ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

یه پست ویژه

امروز اول اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی شیرازیه. به عنوان یک جوان ایرانی باید با عرض شرمندگی و سرافکندگی بگم که شعری ازین شاعر بزرگ بلد نیستم که در اینجا براتون بزارم اما جمله بسیار نغز و دلنشین و تاثیر گذاری از ایشون همیشه در حافظه ام دارم که برای من بسیار آموزندست:
حضرت حافظ می فرماید:
تا توانی علم بیاموز و مال بیاندوز که دانا تو را به اولی داند و نادان به دومی
لطفن اینجا هم تشریف ببرید...

----------------------------------
آلبوم جدید رضا صادقی به نام "همین" به بازار اومده. قطعات بسار زیبا و دلنشینی داره. من کار فرهنگی انجام دادم و آلبومش رو خریدم، شما هم بخرید و به اونهایی که دوستشان دارید هدیه بدید که هدیه ای بس ارزشمنده
(کلن الان رضا صادقی باید یه پورسانت هم بهم بده بابت تبلیغ آلبومش )

نظرات 7 + ارسال نظر
همسایه برار یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:13

رضا صادقی صدا عالی ایسه.خبر فده ای تی دست درد نوکونه.زنده ببی.زلزله مواظب ببو

خاهش دارم. من خریدم آلبومشو. شما هم بخر
زلزله زلزله زلزله

Mr PACT یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 http://misaghetanha.blogsky.com

مگه ما توپیم که هر پستی میذاری کلی پاس میدی که بریم اینور و اونور؟!

نمیخرم!

تنبل حرف بزرگترتو گوش کن بگو چشم
3000 تومن بیشتر نیست خسیس

.آزی. دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 http://rouzhayerangi.blogfa.com/

سه بار کامنت گذاشتم نمی دونم اومد یا نه.

یکی از کامنتات اومده دوتاش تو راهه هنوز

.آزی. دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 http://rouzhayerangi.blogfa.com/

احتمالا گسل های زمین خوردنشون.

بعید هم نیست آزی

عباس ملکشاه دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:37 http://MalekSHah.PersianBlog.ir

من اصلا نفمهیدم آلبوم جدید اومده بیرون
ممنون بابت معرفی و حتما اوریجینال می خرم

از اونجایی که همیشه دنبال آهنگهای رضا صادقی هستم بر خودم واجب دونستم که معرفی کنم این آلبوم رو. اگر فیلم "بی خداحافظ" امینی رو دیده باشید توش پره از آهنگها و صدای زیبای رضا صادقی.
ممنون از کار فرهنگی که انجام می دید

بهار سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:33

رضا نگو یه دسته گل
تر و تمیز و تپل مپل
عاشق صداشم دیگه
آبجی جونم خریده قراره بده منم گوش کنم بریزم تو گوشیم بلوتوث نمایم انتشار فرهنگی بدهم

عجب شعری گفتی برا رضا صادقی بهار
کلن امیدوارم آبجی شما این کارو نکنه . حداقل در مورد رضا صادقی این کار رو نکنید.
اورجینال باشید و اورجینال خرید کنید

همسایه برار شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:00

بهار تی خاخور بگو نیینه.خوب نیه

چی ژلافتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد