ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

به کوچیک بودن دنیا اعتقاد دارم

برادر همکلاسی چهارم دبستانم تو دانشگاه شد همکلاسی خودم

یکی از دوستای مجازیم که باهاش هر روز چت می کردم، شد پسر عمه ی همکارم

معلم پرورشی محبوب دوران دبیرستانم شد یکی از نزدیک ترین آشنایان خاهرم

یکی از هم مدرسه ایهام که خیلی شر بود، شد یکی از صمیمی ترین دوستانم

.

.

.

.

به کوچیک بودن دنیا اعتقاد دارم و اینکه قدیمیها راست می گفتند:

کوه به کوه نمی رسه ولی آدم به آدم می رسه.

کاش وقتی یک روز بهم رسیدیم، از آدمها خاطرات خوب داشته باشیم برای مرور نه ...



نظرات 25 + ارسال نظر
خادمة الزهراء شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:25 http://rahebanoo.blogfa.com

با عرض سلام و تهنیت به مناسبت دهه ی کرامت . از شما دعوت میکنم که از وبلاگ بنده هم دیدن بفرمایید . ممنون.
شاید که کمی سوز به آهت بدهند

در دهر کمی حشمت و جاهت بدهند

اما دگر این امر محال است محال

بی حب علی بهشت راهت بدهند

باژه

ساسا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:32 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

وقتی به کوچیکی دنیا ایمان اودم که یه بنده خدایی همسر سابق پسر خاله ام رو بعنوان دوست دخترش معرفی کید.
راستی مرسی که سر زدی

اووووووووووووف عجب اتفاقی
خاهش می کنم بانو .گل عروس افتخار داد به من

علی جعفری شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:16

هی دنییا دنیاااااااا

احمد فروغی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:16

قبول دارم خیلی زیبا سخن میگی باران خانوم

ممنونم

همسایه برار شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:17

هچین هچین قذیمی گپانه اوسادی تی وبلاگ دورونی بینویشتیا

شما می تونی اینکارو کن. والا

محمد احمد زاده شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:19

کاش اینو همه بفهمن واقعا

کاش ...

مهندس شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:19

دنیارو باید ازهمه نظر نگاه کرد متن زیبایی بود

ممنون مهندس جان. پیامک صبح بخیر رسید به دستت آیا؟؟؟؟؟؟؟

ازی(خودمم) شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:20

منو نگفتی پس من چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو که پدیده ای . جان خودم

دختر شیطون2012 شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:21

کاش منم دوستامو اینجوری پیداکنم

دنیا خیلی کوچیکه . حتمن یه روز پیداشون می کنی

یگانه :) شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:22

مطمدنی حالا ماکه ندیدیم والله

آره مطمئنم

007 شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:23

اوووووووووووووف واقعا

مات مازر شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:24

باران این اراذل کی هستن جدیدا پیام میذارن؟؟؟؟

شما؟؟؟؟؟؟؟ مثلن اراذل نیستی؟؟؟
یه عده ای دوست و یه عده ای تازه تشریف آوردن که نمی شناسمشون.
خدایی اسمت خیلی ضایس رفیق

میمک شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:25

اخ که بقول سکینه جان راس میگی

مهناز شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:39

چقدر جالب!!!
واقعا ضرب المثل درستیه:)

حالا یه چندتاییشو ننوشتم

Mr PACT یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:31 http://misaghetanha.blogsky.com

آره واقعا


میثاق واقعن نمی شه درستش کرد؟؟؟؟؟؟؟

مات مازر یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:24

باران رفیقای من هستن میشینیم دور هم واست پیغوم میذاریم:))))

هی وای من. تو خابگاه و شیطونی و این صوبتا
خوش آمدی تو و دوستات
خوشحال میشم وقتی نظراتتون رو می بینم. فقط کم آتیش بسوزونین. باشه؟؟؟؟؟؟؟

نادی یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:24

سلااااااااااااااام صبخیر،روز همگی خوش

به کرات مفهوم کوچکی دنیا در زندگی به کرات مفهوم این جمله واسم تعبیر شده همیشه هم حس خوبی بدنبال داشته،خاطرات مشابه زیادی هم دارم.الان هم همون حس شیرین رو تداعی کرد.

درود بر تو
چقدر خوب که همش پر از احساس خوب و رنگیه نادی

نادی یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:13

ببخش حواسم نبود اشکالات تایپی رو برطرف کنم.وقتی زندگی به آدمی سخت میگرد باید خلاف جهتش شنا کرد.ممنونم وخوشحالم که میتوانم احساسم رو منتقل کنم...

اشکالات تایپی رو بیخیال
آره قبول دارم حرفت رو. اینقده نتیجه این خلاف جهت بعضی اوقات مزه میده

یک ذهن پریشان یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 http://www.1zehneparishan.blogfa.com

باران نکنه ما هم با هم فامیلیم ؟؟؟؟

خدا رو چی دیدی فریبا. اینقده ازین دست اتفاقات برام افتاده. بالاخره هر جایی می رم یه آشنا پیدا می کنم یهویی

سوره دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 http://harkat-porshoor.blogsky.com

غیر از 2نفر دوست دارم با آدما آشنا در بیام
هم مثلاً با نویسنده جون باران پاییزی

نویسنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من؟؟؟؟؟؟؟
ما هم دوست داریم با شما دوست و آشنا در بیاییم سوره بانو. اون 2 نفر همون ته ته ها بمونن جاشون خوبه فکر کنم.نه؟؟

maede دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

چرا من تو این پستت نیستم مگه ما به هم نزدیک نیستیم
شوخیدم...
راست میگی دنیا خیلی کوچیکه...

ببین تو رو برای عروس و نوه هام تعریف می کنم که باهات آشنام که یخ در بهشت از خوراکی های مورد علاقه مونه اونام تو وبلاگاشون می نویسن
خعلی کوچیکه مائده کوچیک تر ازونیکه ما آدما خیلی راحت و بی تفاوت گاهی اوقات با سنگدلی از خیلی آدمها می گذریم

maede دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

عروس و نوه ها؟؟؟ خدا کنه تا اون موقع زنده باشم ببینم نوشته هاشونو تو وبلاگشون
بعله کاملا درسته...

آخه جغله تو که 11 سال از من کوچیکتری چی می گی اونوقت
ایشالا سالم و خوشحال و برقرار باشی مائده

maede دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:05 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

هیچی آبجی جون اصلا غلط کردم...خوبه؟؟؟
ممنون عزیزم شما هم همین طور

دور از جونت خاهر
سپاسگذارم

بهار سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:55

واقعن کوچیکه دنیا-منم یکی از شر ترین همکلاسیهای راهنماییم که کلی خالی می بست و همیشه تو پر و پام بود دختر عموی خانم داداشم شد.

اوووووووف چی اتفاقی

بانوی ماه چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 http://mid-day-moon.blogsky.com

واقعا دنیا کوچیکه

واقعن واقعن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد