ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

برگشتم

هفته ی گذشته در تعطیلات کارخانه به سر می بردم. کلی خوشحال و سرمست ازین تعطیلی یک هفته ای و با کلی برنامه ریزی برای بیرون شهر و مطالعه کتاب و دیدار با دوستان قدیم و جدید، تعطیلاتم را شروع کردم. جمعه و شنبه را که کل ایران تعطیل بودند و برنامه ها را از یکشنبه بازنویسی کردم البته در ذهنم. دریای بیکران نازنینم تشریف آوردن رشت و من شرمنده از اینکه نتوانستم به دیدنشان بروم و قول مساعد به ایشان دادم تا حتمن یکی ازین روز ها قراری برای بیرون از شهر بگذاریم تا با این رفیق ویلاگی یک ملاقاتی داشته باشم. روز های بعد هم این موقعیت برایم به وجود نیامد تا شرمنده این دوست نازنینم باشم.
عمه بزرگ من در اوضاع نامساعدی در بیمارستان به سر می برند و همه خانواده درگیر هستند و حال و روز خوبی ندارند. امیدوارم زودتر اوضاعش خوب شود به خانه برگردد ...
یکهفته تعطیلات بنده تمام شد و امروز بنده آمدم سر کار تا دوباره چرخه اقتصادی این مملکت را با همکاران به چرخش در بیاوریم. والا
کلن برنامه ریزی هم کشک
از تمامی دوستانم که درین یکهفته چه با پیامک چه با ارسال پیام خصوصی و عمومی و هر نوع وسیله ای جویای احوالم شدند نهایت سپاس را دارم و خوشحالم ازینکه در دنیای مجازی دوستانی دارم مهربان که داشتنشان نعمتی است بزرگ.

نظرات 15 + ارسال نظر
Mr PACT شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:09

اول؟

آره

ملودی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 http://01.melodyhaa.in

سلام دوست خوبم امروز با وبلاگت آشنا شدنم از محتویات وبلاگت بسیار خوشم آمد من هم یک وب سایت دارم همه جور چیزی توش فکر کنی پیدا میشه از موزیک بگیر تا فیلم و سریال حتما یه سری هم به من بزن حتما من منتظرتم آها راستی تا یادم نرفته یک قسمت هم تو سایت داریم برای تبادل لینک به نام تبادل لینک هوشمند حتما اگر دوست داشتی وبلاگت رو توش معرفی کن تا بازدید تو هم مثل من بره بالا دوستم حتما منتظرتم .
www.01.melodyhaa.in
www.01.melodyhaa.in/Linkdooni/index.php

ببین دنبال یه چند تا فیلمم پیداشون کنی برام خیلی مردی. والا

Mr PACT شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:11

خسته نباشید

ممنونم. شما خسته ای قربان با دو تا مسوولیت سنگین
والا

بابک اسحاقی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:17

خوش به حالتون که تعطیلات تابستونی دارید
البته احتمالا امروز روز خوبی نیست
چون پشتتون باد خورده

واقعیتش رو بخایید دیشب دلم برای محل کارم تنگ شد یهویی. والا

نادی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:17

سلام همواره خوش وسلامت باشی امید که عمه جان به زودی زود از بستر بیماری بلند شود وبهبودی حاصل شود.

ممنون نادی عزیزم
منم امیدوارم عمه زودتر خوب بشه ولی دکترا یه چیزای دیگه می گن و ازین بابت براش خیلی نگرانم

Mr PACT شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:36

وااااااااااااااای...
دیدی چی شد؟!
.
.
.
اگه نظر اولی رو نذاشتم و بعد خوندن پستت نظر میذاشتم دیگه اول نمیشدم!

مسئولیت به صاحبش برگشت

من کاری می کردم تو اول شی میثاق
آورین ای مسوولیت پذیر
پس اونی که تو پست قبلی نظر گذاشته بود شما نبودی؟؟؟؟؟ نه

اسمان شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 http://mennomen.mihanblog.com

سلام باران جان،جات حسابی خالی بود ،معلومه که تعطیلات حسابی خوش گذشته و مثل همیشه با کلی انرژی اومدی .

ممنون از لطفت آسمان عزیزم
والا به هیچ کاری که برنامه ریزی کردم نرسیدم

Mr PACT شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18

خیلی ممنون
خواهش میکنم
نه ! من از طرف فرد دیگه هیچوقت نظر نذاشتم!

شما بزرگوارید قربان

iهذیانهای یک ذهن پریشان شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:31 http://www.hazyangune.blogfa.com

عزیز دلمی

.آزی. شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:59 http://rouzhayerangi.blogfa.com

سلام عزیز مهربونم
رسیدن به خیر

ممنونم آزی جان
ایشالا که کسالت برطرف شده

دریابیکران شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:31 http://207835438008.blogfa.com

باران عزیزم سلام....قربونت برم.اشکال ندارد عزیز دلم .کم سعادتی من بود..از بابت مریضی عمه اتان خیلی ناراحت شدم.آرزوی سلامتی برایشان دارم .خدا به شما هم سلامتی ونشاط دهد..کاش به من میگفتی..ماشین داشتم ووقتم آزاد بود .در خدمت شما وفامیلتان می بودم...بهر حال امیدوارم تو فیق شود وشما را در آیند ه ای نزدیک در تهران یا شمال ببینم .

این لطف شماست و بزگواریتان بانو.
به هر حال امیدوارم بهمین زودیها همدیگر رو ببینیم

asal شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:49 http://www.1itman.blogfa.com

شفای عاجل برای عمه عزیزت ان شاء الله.
میگم نیستی؟ پس رفتی رفرش کنی واسه چرخای صنعت!!! قربونت بجنب که دیگه داریم از بیکاری کلافه میشیم. بد کساده اوضاع اختصادی...
خوش گذشته دیگه تعطیلات.
خدا رو شکر
میگم شوما که کارخونه کار میکنین وضعتون خوفه ها؟!!

ممنونم عسل جان
والا برنامه ریزی همه عکس شد از بس که این بدن خسته بود عسل.
اوف اینقده وضع من خوبه که هر سال دارم ویلا سازی می کنم تو اطراف گیلان. باور کن

مهرآفرین شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:16 http://mehrafarin58.blogfa.com

الانا بود که میخواسم بیام جیغ بزنم کجایییییییییییی عایا!!!! بعدنشم تو دختر احساس لطیف روان شناس توی کارخونه کار می کنی!!!! نعجب کردم خو.

از جبر زمانه ست مهر آفرین من و کارخانه و حس لطافت و ... البته زحمت اصلی رو کسانی می کشند که این چرخ رو می چرخونن
از مهربانی و لطفته که جویای احوالمی دوست من

مهناز یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

خوش برگشتید

ممنون مهناز عزیز

حسین سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 http://succeess13.persianblog.ir/

منم خوشحالم که بعد مدتها میبینمت
امیدوارم حال عمه جناب عالی انشالله روز به روز بهتر بشه

ممنونم دوست من
عمه به رحمت خدا رفتند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد