ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

پاییز مبارک

عقربه های ساعت عجیب به دنبال هم می دوند در یک ماراتنی بی بازگشت. گویی تا یکدیگر را پس نزنند آرام و قرار نمی گیرند.
عقربه های ساعت نمی دانند چه لحظه ها، روز ها، فصلها و سالهایی را برایمان رقم می زنند.
عقربه های ساعت اگر چه کوتاه و بلندند، اگر چه بازیگوشند و پی بازی، اگر چه بی تابند تا بهم برسند اما برای ما دنیایی نشانه اند.
عقربه های ساعت هر روز همان راه را طی می کنند اما برای ما روز و راه و زمان یکسان و یکرنگ و یک اندازه نیست....

* پاییز، فصل ترنج و نارنج، رقص برگهای هزار رنگ، پرواز پرنده های مهاجر، دینگ دینگ زنگ مدارس و آغازش، که ماه مهربانیست بر همگان سبز باد.

** یار دبستانی من اینجا

***
مائده جان زادروزت خجسته. هر چی آرزوی خوبه مال تو  


بعد نوشت: این کامنت خاهر بهار خیلی به دلم نشست. حرفشو قبول دارم

اول مهر سوار تاکسی بودم یه پسری زنگ زد برنامه ورزشی رادیو گفت من خیلی ناراحتم که دیگه مدرسم تموم شده خندم گرفت به راننده گفتم آره جون خودش.
اما در کل به این فکر کردم ادما همش وابسته به گذشته امن هستن اون باید خوشحال میبود که یه سیر طبیعی رو طی کرده شایدم بخاطر جو الان اقتصادی بایدم ناراحت میبود.

نظرات 12 + ارسال نظر
اسمان دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:07 http://mennomen.mihanblog.com

اصلا یادم رفته بود امروز اول پاییز هست ،اول مهر ،روزی که همیشه خاطره ساز بوده و اینجا بهترین خوشامد را به این روز شنیدم.

ممنون آسمان. آره حماسه ای بود همیشه اول مهر

maede دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:05 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

سلاااااااااااااااااام آبجی جوووووووووووووونم،ممنون فدات شم ایشاالله وا3 تولدت جبران کنم...خییییییییییییلی دوست دارم

درود به روی ماهت.
خاهش می کنم عزیزم

mahnaz دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:50

سلام عزیزم
من کامنت پست قبلی تون رو در وبلاگ بلاگفاتون گذاشتم چون سیستمی که صبح باهاش کار میکنم نظراتم رو در اینجا ثبت نمیکنه!
پاییزت مبارک و شاد

ممنونم مهناز جان
پاییز تو هم به نیکی و خوشی

منم یه عابرم دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:11 http://yeaberam.blogfa.com

پاییز تو هم مبارک.

پاییز شما و نی نی خوشگله هم هم به خیر و نیکی

مامان دو گل دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:19 http://azizanemaman.persianblog.ir/

سلام عزیز
شرمنده بابت این همه تاخیر
پاییز بر شما هم مبارک
فصلی پر از رنگ و شادی برایت آرزو دارم

به به مامان خانوم عزیز. خوشحالم که اینجا رو با ورودتون روشن کردید بانو. پاییز شما هم به نیکی و زیبایی هراه با خانوادتون

سوره دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:28 http://harkat-porshoor.blogsky.com

مبارک باشه فصل پاییز
________________________________
یار دبستانی من با من و همراه منی چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی
________________________________
مائده جان تولدت مبارک

پاییز تو هم به نیکی و خوشی سوره
آخییییییییییی یار دبستانی
ممنون سوره. حتمن مائده از تبریکت خوشحال میشه

Mr PACT سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 http://misaghetanha.blogsky.com

اهووووم....

asal سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 http://www.1itman.blogfa.com

یه موقع هایی هم آدم دوست داره به عقربه ها التماس کنه که تو روزهای پیش رو اوقات خوشی رو براش رقم بزنن.
الهی که برای همه اینطور باشه و هر چی خیره برامون پیش بیاد.
پاییز شما هم مبارک

عقربه ها شاید چون یک مسیر براشون تعریف شده تند و تند از پی هم میرن.
ممنون از دعای یبات. امیدوارم پاییز تو هم به خیر و نیکی باشه عسل

خواهر بهار سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15

اول مهر سوار تاکسی بودم یه پسری زنگ زد برنامه ورزشی رادیو گفت من خیلی نارحتم که دیگه مدرسم تموم شده خندم گرفت به راننده گفتم آره جون خودش
اما در کل به این فکر کردم ادما همش وابسته به گذشته امن هستن اون باید خوشحال مبود که یه سیر طبیعی رو طی کرده شایدم بخاطر جو الان اقتصادی بایدم ناراحت میبود
در ضمن سبد سبد گل یاس تقدیم مائده عزیز زادروزت خجسته

ببین این جمله تو باید با طلا نوشت خاهر بهار.
مائده اگه تبریکت رو ببینه حتمن خوشحال میشه

Maede سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51

سلااااااااام چطوری؟؟؟
سوره و خواهر بهار عزیزم خیــــــــــــــــلی ممنونم از لطفتون

درود به تو. ممنون.
بابا کنترل از راه دور بابا تکنولوژی بابا خانوم پرستار. الان از گوشی و از تو دانشکده ما رو رصد می کنی؟؟؟؟؟
من از طرف اوشونا ازت خاهش می کنم می گم

maede سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:06

ما اینیم دیگه
فدااااااااااااااات

قربون آبجی

یک ذهن پریشان سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:01 http://www.1zehneparishan.blogfa.com

ما مائده جان را نمیشناسیم ولی از آنجایی که دوست باران جان هستند پس دوست ما هم هستند بنابراین مائده جان تولدت مبارک.
راستی دختر پاییزی تولد خودت هم پیشاپیش مبارک

ممنون از معادله ای که بکار بردی. حتمن مائده از تبریکت خوشحال میشه
واییییییییییییی مرسی فریبا ممنون که پیش پیش تولدم رو تبریک گفتی دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد