ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

خلاصی


بعضی اوقات توی زندگی بد جوری منگنه شدیم به موقعیتها و بدبختی هامون. فکر می کنم باید یک بار هم شده مثله پانچ عمل کرد، اون موقعیت رو کند و انداخت دور و خلاص شد. همین !!!!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
هذیانهای یک ذهن پریشان شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:39 http://hazyangune.blogfa.com

درسته ولی بعضی وقتا نمیشه آخه . مثلا من الان خالم اینا رو پانچ کنم یا امتحانامو

چون ترم آخری امتحاناتت رو نمی شه پانچ کرد حیفه ، خاله اینا رو پانچ کنی جواب مادرتونو باید چه جوری بدی خاهر؟؟؟؟؟؟؟
نتیجه اینکه خودتو پانچ کن که دو گزینه بالا خود به خود پانچ خاهد شد والا به خدا

نادی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:55 http://nani652.blogfa.com/

سلام ممنونم که سر زدی

خاهش دارم

Mr PACT شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:12 http://misaghetanha.blogsky.com

زن متاهل یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:25

وای بانو اینجا چقده خوشملللللللللللللللللل شدههههههههه
مثل همیشه اینجا پر از آرامشه

خاهش میکنم. با وجود شما آرامشش دوچندان میشه خانه من

سودی بودی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:00

من اومدم میدونم نگرانم بودی عجقم

ای جونم. قدمات رو چشمام بیا و مهمونم شو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد