ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

یادش به خیر

داشتم کانال های دایره زنگی رو رصد می کردم که دیدم یکی از کانال ها داره سریال "خودروی تهران- 11" مرضیه برومند رو نشون می ده. دو تا کانال دیگه هم "آرایشگاه زیبا" و " کاراگاه شمسی و مادام" رو پخش می کردند.

دارم فکر می کنم به اینکه جامعه چقدر نقش داره تو ساخت سریال ها و فیلم های سینمایی. وجه اشتراک سریال های مرضیه برومند وجود آدمهای ساده و بی ریاست که با بودنشون محبت و نشاطی رو به دیگران هدیه می کنند.

دیدن این سریال ها روز های خوبی رو برام زنده کرد. روز هایی که مردم هنوز آنقدر زشتی براشون عادت نشده بود تا زیبایی ها و نوع دوستی و محبت رو از یاد ببرند.

درود به مرضیه برومند که همیشه خودش بوده و همیشه حرفهاش رو بدون ترس زده و همیشه شیرینی سریالهاش به کام ما می مونه و یادشون در ذهن ما ماندگاره.



عمرت دراز و قلمت مانا خانوم برومند


تشریف ببرید ادامه مطلب














سریال همه فرزندان من


سریال کتابخانه هدهد

شرمنده اگه اسامی سریال ها جا موند یا عکسها واضح نبود. در جستجو هایی که برای عکسها داشتم عکسهای بازیگران ترکی به وفور پیدا می شد تا عکسهای مورد درخاست!!!!!!!!!!!!!

و این آهنگ  که بی شک برای خیلیها خاطره انگیزه

نظرات 7 + ارسال نظر
.آزق. دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:05

عاشقشم. عمر. با عزتش طولانی تر باد.

زیباترین خاطرات ما از تلویزیون ملی توسط این انسان بزرگ خلق شدن.

مرضیه برومند نه تنها کارگردان خوبیه بازیگر ماهری هم هست. عاشق نقش عمه توی فیلم "هیچ" کاهانی هستم.
با سریالاش میشه زندگی کرد

حسین دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:15 http://succeess13.persianblog.ir/

درود و صد بدرود بر کارگردان بالیاقت ایران زمین سرکار خانم مرضیه برومند
واقعا از تکتک سریالهاش لذت میبردم.
در حرفه بازیگری هم مانند کارگردانی هم خوب از عهده نقششون بر میایند مانند سریال معصومیت از دست رفته میرباقری

خانوادگی هنرمندن دیگه تو خونشونه
راستی درود حسین. خوبی؟

Mr PACT دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:02 http://misaghetanha.blogsky.com

من فقط تا به تا یادمه

مدرسه موشها چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آری دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:45 http://ary-f.blogfa.com

آی بچهگی یادمون اومد یه مطلب دیگه اضافه کنم البته فکر نکنم سن شما بخوره اما من با خواهر خدا بیامرزش بیشتر خاطره دارم که مجری برنامه کودک بود وخیلی خانم با وقاری بود مدتها تواینترنت میگشتم که بفهمم کجا رفت که با خبر فوتش رو برو شدم و دلم خیلی گرفت . خداوند این یکی رو حفظ کنه .خیلی نازنینه

من نمیدونم شما کدوم خاهرش رو می گید. احترام برومند که مادر لیلی رشیدی و همسر دادوود رشیدیه شاید مد نظرتون باشه که ایشون هم زنده هستند. نمی دونم چند تا خاهرن اما تا جایی که میدونم احترام و مرضیه و راضیه برومند رو می شناسم

حسین پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:35 http://succeess13.persianblog.ir/

من خوبم ممنونم!!!

اما از دست تو خیلی دلخورم
اصلا بهم سر نمیزنی
میدونم سرت شلوغه اما یکسر زدن که زیاد وقتتو نمیگیره خووووووووو

الان کلن من شمندم
ولی واقعیتش اینه من هر وقت میام وبتون با همون پستهای قبلی مواجه می شم. یعنی الان مشکل از سیستم منه؟؟؟؟؟؟؟
خوب میام امروز

حسین شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:54 http://succeess13.persianblog.ir/

نه دیگه دوباره فعال شدم

خوب خدا رو شکر.

سوره یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:36 http://www.harkat-porshoor.blogfa.com

بسیار بسیار بسیار دوسش دارم.تمام خاطرات شیرینه کودکیمه

منم دوسش دارم سوره. آدم بی ریایی که تو نقشها و سریالهاشم همینه. کم پیدا میشه اینجور آدما این روزا تو هنر مملکتمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد