ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

برای دوستانی که ندیدمشان

گاهی در زندگی حتا با آدم هایی که نمی شناسیشان دوست داری احساس همدردی کنی، جمله ای پیدا کنی تا آنقدر عمق داشته باشد که بتواند آرامش کند.
ما آدم ها به نام آدم بودن مان باید اشتباه کنیم، درس بگیریم، یاد بگیریم که زندگی هر لحظه داستانی جدید دارد با بازیگرانی زیاد که ما کارگردانیش می کنیم. حالا که سکانسهای این فیلم هیجانی باشد یا تلخ، درام باشد یا تراژیک این ما هستیم که رای نهایی را صادر می کنیم و به روی گیشه زندگی می فرستیم یا پر فروش باشد یا تیر خلاصی را به ما بزند.
شاید این نوشته ها از ناراحتی بهینه یا از دلتنگی میثاق چیزی کم نکند اما می خواهم دوستانم بدانند درین عالم، آدمها مثل زنجیر بهم متصلند و زمانی که احساس می کنید زندگی بر خلاف شماست هستند آدمهایی که انرژی مثبت شان را برای شما پرتاب کنند و برای خوشی و آرامشتان دعا.میخاهم این را بدانید با اینکه ندیمتان اما این را به تجربه بگویم( نه از روی نصیحت) زندگی به آدمهای کوچکی که غرق دنیای کوچکشان هستند، محدود نمی شود و دنیای بزرگ شما نیاز دارد تا پذیرای اتفاقات خوب و بزرگ باشد. امیدوارم که چنین باشد.

                                                                                      دوست شما
                                                                                       باران پاییزی

نظرات 6 + ارسال نظر
Mr PACT سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:58 http://misaghetanha.blogsky.com

خیلی خیلی ممنون از شما دوست عزیز و گرامی
امیدوارم اینطور که میگید اتفاق بیافته و تغییری بزرگ در زندگی من ایجاد بشه

تغییر رو باید ایجاد کرد دوست من

hami سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:46 http://hami-lahijan.blogfa.com/

الان چی شده؟؟

نمی دونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسین چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 http://succeess13.persianblog.ir/

بسیار عالی بود

خاهش می کنم

مریم یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 http://mysouldance.blogfa.com

چه خوب بود این پست ..

خاهش می کنم مریم عزیز.
راستی تولدت خیلی خیلی خجسته باشه بانوی اردیبهشتی

زن متاهل یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:26

سلام بانو جونم...ببخشید یه چند وقت نبودم
پست زیبایی بود

درود به روی ماهت. کجا بودی. گردش و اینا آیا؟؟؟؟

نادی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 http://nani652.blogfa.com/

حس نابی است به همه وجود حسش کردم سپاسگذارم،شما رو نمیشناختم ولی الان آشنای من شدی ویه صندلی توی دلم به شما تعارف میکنم.

خاهش دارم بانو. بزرگوارید
دلتان همیشه بهاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد