ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

می خورم پس هستم :-)

من کلن آدم بخوری نیستم یعنی ادا و اطواری نیستم توی خوردن اما هر چی رو که با ذایقم جور بیاد با همه وجودم نوش جان می کنم.  لیست پایین هله هوله هایی که بنده در خوردن شون بی هیچ چشمداشتی ازشون استقبال می کنم وگاهی دیده شده با اینکه خیلی خسته ام لباس پوشیدم و رفتم تهیشون کردم. بعد می گن چرا معتادا نمی تونن ترک کنن؟؟؟؟؟؟
خوراکی ها به شرح زیر می باشد:

1- تخمه ژاپنی و تخمه هندوانه که جز لاینفک روز های هفته هستند.

2- آب و یخ در بهشت طالبی (اگر مسیرتون به گیلان خورد برید سمت خمام چند تا مغازه روبروی هم هست که انواع یخ دربهشتها رو به بهترین نوعش میده دست مشتری  و 100 درصد تضمینی از طرف من البته در خمام یه آقایی یخ در بهشت دستی هم درست میکنه که خوردنش رو به همه شما توصیه می کنم اونم بازم تضمینی قابل توجه میثاق و حامد )

3-انواع خشکبار اعم از قیسی (زردآلوی خشک شده) آلوچه، هلو، آلبالو و اخته که ما می پزیمشون. تبدیلش می کنیم به خمس و با کلپر نوش جان می کنیم و لواشک هلو اگر خوشمزه تهیه شده باشه هم با کمال میل می خورم.




4- چای تازه دم همراه با خرما یا زولبیا و بامیه و گز (قابل توجه آزی، گز رو می گما )

5- نوشابه سیاه که می زارمش فریزر و مثله یخ دربهشت میشه. وای چه حالی میده خوردنش تو گرما

6- کرانچی و پفک نمکی چی توز

7- چیپس ساده با ماست موسیر

8- شیرینی رولت / گل محمدی فعلی (دانمارکی سابق) / زولبیا و بامیه (خدایا عاشقشم)

9- بستنی میوه ای و شکلاتی و فالوده ای که تو شیراز خوردم هنوز هم نتونستم لنگشو هیچ جا پیدا کنم.

10- مربای به/ مربای توت فرنگی/ مربای گل که جز سرگرمیهاست و بیشتر اوقات خالی میخورم.

11- پنیر خامه ای با نون سنگک گرم برای صبحانه همرا با چایی شیرین (اوف چی کیفی داره)

12- هندوانه که با سر برم توش ( کنایه از با عشق بسیار خوردن) بعد با قاشق تمام آبش رو هم نوش جان کنم و اگر توی ظرف هم آبش ریخته باشه هورت بکشم اساسی.
13- اسکمو (از خمس همون بالایی ها که با آب قاطی شده باشه میریزم تو لیوان پلاستیکی یا استیل یه قاشق هم به کمرش میزنیم و میزاریم تو فریزر. وقتی یخ بست میشه اسکمو)

14-  دیگه یادم نمی یاد ........
-------------------------------------------------------------------

پی نوشت 1: این پست جهت مزاح و دور همی بود و اینکه اگر شما هم دوست دارید مزه های دوست داشتنی و دلخاهتون رو بنویسید. خدا رو چه دیدی شاید یه روزی اومدم شهرتون و براتون بعنوان پیشکش آوردم البته خوراکیهایی رو که بعنوان ناهار و شام سرو میشه، یه روزی می نویسم.

پی نوشت 2: نظرات پست "نامه" به یادگار پیشم می مونه. خدا رو چه دیدی شاید روزی رمزش رو برداشتم و عمومی شد

پی نوشت 3: آهنگ بی خیال فردا از گروه TM Bax
. خدا رو چه دیدی شاید خوشتون اومد

نظرات 11 + ارسال نظر
nafas پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:10 http://khattizedeltangi.blogfa.com/

پستت خیلی خوشمزه بود ولی من نمیتونم چیزای شیرینوبخورم دلم یه جوری میشه درعوض چیزای شوروتررررررررررررررش پایه ام اساسی..درواقع شماره های 6و7واونایی که توی عکسن و...........لواشک ترش که مدتهاست عالیشوگیرنمیارم دلم ضعف میره برای لواشک ترش وشور.....شایدگیرم اومدخداروچه دیدی؟

لواشک ترش باید بری طرفای اکباتان اونجا میتونی گیر بیاری خوردی جای منم بخور. باشه؟؟؟؟؟؟

.آزی. پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:22 http://rouzhayerangi.blogfa.com/

شکلات تلخ با چای سبز
کیک شکلاتی
چیپس و ماست موسیر
سیب زمینی سرخ کرده
قهوه، نسکافه، هات چاکلت
برگه هلو آلو زرد آلو
فالوده
تخمه آفتاب گردان(پوست کنده!!!)
بستنی شکلاتی
کلوچه لاهیجان!!! این به گز اصفهان در
و این لیست همچنان ادامه دارد ...

کلن تو هم شیرینی خوری که آزی
کلوچه لاهیجان بیام اصفهان به روی چشم

اسمان پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:34 http://mennomen.mihanblog.com

من هم خیلی شکمو هستم و همسرم شکموتر،من عاشق شکلات به انواع و اقسام مدلها هستم و غذاهای پنیر دار،همسرم هم پلو خورشتهای مامان پز

نوش جان هر دوتا تون
مامان پزو مگه میشه ازش گذشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دریابیکران پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:35 http://207835438008.blogfa.com

سلام باران جان ...خیلی خوشحالم که ذهنت زیباست .مطلب جالبی بود ...خیلی خوشمزه بود...خوشحال می شوم گاهی به من سر بزنی....

ممنون
خوش آمدی بانو

Mr PACT شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 http://misaghetanha.blogsky.com

به به... هرچی عالیه شما دوست دارید که! تورو خدا تعارف نکنیدا! چیز دیگه ای دوست ندارید؟!

من تا حالا یخ بهشت دست ساز ساقری سازان رو نخوردم! چه برسه برم خمام اونجا بخورم! (هرچند رفتم چند باری خمام واسه یخ بهشتش )

بیخیال فردا هم خوشم میاد

یخ دربهشت ساغریسازان رو زیاد دوست نداشتم میثاق چون معمولیه ولی میوه ای های خمام عالیه. گویا تو رشت طرف مطهری یه شعبه زدن خمامیا پیدا کردم آدرسشو خبرت می کنم
کلن همینا رو دوست دارم و لاغیر

باران پاییزی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 http://baranpaiezi.blogsky.com

کلن شکمو ها الان مشخص شدند
این آهنگ بی خیال فردا هم خیلی قشنگه ها. چرا دانلود نمی کنید جماعت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هذیانهای یک ذهن پریشان شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 http://hazyangune.blogfa.com

توام که به گروه مردم آزاران پیوستی ای بابا ای بابا

ای جانم

مرضیه شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:54

سلاااااااااااام دختر مهربون.به به وبلاگت ک محشره باران پاییزی.بازم اومده بودم و لی نمیتونستم برات مطلب بزارم عزیزم.این چیزیایی ک نوشته پدرمو در آورد دختره از بس ک خوشمزه بود.(دوست دار تو مرضیه بانو لاهیجانی فعلا از ولایت تهران)

درود به مرضیه مهربانم. الان کلی کیفور شدم اسمتو دیدم عزیزم. خیلی مواظب خودت باش تو پایتخت تو دیار غربت
مرضیه جان تو بیا رشت می ریم با هم یخ دربهشت می خوریم به یاد قدیما با بچه های جمعیت.
تی خاش جان هوای بدار

Mr PACT شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:53 http://misaghetanha.blogsky.com

چون من قبلا دانلود کردم

درود بر تو که مثل من تو دانلود کوتاهی نمی ورزی

nafas یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:33 http://khattizedeltangi.blogfa.com/

ممنون دوستم..حتما

asal سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:37 http://www.1itman.blogfa.com

اون وقت اینا رو کجا جا میدی باران؟؟؟؟
خودم میدونم که همشو با هم نمیخوری. اما اگه بهم نگی بد جنس معلوم شد خیلی شکمویی. شکمو شکمو شکمو.
من عشق چیزای ترش و کاکائو ام.
راستی قضیه اون نامه چیست آیا؟ رمز را در اختیار بنده هم قرار میدهی بانو؟

یکی از آرزوهام اینه که باغ هندوونه داشته باشم و یه مغازه راه بندازم و ازون خوردنی های عکس بالا توش بفروشم.
اول تخمه می خورم بعد پشتش چایی برای اینکه گلو رو صاف کنه چایی بعد دوباره تخمه و تموم شد و خیالم راحت شد ازون ترشیجات
بعد برای اینکه فشارم بیاد بالا هندوانه
چیپس و پفک در مراحل بعد و دوباره چایی . اینا روند یه روز تعطیل تو خونه ی ماست. والا بخدا
یخ دربهشت و اینا بریم طرفای انزلی می خوریم
کلن همه رو تو خندق بلا جا می دیم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد