ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

از ماست که بر ماست

داشتم داستان کباب غاز محمد علی جمالزاده رو می خوندم. خوندن این داستان مقارن شد با تماس یکی از دوستام جهت مشورت در انجام کاری که میخاست جدیدن شروع کنه. کارش رو گفت و من هم بهش گفتم که خیلی عالیه برای تویی که مدتها خونه نشین بودی بهترین شروعه حتا اگه یک درصد شکست توش باشه تجربه ی خیلی خوبی برات میشه. براش خوشحال شدم ازینکه تصمیم جدیدی برای زندگیش گرفته و داره ازین رکود یکساله بیرون میاد. به اون قسمت داستان رسیدم که مصطفا، شخصیت داستان داشت از قصیده ای که 13 عید سروده برای حضار می خوند و حاضران مجلس هم تشویقش می کردند. دارم فکر میکنم به دوستم و مصطفای کباب غاز که بی شباهت بهم نیستند.
تمام زندگی در یک تصمیم خلاصه می شود:
کدام پل ها را بسازم؟ کدام پل ها را بسوزانم؟
                                                      "دیوید راسل"

باران نوشت: این دوستم رو خیلی دوست دارم اما از اینکه فقط برای زندگیش حرف می زنه و عمل کردن اون حرفها در کار نیست، لجم به شدت در  میاد.براش آرزو می کنم به همین زودیها حرفهاش به مرحله عمل در بیاد.

نظرات 9 + ارسال نظر
Mr PACT دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:36 http://misaghetanha.blogsky.com

داستان کباب غاز خیلی دوست دارم
انشالله موفق بشه دوشتتون و بقیه جوون ها

منم دوست دارم. جالبش اینجاست دهه ها ازین داستان میگذره ولی ما ازین اخلاقمون هنوز دست بر نداشتیم.
ایشالا همراه با چاشنی آرامش

.آزی. سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 http://rouzhayerangi.blogfa.com/

به خدمتتون عرض کنم چند روزیه بی وفقه دارم آهنگ از ماست که برماست سیاوش قمیشی رو می خونم در حدی که پسرکم هم حفظ شده همراه با من می خونه.
حالا دیگه مربوطیاتش هم بماند!!!!

کدوم آهنگه آزی من یادم نمیاد این آهنگ سیاوش؟؟؟؟؟
گذاشتم بماند

مریم سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 http://mysouldance.blogfa.com

این دوستت نوجوان ابدی داره گویا !
اگر دکتر جان میشنوید میگفت نسخه نپیچ دختر جان ! خخخ

میدونی مریم وقتی داشتم این پست رو می نوشتم همش می ترسیدم درست منظورمو نرسونم و کسانی که اونو می خونن فکر کنن من دوستم رو به چالش کشوندم ولی واقعن دوست دارم این دوستم راهش رو پیدا کنه چون تو سن سی سالگی مثه 50 ساله ها رفتار میکنه که از دنیا بریدن.
هی وای نسخه

زن متاهل سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:08

انشاالله که دوستت همینجوری میشه بانو

ایشالا

رها سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 http://thepartoftanhai.blogsky.com/

لج منم درمی اد .

رها سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 http://thepartoftanhai.blogsky.com/

کدام پل ها را بسازم؟ کدام پل ها را بسوزانم؟
عالی بود

تو دوره نوجوونی همش یه جملشو می شنیدم که همه بهم می گفتن "پلهای پشت سرت رو خراب نکن" اما امروز خوشحالم ازینکه بعضی پلها باید خراب شه تا پلهای جدید جایگزین و باعث پیشرفت آدم بشه. موافقی؟

.آزی. سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:01

سرچ کن توی ویکی صدا از ماست که بر ماست. گوش کن یادت میاد و به حال الانمون دلت می سوزه!!!!

ممنون پیداش کردم.

حسین سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:02 http://succeess13.persianblog.ir/

به به کباب غاز محمدعلی جمال زاده
آنقدر به این داستان علاقه دارم که هنوز کتاب سال دوم دبیرستانم که این داستان توشه تا الان نگهش داشتم
کتابش مال سال ۷۹ هستش
واقعا پدر داستان نویسی ایران قلم طنز نویسی خیلی عالی داشتن.
کاش میشد وقتمون را صرفا سر دیدن فیلمها و سریالهای کمدی بی محتوا و مزخرفمون که فقط جلف بازی در آن وجود داره و بخاطر اسم بازیگراش بفروش میروند تبلیغات فرهنگی بشود تا دیگران رو بیاورند به خواندن این نوع کتابها

لینکش رو گذاشتم که داستانش کامل تره
چی بگم که اگه کتابی هم میخونیم باهاش دیگران رو رصد می کنیم. ما کلن از اون ور بوم افتادیم متاسفانه

عباس ملکشاه دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:28 http://MalekSHah.PersianBlog.ir

واقعا یه ملکول عمل از یه اتمسفر آرزو بهتره
واقعا

مخلص کلام رو گفتید. کاملن موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد