ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

برای تویی که هر روز، روز توست

زندگی با همه سختی ها و خوشی ها و تجربه هایش به من یاد داد که:

مادر بودن، سخت ترین کار دنیاست.

هر روز روز توست، حتا بدون نگاشتن در تقویم که من میخاهم در تقویم ذهنم به خاطر بسپارم بخاطر تمام خوبیهای عالم بدون چشمداشت و بی هیچ بهانه ای.

کلماتم آنقدر قدرت جبران مهربانیهایت را ندارد که بتوانم بیانش کنم اما این را میخاهم بدانی ما فرزندان با وجود شما مادران است که دلگریم به این زندگی.

این آهنگ تقدیم به مادر مهربانم که می دانم دعاهای او راهگشای مشکلاتم در زندگیست و تمام مادران سبز سرزمینم.




باران نوشت: این پست رو پیشکش می کنم به آزی و میخام بهش بگم که:
 آزی عزیز، مادر بودن سخت ترین کار دنیاست و تا پایان دنیا این کار سخت ادامه دارد. سربلند امتحان سخت زندگیت باشی و احساسهای بدت را دور بریز و در هر اتفاقی روی خوبش را ببین. این یه دستوره

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد کبوتری زاده دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 http://besharatedin.blogsky.com/

سلام
به قسمت خبر نامه وبلاگم اضافه شدید اگر مخالف بودید بهم بگین
مچکرم

چی بگم والا. اول اضافه می کنید دوم خبر می دید

زن متاهل دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:09

سلاااااااااام بانو
ممنونم از گذاشتن لینک آهنگ...حتما گوش میدم

درود به تو

.آزی. دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:18 http://rouzhayerangi.blogfa.com

اول اینکه یه دنیا ازت ممنوم به خاطر این پست. بعدشم شک نکن من روی خوب این داستانای مادر و فرزندی رو بیشتر از روی بدش می بینم. باور کن. ولی همیشه ته دلم یه جوری میشه. چون احساسات مادرانه دلیل تراشیای خودشو داره. بازم ازت ممنونم که یه دوست واقعی هستی برام.

آزی جان اینایی که نوشتم از ته ته ته دلم نوشتم برات. میدونم نمی تونم حس شما مادر ها رو درک کنم چون گذشت میخاد و بزرگواری و صبوری.
امیدوارم در آرامش مادری کنی آزی

Mr PACT دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:43

هذیانهای یک ذهن پریشان سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:21 http://www.hazyangune.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد