ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

زندگی زیباست ای زیبا پسند

عکسی رو که در بالا مشاهده می فرمایید گلدانهای کاکتوس بنده هستند در محل کارم. اسامی کاکتوسها از سمت راست به چپ عبارتند از:

مهوش/ پریوش/ آوش/ آرش/ سیاوش


کلن این گلدونام با چمن کاری محوطه کارخونه ست شده اساسی


شاد باشید

نظرات 10 + ارسال نظر
سودی بودی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:04

من به عنوان خاله این کاکتوس ها حق دارم که شخصیت هاشونو زودتر از تو به دوستات معرفی کنم. پس:
مهوش:تنبل
پریوش:دست و دل باز
آوش:دیلاق و بی خود
آرش:سرخوش و در حال رقص
سیاوش:گوشه گیر

والا مادرشون که تیغ نداره ولی خاله هه مطمئنتم که داره اونم اساسی
من الان این شخصیت شناسیتو کجای دلم بزارم سودی بودی؟؟؟

زن متاهل سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:19

واووووووووووووووووو عجب ویویی داری بانوووووووووو
عجب محل کاریه
خیلی خیلی و بینهایت زیباست و دل نشین
چه کاکتوسای نازی
یعنی من عاشق اون اسمایی هستم که روشون گذاشتی

کلن همه ناقابله بانو
آره خاستم اسما اصیل ایرونی باشه

محمد سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:38 http://besharatedin.blogsky.com/

سلام
وااااااااای چقدر قشنگ
چه شهر با تراوتی خوش بحالتون
یا حق

علیک سلام
این محل کارمه شهرمون که خیلی زیباتره

.آزی. سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:53 http://rouzhayerangi.blogfa.com/

باران عجب جای با صفایی کار می کنی. ویو در حد جام جهانی. دلم وا شد. گلدونات خیلی خوشگلن.

حالا یه سمت دیگه داره این شرکت همیشه پر از گله. آخ که هر وقت دارم می رم از عابربانک پول بردارم اون گلها دیدنشون دیوانم می کنه
مثله گلدون سبزای تو اتاق آرتینه که بهت گفته بودم آزی

نادی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:05 http://nani652.blogfa.com/

سلام همه مطالب آرشیو رو خوندم عالی بودموفق باشی.

درود به تو. سپاسگذارم
این دم عصری میخام برات یه شعر بگم:
نادی تو خیلی شادی

Mr PACT سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:41 http://misaghetanha.blogsky.com

چه جالب و زیبا
مهمان قبول نمیکنید در دفتر کارتون؟!

خاهش می کنم
تشریف بیارید خوشحال می شیم

نادی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 http://nani652.blogfa.com/

سلام ممنونم لطف داری .من شادی هایم رو از دل غم هایم ونداشته هایم می کشم بیرون حتی اگر ریز وکوچک باشند.
مطابت خیلی متنوعه،هز هر دری سخنی ...
اون جمله از یه شعر زیبا برداشته شده ،متاسفانه قلم من عقیمه...

درود به تو. زندگی یعنی همین. خوشی های کوچیک رو کنار هم وقتی قرار بدی میشه خوشی های بزرگ رو تجربه کنی
موفق باشی

هذیانهای یک ذهن پریشان چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 http://hazyangune.blogfa.com

یعنی شما اینجا کار میکنین؟؟؟ نه جدی کار میکنین؟؟؟
راستی مهوش پریوش آوش آرش و سیاوش را از طرف ما ببوسید البته از راه دور

آره کار می کنم اینجا فریبا. اینم اتاق منه به طرف بیرون شرکت. لامصب یه ویو داره که رد همه رو میزنم از اونور والا به خدا
این بچه هام بدونن چقدر طرفدار دارن پس میفتن

خانم اردیبهشتی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:09 http://mayfamily.blogfa.com

سلام
یکی دیگه هم بگیرید و اسمش را بگذارید کیارش!!!!
به اسم اون ها هم می خوره
البته بنده یک دلیل کاملا علمی و عشقی دارم نسبت به انتخاب این اسم!

یه روز از تاسیسات اومدن اتاقم برای تعمیر شوفاژ اتاق. آقای تعمیرکار گفت باید 5 تا گلدان بگیری و بعد گفت یه کاغذ و قلم بهم بده و منم دادم. دیدم روش نوشته "فنگ شوی". گفت از نظر فنگ شوی باید به صورت فرد گلدانا کنار هم قرار بگیره و این صوبتا. البته من قصد داشتم 5 تا گلدان بگیرم و به خاطر حرف اون آقاهه نگرفتم و لی خوشم اومد اطلاعات عمومی خوبی داشت.
بانوی اردیبهشتی عزیز یه کیارش هم می خرم به خاطر وجود شما که پستای قشنگ قشنگ می نویسید لابد اسم گل پسرتون کیارشه بانو؟؟؟؟؟؟؟

حسین پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:54 http://succeess13.persianblog.ir/

واقعا با سلیقه چیدید
حتما منم باید یه گل کاکتوس برای خودم پرورش بدم

شما که توانایی کاشت و پرورش داری حتمن می تونی این کار رو هم انجام بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد