ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

هیچ آدابی و ترتیبی مجو

تو محل کارم هستم. برام پیامک میاد از دوستان مهربانم. بازش که می کنم می بینم به مناسبت تولد حضرت مهدی یه آیه برام فرستادن که اون رو به 9 نفر بفرستم و زنجیره رو قطع نکنم تا به حاجاتم برسم و آرزوم برآورده بشه.
دارم به این فکر می کنم که در درسهای دوران ابتدایی یاد گرفتیم حضرت ابراهیم با بت پرستی مبارزه کرد تا مسلمانان رو به یکتا پرستی دعوت کنه  اما این روز ها هم بت زیاده شده و هم بت پرست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هر کاری رو برای تسریعش به خدا و پیغمبر لوله کشی نکنیم....

به قول موسا که به شبان گفت:
هر کسی را سیرتی بنهاده ام
هر کسی را اصطلاحی داده ام
هیچ آدابی و ترتیبی مجو
هر چه میخاهد دل تنگت بگو

نظرات 7 + ارسال نظر
Mr PACT شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:54 http://misaghetanha.blogsky.com

منم وقتی این پیام ها برام میاد خیلی ناراحت میشم!!!!! جالب اینه که بعضی ها از ترس اینکه اگه نفرستن ممکنه بلایی سرشون بیاد حتما میفرستن!

من فکر می کنم گاهی اوقات با این رفتار ها مون حتا خدا رو هم زیر سوال می بریم. وقتی خداوند از روح خودش در انسان دمیده و اون رو صاحب اختیار قرار داده انجام یکسری از کار ها پسندیده نیست اگر مداوم تکرار بشه

nafas شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:30 http://khattizedeltangi.blogfa.com/

باهات موافقم 100%..خیلی پستت جالب بود ممنون دوستم..بوس بوس

ممنون نفس عزیز که همیشه بمن لطف داری

.آزی. یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 http://rouzhayerangi.blogfa.com/

می دونی من این طور وقتا برای این که مدیون نشم کامنت یا مسیج رو نخونده پاک میکنم.
آدما خودشون می تونن برای هم دعا کنن حتما لازم نیست پول تو جیب مخابرات بریزن که!!!

می دونی آزی دل من ازین می سوزه که قشر باسواد و فرهنگی و تحصیل کرده جامعه ما هم دچار این گونه توهمات هستن. وگرنه اعتقاد داشتن درر دل خیلی هم قشنگ و بجاست

نادی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:47

باران عزیز سلام.علیرضا هم خوبه ممنونم از احوال پرسیت.
کاش از روی اعنقاد این اس ها رد وبدل میشد اکثرا از روی ترس که مبادا مورد غضب واقع بشن این زنجیره را ادامه میدهند.
هر وقت بدستم رسید با یه صلوات پاکش کردم هیچوقت این طوق اجباری رو به گردن کسی نمی اندازم.هر کاری باید رو شناخت و آگاهی انجام بشه نه توصیه وپیشنهاد....

درود به تو. روی ماهش رو ببوس
بیشتر این خرافات رو کسانی رواج دادن که براشون حتمن سودی داره وگرنه اعتقادات دیگرا رو به تمسخر گرفتن اون چنان زیبا هم نیست

آواز کوهستان یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 http://www.mountainsong.blogfa.com

سلام واقعا جای تاسفه.انگار رگه هایی از دوران جاهلیت هنوز تو وجود بعضی ها هست.تازه این که چیزی نیست بعضی ها یه پیوست هم بهش اضافه میکنن که اگه نفرستیم واسه دیگران به عذاب و خشم الهی گرفتار خواهیم شد!!
عزیزم از حضورت در وبلاگم و نظرت ممنونم.آره منم برنامه "بیدار شو آفتاب شد" رو میدیدم.با اجرای عالی مجری خوبش کلی انرژی میگرفتم.یادش بخیر.حتی یادآوریش هم خده رو لبام آورد.ممنونم

کاش تفکرمون رو عوض کنیم خدا آنگونه که فکر می کنیم نیست. خدا ما رو صاحب اختیار و اشرف مخلوقات به وجود آورده. کاش قبل از انجام هر کاری کمی تامل و تعقل پیشه کنیم

خاهش می کنم بانو. مایه خرسندیست همکلام شدن با دوستان. من اون برنامه رو واقعن دوست داشتم. متاسفانه نتونستم اسم اون خانوم مجری رو که اون زمان نوجوانی بیش نبودن ولی اجرای قوی داشتن به یاد بیارم

هذیانهای یک ذهن پریشان چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 http://hazyangune.blogfa.com

بزرگترین مصیبت بشر جهل هست

متاسفانه همینطوره. گاهی اوقات دوست دارم از دست این آدمای ویترین دار جاهل سر بزنم به جایی که کسی نباشه

حسین جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:20

این نشانه های بی سوادی ماست!!!
مردم ما شاید مدارک آنچنانی داشته باشند اما باور کنید علم و سواد ندارند.
کسی که علم داره به این خرافات و چرندیات بها نمیده و همیشه به قدرت و تدبیر پروردگارش امیدوارتره
غیر اینه؟

فکر می کنم هر کس تو اعماق وجودش اعتقادی داره که براش مهم و گرامیه. مثلن حضرت علی می فرمودند که اگر 40 تا مومن جمع بشن و دعا کنند مشکل مورد نظر حل میشه. حالا شما حساب بگیر ما میخاییم بدون اعتقاد و بدون عمل به خاسته هامون برسیم و یه سری از خاسته ها که به دست خودمون حل میشه و نیازی به لوله کشی به خدا و پیغمبر نداره رو بهم ربط می دیم، قبلن تو کاغذ پخشش می کردیم و امروزه پیامک می دیم
گاهی اوقات فکر می کنم اگه آدما چشم و گوش و بینشش رو درست به کار بگیرن حتا اگه سواد آنچنانی نداشته باشن خیلی از مسایل براشون قابل درکه حالا بر عکسش هم اتفاق می افته در خیلی موارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد