدم اصلن. شرایط زندگی من طوری بوده که با آدمهای زیادی سرو کار داشتم و خوشحالم ازینکه اینجا مکانیه که ما فرهنگ ها و عقاید و اخلاقمون رو به اشتراک بزاریم تا دچار سوئ تفاهم نشیم و یاد میگیریم آدمها قابل احترامند
امیدوارم هر کی با این سه گزینه ای که گفته میره سر کار بتونه حداقل به مردمش خدمت کنه
شما هم موفق باشی حامد

مریم سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 http://mysouldance.blogfa.com

خدا به منم صبر بده !
کم کم این قضیه واسه همه تجربه میشه و دیگه تو دغدغه ای نداری که بخوای حقانیت خودتو ثابت کنی (تجربه خودمو میگم)

الاهی آمین
میدونی مریم آدم اینهمه زحمت بکشه با حرف خود طرف بعد بیاد بگه من اینو گفتم اون لحظس که آدم یا دوست داره رییس رو خفه کنه یا یه ستون پیدا کنه برای کوبوندن سر خودش

رها سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 http://thepartoftanhai.blogsky.com/

آمین

آمین

حسین سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:03 http://succeess13.persianblog.ir/

اون آمین کشیده من برای این بود که یجورایی طعم اینجور رئیسها را چشیدم

hami پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:09 http://hami-lahijan.blogfa.com/

سلام
باز هم میگم اصلا با این حرفات موافق نیستم چون از نظر خودم کاملااااا بی منطقه...
ازینکه میگی قانون وضع کن و پیروی کن درسته اما نه هر قانونی... این قانونی که تو داری ازش پیروی میکنی اصلا قانونم نمیشه اسمشو گذاشت...
خیلی دوس دارم بدونم این قانونی که گذاشتی سرکار خودتم اینجوری پیروی میکنی؟؟؟یعنی داری یه نامه رسمی مینویسی یا یه چیزی مینویسی با قانون خودت مینویسی؟؟؟یعنی "اصلا" رو اینجوری "اصلن" مینویسی؟؟؟؟میخوام راستشو بگی... نه از سر غرور بگی آره...
اینجا وب توهه مکان شخصی تو تمام قوانینشم مطعلق به خودته میتونی هر چی دوس داری بنویسی و قانون بذاری.که با حرفات موافقم
به هر حال دوس ندارم سوتفاهم برامون پیش بیاد و از حرفام ناراحت بشی هم استانی
بدرود

از نظر تو بی منطقه حامد. من با منطق تو یا کس دیگری زندگی نمیکنم.
گفتم برای من یه قانونه نه برای بقیه
این یه قانون شخصیه و من در محل کارم برای نامه های اداری از قانون شرکت استفاده می کنم. واقعیتش رو گفتم
"متعلق" رو از عمد نوشتی "مطعلق" یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سوئ تفاهم نیست و بیان عقیدست و باور کن احساس میکنم دوستان مجازیم آنقدر بهم نزدیکند که اگر روزی ببینمشون می شناسمشون
در پناه خدا. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد