ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

محض سرگرمی

از قدیم ها تلاش و پشتکار این چشم بادامی ها زبانزد بود بر خلاف عربها که به چاه نفتشان می نازیدند این چشم بادامی ها برای رسیدن به هدفشان از هیچ کوششی فروگذار نمی ماندند و دارایی هایشان کوشش بی اندازهشان بود و هست.

نمونش یک ای میله که امروز به دستم رسید


یک دانشجوی چینی، عاشق یکی از دختران دانشگاهش می شود و دوست داشت عشق خود را به شیوه ی جدیدی بیان کند او به دخترانی که در آن خوابگاه دانشجویی به سر می بردند یک شکلات داد و از عده ای از آنها خواست تا رأس ساعت 8 شب چراغ اتاق خود را روشن و از بقیه خواست که چراغ اتاق را خاموش نگه دارند.

حالا ببینید چه اتفاقی افتاد



I Love U


---------------------------------------


طرف شدن با بعضی ها مثله دست کردن تو  لانه زنبوره. حالا اگر این آدم همکارت هم باشد و تو قبل از عید هم باهاش درگیری لفظی هم داشته باشی دیگه فبها.

تو بخش انفورماتیک ما یه خانوم مهندس هست که کارتریج های شرکت رو میده براش شارژ کنن. امروز بهش زنگ زدم میگم خانوم جان چند روز پیش یه کارتریج دادم به شما

میگه خوب من برات چیکار کنم؟

میگم برای پیگیری کارتریجه تماس گرفتم.

میگه شارژ شد بهت خبر میدم.

میخاستم بهش بگم آخه خانوم مهندس بخاطر همین بی ادب صحبت کردنت باهات بحثم شد قبل عید دیگه. میخای مگه بازم جوابتو بدم مگه. آخه من مراعات سن و سالتو می کنم.

ولی به این نتیجه رسیدم طرف شدن با بعض ها مثله دست کردن تو لانه زنبوره اونم از نوع سَمیش


------------------------------


بشنوید ترانه کورش بزرگ رو با دکلمه استاد جمشید مشایخی از اینجا




نظرات 4 + ارسال نظر
Mr PACT سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:12 http://misaghetanha.blogsky.com

اگه واقعیت داشته باشه حاضرم دست اون پسرچینی رو ببوسم بخاطر عشق جالبی که داره، از خدا میخوام دختره باعث دلشکستگیش نشه!

تو مطمئن باش که واقعیت داره
خیلی ها خیلی چیز ها رو به سختی به دست میارن ولی به راحتی از دستش می دن. مهم اینه که بتونی حفظ کنی چیز هایی رو که با زحمت بدست میاری و البته بسته به میزان لیاقت و ظرفیت آدمها هم هست

پیمان اسحاقی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:04 http://ruzayeman.blogsky.com

هههههههه چه باحاله

خب راس میگه حاظر شد بهت خبر میده دیگه عجله داری مگه؟

میدونی شما باید با این خانوم هم صحبت شی بعد این حرف رو بزنی

من چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 http://yeaberam.blogfa.com/

هیچ وقت نفهمیدم مشکل این آدما چیه؟با خودشونه؟با مردمه؟با روزگار؟با شادیه؟

میدونی بانو. من هیچوقت به کسی بی احترامی نمی کنم اونم تو محل کار با آدمهایی که هر روز قراره ببینمشون. به دیگران هم به خاطر خودشون احترام می زارم نه به خاطر پست و سمتی که دارن. حتا رییسم هم با من اینطوری حرف نمیزنه که این خانوم همیشه متوقعه از همه.
خدا مشکلشون رو سریع حل کنه. آمیییییییییین

نادی چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 http://nani652.blogfa.com/

سلام .متاسفانه فقط قد میکشیم وتاریخ تولدمون نشان از بزرگ شدنمان را میرساند.رفتار های کودکانه لجوجانه
یادمون میره گاهی نقد میکنیم این رفتارها رو در حالیکه در همچین موقعیتا همان رفتار غلط رو ماهم داریم.
دائما این ارزیابی ها رو درباره خودم دارم ممنونم که با شما هم مرور میکنم.

چقدر خوب که خودت رو کنکاش می کنی نادی . تبریک می گم بهت. موفق باشی
امیدوارم بالاخره روزی بزرگ بشیم چون نسل آینده ما الگو های مناسبی میخاد تو جامعه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد