ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

خود بشکن، آیینه شکستن خطاست

جلوی آیینه قدی می ایستم تا خودم را ورنداز کنم که این لباسها به این تن می آید یا نه؟ هر حرکتی که انجام می دهم آیینه هم او را تکرار می کند. دستها بالا رفت، ایینه تکرار کرد. خنده بر لب نشاندم، آیینه تکرار کرد. راست رفتم، راست رفت. چپ رفتم چپ رفت. آیینه همچنان در پی تکرار رفتارم بود. به خودم گفتم بی خودی نیست که دایم غر می زنیم بچه های این دوره زمانه چرا اینقدره بی مسوولیت و ولنگار و دروغگو و ... هستند آخر آنها آیینه رفتار های ما هستند

نظرات 5 + ارسال نظر
Mr PACT پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:16

هه هه... بچه توی عکس چقدر باحاله!
راستی آینه هر کاری میکنه عکس ما هستش! اگه از دید اونی که تو آینست نگاه کنی! ما میریم راست ولی اونی که تو آینست میره سمت چپ!


والا میثاق من دیگه به این جاهاش فکر نکردمیعنی علمی بلکه از دید جامعه شناسی نگاه کردم

.آزی. پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:43 http://rouzhayerangi.blogfa.com/

واااااای این عکسه چه گوگولیه باران

به شدت موافقم با این پست.

آخیییییییییی
ممنون

hami شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:22 http://hami-lahijan.blogfa.com/

سلام.خیلی خیلی مطلب زیبایی بود
اما (ما آیینه رفتارهای آنها هستیم) درستر نیس؟؟؟نمیدونم شاید اینی که نوشتی باشه
درود بر تو

فکر کنم هر دوتا درسته حامد. می تونی سر رادین تست کنی خاندایی
درود به تو

محمد شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:09 http://besharatedin.blogsky.com/

مامان دو گل شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:25 http://azizanemaman.persianblog.ir/

موافقم
واقعا بعضی وقتها میبینم رفتارهای دخترم تکرار رفتارهای نوجوانی و حتی همین الان منه
کاش الگوهای خوبی باشیم

کاش
گاهی اوقات بعضی از بچه ها رو می بینم که خیلی بزرگتر از سن و سال خودشون رفتار میکنند دگرگون میشه حالم به جای اینکه بچگی کنند توی دنیایی سیر می کنند که نه مناسب زمان حالشونه نه آینده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد