ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

با اینا تابستونو سر می کنم

*اعتماد به حرفهای مردان یعنی سردرد کشیدن...

به پیشنهاد آقای برادر بساط تخمه و استکان و ... برداشتیم بریم انزلی برای گشت شبانه. رسیدیم کاسپین بساط پهن کرده و مشغول خوردن شدیم که ای دل غافل گول خوردیم از دست آقای برادر و پشیمان که چرا بساط قوری و کتری رو با خودمون نبردیم به خیال اینکه اونجا چایی می خریم. کف کردم از بی چایی. زنداداش می گفت بدون برنامه ریزی قبلی اومدیم بیرون و گرنه به قول خاهر شوهر کوچیکه من ایمنیم. (زنداداش هر جا میخاییم بریم از نخ سوزن گرفته تا ... با خودش میاره برا همون لقب گرفته خانوم ایمنی ) ساعت 3 صبح برگشتیم منزل بدون چایی. سردرد داریم از صبح و هورت کشیدن این چایی "تی بگ" بد بو و بدرنگ و نوشیدن هات چاکلت هم ازین سردرد کم نمی کنه. نتیجه اینکه باید دستگاه ام پی 3 از نوع قوری کتری اختراع شه تا خیالت از بدقولی این مردا جمع شه. دانشمندا دارن چیکار می کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟



----------------------------------------------------


* نشستم محل کار از بیخابی و خوردن چایی و گیج ویجی،  از امور ادراری یه برگه میارن که به بچه های ممتاز کارمندان میخان جایزه نقدی بدن تو مقاطع مختلف. خندم میگره.

به بچه نداشتم فکر میکنم. الان اگه ابتدایی بود و معدل 20 مبلغ 46500 تومن می گرفت.

اگه راهنمایی بود از 19 به بالا معدلش، 60000 تومن جایزش بود. مقاطع بالاتر والا دیگه به سنم نمی خوره تا در مورد جایزش فکر کنم. والا بخدا



---------------------------------------------------

* عکس خاهر زاده 5 سالمو گذاشتم تم موبایلم هر بار روشن می کنم گوشیمو و یه ناز حوالش می کنم و قربون صدقش میرم. اصلن این بچه یه شیرینی خاصی داره.

چند روز پیش برگشته به خاهرم میگه:

خاله من آنتی ویروس کامپیوترتونو آبدیت می کنم نمیخاد بهم پول بدی بجاش برام بستنی بخر

اعتماد بنفس بچه 5 ساله رو داشتین



----------------------------------------------------


* ماههای خاص که میشه این کانالها سریال پخش می کنن در حد المپیک. کاراکتره  29 روز ماه رمضان رو خفن بازی در میاره روز سی ام جبران می کنه به درگاه خدا... میشه گاندی

چند سالیه هیچکدوم ازین سریالها به دلم نمی شه. سریال فقط خانه بدوش، آقا ماشالا



-------------------------------------------------------------


* رییسها در خیال خودشان توهمی دارند تمام نشدنی. مثلن چون یکسری از برنامه هاشون سکرته همش توهم اینو دارن که کسی با خبر شه از برنامه های کاریشون همش لاپوشانی و لاپوشانی و ...

از طرف دیگه همش فکر می کنن اون چیزی رو که تو ذهنشون میگذره رو باید کارمندا بدونن؛ بدون اینکه اشاره بهشون بکنه. من موندم ازین دوگانگی خودشون خسته نمی شن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آزار ندید خودتو نو در هر صورت هم با اعصاب خودتون بازی می کنید هم با اعتصاب اون کارمند بیچاره




----------------------------------------------------------------


* یه جمله خیلی زیبا امروز خوندم:


هرگز با یک احمق بحث نکنید.

تماشاگران توانایی بیان تفاوت میان شما و احمق را ندارند.


"مارک تواین"





نظرات 23 + ارسال نظر
maede دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

سلام مجدد.آخه چه خواهر زاده ی باحالی داری
جمله آخرت واقعا قشنگ بود.خوشمان آمد
راستی باران جان منم گیلانیم
موفق باشی هم استانی

درود به تو
آره مائده خیلی حرفای جالبی میزنه. قربونش برم من
ناقابله بانو
برای همینه که می گن: گیلان باغ چایی داره / توی دریا ماهی داره
مائده جان دقیقن کجای گیلان؟؟؟؟؟؟
قربانت

صدیق دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:37 http://hefdahom.blogfa.com

به این جمله ایمان دارم

جمله ای که برای زندگی امروز ما عجیب کاربرد داره

مرضیه دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:47

سلام باران پاییزی خوشگلم.
ببین دقیقا با این جمله ات موافقم.منم تو محل کارم با یه سری آدمای احمق دارم کار میکنم که فقط شانس آوردن شدن مدیر و رئیس!!!! که متاسفانه سواد درست و حسابیم ندارن!!!!و فقط برای ما استرسو فشار کاری میارن.ای خدا بعضی اوقات به بخت بد خودم لعنت میفرستم که چرا کارمند شدم...
به قول شاعر این نیز بگذرد خواهر

درود به مرضیه عزیزم
احمق همه جا هست مرضیه جان. گاهی فکر میکنم باید مثل اونها خودمون رو به حماقت بزنیم ببینیم دنیا از دریچه ی اونا چطوریه. بنظرم حماقت و احمق بودن باید جالب باشه که نمی تونن دست ازش بکشن.
ببین مرضیه شاعر میگه:
این جمله ی منه
دوست دارم خیلی زیاد
به چشماتم خیلی میاد

Mr PACT دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:59

اعتاید به چایی خیلی بده! منم معتادشم و اون روزایی که چایی گیرم نمیاد سردرد داغونم میکنه!

خوب پس زودتر دست بکار بشید تا 7 یا 8 سال دیگه بتونید از این تصحیلات بهرمند بشید

دمش گرم با اعتماد بنفسش ، خدا نگهش داره واستون

نظری ندارم

امیدوارم شما که رییس شدید این اخلاق رو نداشته باشید

بنظرم جمله زیبایی نبود

- خدا کاشف سلطنه رو بیامرزه خیلی زیاد. اعتیاده دوست داشتنیه میثاق
- ببین دارم فکر میکنم شاید 8 سال دیگه شاید اینجا نباشم اصلن بعدشم اون همه هزینه درس و مشق نمی ارزه به این هدیه های ناچیز
- ممنون
-
- من بداخلاقم بابا جان. تازشم ریاست به بداخلاقیشه دیگه
- دلیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبی میثاق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهرآفرین دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:20 http://mehrafarin58.blogfa.com

خدائیش باران بیا اگه مردی خودت یک کامنت بنویس من ببینم در مورد کدوم قسمتش نظر درو می کنی با این پست شله قلمکارت مادر جون.
الهی قربون سرت برم که درد می کنه ایشالا زودتر خوب شی. بعدشم دیگه به حرف این خان داداشت نگوش مادر جون!!
در مورد بچه هم همون بهتر نداری عزیزم بچه دسته گلی این همه بشینه درس بخونه فسفر بسوزونه برا این مبالغی که گفتی گناه داره آخه!!!!!
خواهر زادتم خیلی خیلی خوردنیه. ازش بپرس آنتی ویروس کامپیوتر منم آپدیت میکنه قول میدم بیام یک ماه رشت بمونم هر روز براش بستنی بخرم
در مورد رئیس جماعت نظری ندارم کلا همه شان بروند...

آیکون خنده اینجا کم داره مهر آفرین . هرچی دوست داشتی بنویس مادر خودشو اذیت نکن. والا
به حرف مرد ها اعتباری نیست. آره بچه هم گناه داره تو این اوضاع.
قراره یه روز بیاد محل کارم برای منو هم آبدیت کنه ولی فکر کنم زده زیر قولش جدیدن شنیدم میگه پول میگیرم بجا بستنی
تو محل کار رییسن بابا جان تو خونه جوجن همشون

.آزی. دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:42 http://rouzhayerangi.blogfa.com/

ننوشتی ننوشتی حالا گرفتی 4 تا پستو توی یه پست نوشتی باران خانوم؟؟
دو سه سالی هست سریالا رو نگاه نمی کنم.
تابستونو که دیگه نگو اگه دیدی آزی جوان مرگ شده بدون در اثر گرمای هوا بوده.
رییسا هم معمولا همین طورین به ندرت خوش اخلاق و منطقی می شن.

کلن مدیریت بحران کردم دیگه
خدا نکنه آزی مرداد آتشی مونده هنوز به قول شاعر میگه:
طاقت بیار رفیق
منطقی رو خوب اومدی که کلن رییس جماعت تو ایران یعنی توپ و تشر

سوره سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 http://harkat-porshoor.blogfa.com

درود به سوره. خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
کلن نظری نداری جانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

nafas سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 http://khattizedeltangi.blogfa.com/

سلام دوست عزیزم من نمیتونم برای شمانظرخصوصی بذارم بایدچیکارکنم؟

درود به تو
نفس عزیز بالای صفحه یه "تماس با من" هست میتونی نظر خصوصی بزاری. تازشم تو نظرات هم می تونی بنویسی و بالاش بنویسی "خصوصی" کارت راه می افته . مدتهاست ما با دوستان اینطوری گلیم مونو از آب می کشیم بیرون. والا

منم یه عابرم سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 http://yeaberam.blogfa.com/

ما چجوری بزرگ شدیم،بچه های الان به چی فکر می کنن،باید دعا کنیم خدا عاقبت مارو ختم به خیر کنه یا اونارو؟

اونا خوب راحتر زندگی می کنند چون بی مسوولیت تر بزرگ میشن و برای چیزی که میخان بدست بیارن کمتر می جنگن.
ما دهه شصتی ها انگاری یه خنجر هست وسط وجدانمون که به مایادآوری می کنه اگه خوب نباشیم فرو میرم تو روحت

دریابیکران سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:39 http://207835438008.blogfa.com

دوست گرانقدرم اولا بااجازه لینکت کردم ثانیا :امیدوارم همیشه به گشت وگذار...دلم آب میشه اسم شهرهای شمال رو میاری ثالثا:واقعا در مورد سریالها حق داری...رابعا شما هم از این رئیسها دارید فکر کردم فقط خودم اینجوریش رو دارم .
بایت شادی ونشاط آرزومندم .

1- ممنون از لطف شما
2- من خودم ساکن رشت هستم دریای عزیز. تازشم به کس کسونش نمی دم به همه کسونش نمی دم
3- سریال نگو بگو بلای جووووووووووووووون این ملت
4- رییس اینجوری داشتن اصلن کلی کلاسه بانو. جان خودم
در نهایت ممنون از لطف و مهربانی تون. شادیهاتون مستدام

maede سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:12 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

سلام مجدد در مجدد
خوب هستی باران جان؟
دقیق که بگم محل زندگیم خمامه( بین رشت و انزلی)
فدات

درود بیشتر به تو. ممنون خوبم فقط گرمی هوا کمی اذیت می کنه همین
ببین من ارادت زیادی به خمام دارم. خیلی زیاد بخاطر یخ در بهشتهای خوشمزش. خمام پاتوق شبانه خانوادگیمونه.
برو پست "می خورم پس هستم " منو بخون ببین میزان ارادت منو به خمام

maede سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:21 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

راستی باران جون می دونی من عشق دومم بعد پرستاری روانشناسی بوده.اگه یه روزی پرستاری نمی خوندم روانشناسی می خوندم... اگر چه تو رشته ی پرستاری کلی واحد روانشناسی هر ترم پاس می کنیم
به هر حال خوشحالم دوست روانشناسی مثل تو پیدا کردم...
فعلا

ببین من عشق اولم معماری بوده رفتم جهانگردی خوندم الانم دارم روانشناسی می خونم. آره تو می تونی یه پرستار خیلی خوب باشی که با مطالعه مطالب روانشناسی اتفاقات خوب رو تو ذهن مردم به یادگار بزاری. می دونی حفظ روحیه ی خودت خیلی مهمه خیلی زیاد
منم خوشحالم ازینکه با تو آشنا شدم.
البته من هنوز جوجه روانشناسم

Mr PACT سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:11 http://misaghetanha.blogsky.com

بدون دلیل

ببین میثاق این حرفت منو یاد یه شعار انداخت که برای سعید ج.ل.ی.ل.ی ساخته بودن

آواز کوهستان سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:22 http://www.mountainsong.blogfa.com

سلام
از این جمله پایانی خیلی خوشم اومد
سریالهای ایرانی که همشون اینجورین!!! تو قسمت آخر همه سر براه میشن و زندگی شیرین می شود!!!

درود به آواز عزیز
اوف اینقده این سریالا آبکی هستن عوض اینکه ملت رو به راه راست هدایت کنن بیشتر الگوهای جدید معرفی میکنه بهشون. والا

مریم چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:14 http://WWW.mary1355.blogfa.com

حس مشترک....

هذیانهای یک ذهن پریشان چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:35 http://hazyangune.blogfa.com

واللا یه بار بابای شازده ما رو صدا کرد میخواست یه سوال کامپیوتری بپرسه , تا ما بریم شازده از اونور گفت بابا الان خودم میا یادت میدم

ای جانم
این اعتماد بنفسشون آدم رو به زندگی دلگرم می کنه.
سمفونی چطوره فریبا. هنوز به راهه؟؟؟

مرضیه چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37

زیبارو سلام.چرا نیستی باران خوشگله؟

درود به مرضیه عزیزم. هوا گرمه
امروزم اینجا
چند بار برق رفت کلن قاطی کردم
دارم پست جدید میزارم

maede چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

سلام باران جان. خوندم پستتو در مورد یخ در بهشت های خمام! واقعا خیــــــــــــلی خوشمزه ان من خودم عاشق یخ در بهشت های خمامم...اینقدر که تو دانشگاه از یخ در بهشت های خمام گفتم دوستام مشتاق شدن بیان امتحان کنن و قراره ترم بعد بیان خمام گردی!!!
و اما آرزومندم در هر رشته ی تحصیلی که بودی و هستی موفق و سلامت باشی عزیزم...
آپم اگه دوست داشتی یه سر بهم بزن!

آفرین به تو دختر خوب که اینقده تعریف یخ دربهشتاشو کردی واسه دوستات. بعد کدوم دانشگاه؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون از آرزوی قشنگت
قبل اینکه بگی من اومدم و نظر گذاشتم. والا

maede چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:54 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

ممنون از حضورت عزیزم
دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت
خواهش می کنم

هی وای من. همونی که توی پارک دانشجوی؟؟؟؟؟؟
درود به همت و پشتکارت . ایشالا موفق باشی خانوم پرستار عزیز

maede پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

آره عزیزم همون که تو پارک دانشجویه!
مرسی عزیزمِ. شمام همین طور...

ببین پس بهم خیلی نزدیکیما خیلی نزدیک مائده جان
ممنونم

maede پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

واقعا؟؟؟ محل زندگیت نزدیکه دانشکده اس؟ چه جالب باعث افتخاره واقعا...
راستی می خواستم بپرسم تو کدوم دانشگاه درس می خونی؟

عزیزم تو وبت برات نوشتم

حسین جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:32 http://succeess13.persianblog.ir/

اهای شکمو چایی خور
اگه روزه بگیری بدون چایی چکار میکنی؟


سردرد می کشم دیگه. بعد میگن فلانی چرا اعتیادشو ترک نمی کنه

رها شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 http://thepartoftanhai.blogsky.com/

جمله اخرتعالی بود به دلم نشست

منم دوست داشتم این جمله رو چون با وجودم لمس کردم
رها جانم مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد