ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

پوششی شاعرانه :)

تجربه ثابت کرده (البته علم هم ثابت کرده) وقتی عصبانی هستید حرفی را نزنید که بعد ها موجبات پشیمانی تان را به بار آورد یا زمانی که خسته هستید، خرید تشریف نبرید چون ممکن است چیزهایی را بخرید که اصلن مورد نیاز شما نبوده و شما فقط از روی خستگی مبادرت به خرید آن نموده اید یا از روی تنبلی یا خاب آلودگی کاری را انجام ندهید که نتیجه اش موجب خجالتی تان در برابر دیگران شود.
اینها را نوشتم تا بگویم امروز بنده وقتی از خاب بیدار شدم تا لباسهایم را بپوشم که سر کار بروم از سر خاب آلودگی و صد البته تنبلی چراغ اتاقم را روشن نکرده و در فضای شاعرانه به پوشیدن لباس اهتمام ورزیده و حاصلش گذاشتن مقنعه سورمه ای با مانتوی مشکی و شلوار خاکی رنگ و یک عدد دکمه باز بوده که نتیجه نهایی را در سرویس مشاهده نمودم. 
تلنگر:
تنها شخصی را که میشناسم که معقول و سنجیده رفتار می کند خیاط من است. او هر بار که من را می بیند از نو اندازه گیری میکند. بقیه به معیارها و عقاید کهنه خود پایبند هستند و انتظار دارند که من خود را با آنها هماهنگ کنم. 
"جان برنارد شاو"

نتیجه اینکه شاید اصلن خیلیها این طرز لباس پوشیدنم رو امروز ندیدند چون خیلیهاشان خاب آلود بودند. به جان خودم
نظرات 14 + ارسال نظر
زویا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 http://zehnemanedihe.persianblog.ir

خیلی موافقم :) راستی هم اسم وبلاگت و هم آدرس وبلاگت برام جالب بود، چون اسم وبلاگت اسم یکی از فیلم های مورد علاقه من ، و اسم وبلاگت هم اسم یکی از آهنگ های مورد علاقه من از سیروانه :)

خوب خدا رو شکر که دوست داشتی وبلاگمو خانوم دکتر

Mr PACT یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:12


تلنگرت بیست بود...
واقعا همینطوره، خیلی ها ندیدن!!!

چه قالبییییییییییییییییی... خدا حفظش کنه واستون

برا لباس میخندی؟؟؟؟؟
ممنونم
والا ندیدن
بخند میثاق واسه قالب بخند

ساسا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:20 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

چه هارمونی قشنگی، شنبه 1شنبه ...

تازه شانسی که آوردم کیفمو با کفشم که یه رنگه ست نکردم اونجوری میشد ساندی ماندی تیوزدی ونزدی

مهناز یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:55 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

پوشش شاعرانه یا ماهرانه؟
خیلی جالب بود .. بعضی روزا تنوع لازمه سخت نگیرید

کلن هر دو تا
هیشکی نمی تونه مثه من هم ماهر باشه و هم شاعر

نادی دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:12

سلام روز بخیر
دقیقا.
منم هر بار اندازه مشتری های ثابتم رو می گیرم،گاهی می پرسن مگه اندازه های قبلی رو نداری ....

روز تو هم بخیر
کلن همچین ملت در صحنه ای هستیم ما

سوره دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 http://harkat-porshoor.blogsky.com

بسیار خوشتیپ تر شده. ای به احتمال 100%
من با جنآب برنارد شاو موافقم
من نیز هم بلاگ اسکایی شدم

اوووووووف خیلی
خوشحالم که این بار با ما کلن موافق سوره خانوم
به به قدوم مبارک شما رو تبریک می گم.

مهرآفرین دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 http://mehrafarin58.blogfa.com

من عاشق اون قالب وبلاگت بودم چرا عوضش کزدی؟؟!!!! یعنی اول به عشق تو بعد به عشق اون قالبه میومدم اینجا. (الان می تونی بگی به تو چه دلم خواسته!!!!)

بر اثر یک اشتباه کوچولو
اول خوشحالم که غیبتت از صغرا نشد به کبرا. بعد اینکه شما نگفتی مال کدوم قسمت گیلانی؟ بعد اینکه منم همون قالبم رو خعلی دوست داشتم. بعدترشم اینکه ما مسوولیم در برابر خاسته های کامنت گذاران. والا

maede دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

سلاااااااااااااام دوستم، خوبی؟؟؟
بالاخره برگشتم، البته پاک شدمااااااا
واااااااااااای باران جون 3 رنگ متفاوت لباس پوشیدنم باحاله ها
تلنگرتم خیلی تلنگر بود
راستی چه بلایی سر قالبت اومده؟؟؟ انیمیشنام تغییر کرده

درود به روی ماهت به چشمون سیاهت. خوش اومدی دوستم. خوشحالم که از اعتیاد به نت سربلند بیرون اومدی
خعلی باحال بود که نگو و نپرس. امروز اولین کاری که کردم چراغ اتاقم رو روشن کردم
بر اثر یه اشتباه کوچولو قالب پر
تلنگر که خدا بود اصلن
خوشحالم اومدی مائده مهرماهی خوبم

.آزی. دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:07

باران مگه اون قدیم ندیما ملت اهل ست کردن بودن؟
الان 4 روز این مدلی لباس بپوشی ملت فکر می کنن مد شده!!!
والا

نه والا. ولی قدیما مردم تقریبن تو یه سطح و فرهنگ بدن ولی الان شدیم ملت 1001 فرهنگ ...
مد شدن رو باهات موافقم اساسی
آزی من برات کامنت میزارم نمی دونم چرا بهت نمیرسه. بلاگفا آیا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

maede دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

ممنون عـــــــزیــــــــــزم...بعله ما اینیم دیگه
عیب نداره آبجی این قالبتم خوبه ناراحت نباش
منم خوشحالم عزیزم...دلم برای وبلاگ و نوشته های زیبات تنگیده بود


ممنونم
سپاسگذارم از دلگرمی و تعریفت

یک ذهن پریشان دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 14:33 http://www.1zehneparishan.blogfa.com

به نظرم بعضی وقتا خوبه که آدم همچین کارایی بکنه و سخت نگیره .

متاسفانه من خیلی سخت گیرم. بعضی اوقات بخاطر لباس آرامش رو از خودم میگیرم اگه جایی دعوت باشم

راستی فریبا نمی دونم کامنتای من بهت نمیرسه. بلاگفا تو راه همه رو قلع و قمع می کنه بیشعور

بهار سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:00

ای بابا باران جان مثلن میگن دخترا واسه اماده شدن 2 ساعت وقت میگیرن بخدا من هر جا بخوام برم مخصوصن سرکار از خاب پا میشم مسواک 2 ثانیه ای و سرکار تازه تو راه میگم تو آییبنه یه نگاه به خودم ننداختما-مخصوصن روزایی که با دوست پسرام قرار دارم شلوار کردی می پوشم با دمپایی انگشتی

با شلوار کردی و دنپایی انگشتی میری جان خودت. بعد اون کیف کوچیک بنفش چیه که کلی تو خونتون خاطر داره. واسین ووسین

یک ذهن پریشان سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:11

آره باران چند روزی هست بلاگفا قاطی کرده . خدا به راه راست هدایتش کنه

قاطی که کرده هیچ ما رو پیش دوستامون بور کرده خاهر

بهار سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:19

داشتیم باران اونکه فوتوشاپه واسه بیگودی خواهره کوچیکم

از قدیم می گن شریک اگه خوب بود خدا واسه خودش میگرفت.
فوتوشاب موتوشاب و این حرفا همه کشکه جانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد