ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

خوش آمدی تابستان

تابستان 92 هم از راه رسید تا برگی دیگه از دفتر زندگیمون ورق بخوره و فصلی دیگه شروع بشه. اولین روز تابستان با باران در شهرم شروع شد. چقدر هم خوش آهنگ و دلنشین می باره چون مدتها از باریدنش گذشته این چنین برای اومدنش ذوق دارم.

تابستونتون مبارک



من که عاشق ویلون زدن الکساندر ریبک هستم با این آهنگ 


نظرات 6 + ارسال نظر
Mr PACT شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:38

واقعا بارون زیبایی داره میباره

بابت آهنگ هم ممنون

تو شهر صنعتی که خیلی زیبا داره می باره.
خاهش می کنم

.آزی. شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:09

عزیزم اینجا هم داره بارون می باره منتهی بارون آتیش!!!

درود به آزی عزیز
اینجا بارون که می باره هیچ هوا بسیار بهاری و مطلوبه

نادی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:25

وقتی خدا با بنده هاش حرف میزنه ،وقتی از لطافت روحش میبخشه وبا دانه های بارانش میگه دوستت دارم پس سبز باش...

سلام به دوست خوبم شاداب وبا طراوت باشی

ممنونم نادی عزیز
خوشی باشی
راستی خاهرزاده ی گلت حالش چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آواز کوهستان شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:50 http://www.mountainsong.blogfa.com

سلام باران پاییزی عزیزم
طبیعت تابستون رو دوست دارم اما گرماش جونمو به لبم می رسونه
واییییییییییییی که این آهنگ چقدر زیباست.ممنوناگه تو این مایه ها چیز دیگری در چنته داری ما رو هم بی خبر نذار خانم گل.بوس بوس

گرمای تابستان چند ساله که این چنین شدید شده از بس که پیکره محیط زیست مورد تهاجم قرار میگیره.
کلن آهنگ رو تو فولدر هام نگهداری میکنم نه تو چنته . والا بخدا

جواد دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 http://bahadoon.blogfa.com/

سلام عیدت مبارک[گل]

درود بر شما. عید شما هم خجسته و نیک

حسین جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:22

عکس پرشین بلاگ چرا گذاشتید؟
میگم در جشن پرشین شرکت کردید؟
من که خیلی دوست داشتم برم اما متاسفانه نشد

عکسش متاسفانه پریده درستش می کنم
نه دعوت نامه فرستادند ولی خوب افتخار ندادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد