ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

ارتباط یه طرفه

دیدید گاهی اوقات بعضی ها کاری رو به تکرار اشتباه انجام می دن و وقتی ازشون پرسیده می شه که نتیجه کار چرا اینطوری شده، در جواب می گن: خوب من به حرف شما گوش دادم و راه حل شما رو در پیش گرفتم. به این می گن ارتباط یه طرفه با فهم خودت.
دیدید خیلی ها توی زندگی می گن هر چی فلان پیشوا گفت همونه و هر چی که خدا میخاد میشه شرنوشت و تقدیر، و نیاز به تعمق نیست چون دستورش از قبل صادر و پیرویش از ما واجبه. به این می گن ارتباط یه طرفه با درک خودت.
دیدید خیلی از آدمها توی دوستی بیشتر تمایل دارند تا از دوستشون بیشتر بهشون برسه. مثلن همیشه اون بهش زنگ بزنه، دعوتش کنه، مهمونش کنه، مهربونی کنه و .... به این می گن ارتباط یه طرفه با موجودیت خودت.
دیدید خیلی از اوقات برای اینکه کارمون راه بیافته به دروغ و هر راه ممکنه متوسل می شیم و زمانی که پیروز شدیم به خودمون و وجود مون می بالیم. به این می گن ارتباط یه طرف با وجدان خودت.

ارتباطات یه طرفه زیادی در اطرافمون هست و گاهی ازش بی خبریم و گاهی خودمون رو می زنیم به بی خبری. انگلیسی ها یه اصطلاحی دارن که می گه : No News a Good News" "یعنی اینکه "بی خبری خوش خبریه" اما امیدوارم تا آخر عمر خودمون رو به بی خبری نزنیم که نشه جبرانش کرد و از قوت و توان، درمون بیاره که میشه معادل ایرانی "از ماست که بر ماست"
نظرات 9 + ارسال نظر
Mr PACT یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 http://misaghetanha.blogsky.com

الان این شکلک ها رو برام تفسیر میکنی میثاق؟؟؟؟؟؟؟

Mr PACT یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 http://misaghetanha.blogsky.com


نه دیگه! تفسیرش با خودتونه

( یه کوچولو درگیر پست شدم! )
( رفتم تو فکر... )
( دارم به یه نتیجه هایی میرسم... )
( گرفتم مطلب رو نتیجه گیری به پایان رسید! )
( احساس رضایت از پست و نتیجه گیری حاصل از پست )

چطور بود؟!

عالی بود. یه نتیجه گیری کامل. خوشمان آمد.
بابا جان یه چیزی رو تفسیر می کنی بگو دیگه.
نظرات رو ببندم خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.آزی. یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:52

من که جرات ندارم چیزی بنویسم. اما منظورتو گرفتم ..

برای چی آزی جان؟؟؟؟
بنویس نظرتو من آدم دمو. کرا. تیم والا به خدا

Mr PACT یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:43 http://misaghetanha.blogsky.com

آره فکر خوبیه که نظرات رو ببندی خانم دموکرات

نه بابا نمی بندم نظرات رو. دو فردا شهردار رشت بشم تو یکی تبلیغ میکنی برام که شهردار مردمی هستم و نظرات آزاد است حتا شما دوست عزیز

Mr PACT دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:25


چه شود شهر ما که شهردار شما باشی
از الان تبلیغ میکنم براتون

بسیار سپاسگذارم. کیفور شدم

من دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 http://yeaberam.blogfa.com/

بی خبری...مرگی آرام و تدریجی البته دردآور.

پیمان اسحاقی دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:03 http://ruzayeman.blogsky.com

من الان تو فلسفه گم شدم

الاهی. چرا؟؟؟؟؟؟؟ بابا جان یه ذره از فامیلتون یاد بگیر خوب. جناب بابک اسحاقی رو عرض می کنما

کاوه دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:09 http://harper.blogsky.com

گفته بودم چو بیای غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیای

من آن نیستم که ز کمند تو گریزم
چو بدانم که در بند تو خوش تر ز رهایست

یکی درد و یکی درمون پسنده
یکی وصل و یکی هجران پینده

من از درمون و درد و وصل وهجرون
پسندم آنچه را جانون پسنده

عشق و درویشی و انگشت نمای و ملامت
همه سهل است تحمل نکنم بار جدائی

هی وای من

هذیانهای یک ذهن پریشان دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:09 http://hazyangune.blogfa.com

تامل برانگیزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد