ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

چی گفتند و چی شنیدیم

دیروز هم حسین حرف زد و هم حسن. خیلیها گفتند حسین لحن ملایمی داشت اما حسن لحنی تحکمانه. والا ما تفسیر س.ی.ا.س.ی نمی دانیم اما اینها را کارشناسان اونور آبی گفتند اما اینور آبی ها این را گفتند بخدا ...


* سوال اساسی
سوال: چرا مردم ایران از م.ا.ه.و.ا.ر.ه استفاده می کنند؟
جواب: چون می خواهند در جریان مسایل کشور خودشان باشند.


* از کتاب در سال 80 اتفاق افتاد

نوشته ابراهیم نبوی

نظرات 27 + ارسال نظر
سوره چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:16 http://harkat-porshoor.blogsky.com

با آقای نبوی مخالفم
بیشتر اشخاصی که ایشون رو نگاه میکنن از سر تفریحه و اصلاً با اخبار و شبکه‌های بیسی میونه‌ای ندارن و دنبال جم و ترانه‌اند
و اگر شبکۀ من و تو رو میبینن بفرمایید شام و و اون آکادمی
یا اون آقا میمونه رو برای طنزش و...

این کتاب تو دوره ی اصلاحات نوشته شده سوره.دیدی که نوشته اتفاقات سال 80. دیشب چون بعضی از نظرات کارشناسان رو دیدم و امروز هم روزنامه ایران رو دیدم که کمی نقد ها فرق داشت
خیلیها هم مثل بابای من 6 تا کانال اول همین شبکه های س.ی.ا.س.ی گذاشته.

خو.اهر بهار چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:25

ما دهه 60 موندیم بمیریم خلاصه یا اوضاع قراره بهتر بشه
دیروز رییسم بهم گفت جوش نزن هیچ جا استخدام نمیکننت
این یعنی روزی 8 ساعت کار فشرده و بی احترامی بخاطر 300 تومن فقط بخاطر اینکه یه دهه 60 معمولی از یه خانواده معمولی هستم آقای حسن بلبل زبان جواب منو هم داره بده

امیدوارم تو این بلبل زبانیها مصلحت مردم ما هم در نظر گرفته شه.
الاهی زنده باشی و روزهای خوب رو به چشم خودت ببینی و موفق باشی دوستم

پیمان چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:30 http://www.ruzayeman.blogsky.com

اینو واسه بابکم نوشتم: ما که از س ی ا س ت هیچی نمیفهمیم ولی خدا کنه به سلامت بریم خونه بخت

عاقا پیمان گل ایشالا سلامت بری خونه بد. سپیدبخت بشی مادر

nafas چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:34 http://khattizedeltangi.blogfa.com

من سیاست نمیدونم وبلدنیستم نظری بدم...پسپیش منم بیاخوشحال میشم

ناخوداگاه تو این 8 سال س.ی.ا.س.ی شدیم رفت
باشه عزیزم

سوره چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:49 http://harkat-porshoor.blogsky.com

اون که بله عزیزم. خونۀ ما هم مثل خونۀ شماس و خوشبختانه من تلویزیون و تلویزیون دیجیتال خودم رو دارم و وقت سریال کاراگاه مرداک و نظم‌و‌قانون و قهرمانان میرم اون طرفا
______________________________________________
از نحۀ بیان حرفاش و خود حرفاش لذت بردم خدایی
______________________________________________
راستی در راستای نظرسنجی: خوش به حالت

- کلن اون 8 ساله همگی یه پا مفسر 30 یا سی شدیم رفت
- می دونی بازی با کلمات راحته خصوصن اگه کسی بلد باشه این بازی رو. امیدوارم تو این صحبتها مصلحت مردم هم در نظر گرفته شه
- سوره جان من همه ی این انتخابا و اختیارات و استقلالی رو که امروز دارم با تلاش بدست آوردم و این رو بگم حرف هیچکس هیچوقت برام مهم نبوده

Mr PACT چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:50 http://misaghetanha.blogsky.com

نظری ندارم

کلن ممنون

رها چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:37

دیگه خودم را می کشم صد تا کامنت گذاشتم بلعیده شده

شما با موزیلا وارد نت می شی یا اکسپلورر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صفورا چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:30 http://safoora631.blogfa.com

به نام یزدان پاک .
سلام باران عزیزم .
سال هاست که یاد گرفتم فقط نگاه کنم و ببینم چی میشه ؟ گاهیی سرو رو به نشانه ی تایید بالا پایین ببرم .
گاهی به نشانه ی تاسف به طرف چپ و راست .

درود به شما خانوم معلم عزیز. شما رسالت بالایی در جامعه داری بانو از محضر شما کلی دانش آموز و دانشجو وارد جامعه میشه و الگو هستید برای خیلیها. سال تحصیلی رو به شما تبریک می گم.
اما اعتقاد دارم س.ی.ا.س.ت کثیف کار مکارانه که قدرت طلبی بزرگترین هدفشونه. ما هم گاهی به قول شما سکوت رو بر میگزینیم

منم یه عابرم پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:19

من فکر می کنم رابطه ای که طی سی سال تیره و تار بوده نمیشه با یک جلسه گفتمان و رفتن یا نرفتن سر میز شام بهبود پیدا کنه،باید صبور بود و امیدوار.

جالبش پیغام و پسغامایی که برای هم میفرستن. چقدر لجم رو در آورد. واقعن اگه به دمو*کرا*سی اعتقاد دارن این کارا دیگه معنا نداره البته از 30 یا ست پر مکر دو طرفه

نادی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:22

سلاااااااااااام خوبــــــــــــــــــی؟

هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیرد.

درود به روی ماهت
گل گفتی نادی. هر دو طرف خوب با کلمات بازی می کنن و خوب مکاری هستن. البته امیدوارم مصلحت مردم ما که 30 یا سی هم نیستن در نظر گرفته شه.

نادی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:56

من اصولا آمالی به این حرفا نمی بندم چون تجربه در این 35 سال نشون داده که هر چار سال فقط جند واحد مشکل و معضل جدید به مردم اضاف شده ...

اینها به نوبت باهم قرار دارن بیان و حساب پس انداز خود رو بالا ببرن همین.


تنها کسی که یمتونه به داد زمین وبشر برسه امام غایب است.

میدونی قبول دارم حرفت رو . بالا رفتن از پله ی نردبانی که مردم ساختن و بعد شکستن همون نردبان و انداختنش طرف مردم، یه حماقته. چون تاریخ تکرار اشتباهات خیلیها ست. تاریخ نشون داده مکر جوابگو نیست حتا اگه طولانی مدت باشه.
اما چون من آدم مذهبی نیستم متاسفانه در باره ی جمله ی آخرت نظری ندارم

.آزی. پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 http://rouzhayerangi.blogfa.com/

من اینو تو وبلاگ خودمم نوشتم

به عمل کار برآید به سخندانی نیست

امیدوارم مصلحت مردم این وسط در نظر گرفته شه. امیدوارم وقتی خوشگل حرف میزنن خوشگل هم عمل کنن به اون حرفا

نادی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:26

مسلمانی من هم در حد توان است. این جمله رو از روی مطالعاتم گفتم مث آفتاب زیستن و بخشیدن و هبه کردن بی مقابل منش این خاندان بوده....

تاریخ راوی خوبی بوده ولی کیه که عبرت بگیره چون هرکسی خود راصاحب حق میداند وعقل کل.وبه خود اجازه میده با افکار معیوبش جای یه ملت فکر کنه و تصمیم بگیره.

اعتقاداتت برای من ارزشمنده دوستم و حتا هر کسی که اعتقاداتی توی زندگی برای خودش داره به شرطی که باهاش به بقیه آسیب نرسونه. مثلن همین صغیه از زمانی که باب شد خیلی از خانواده ها با این باور غلط از هم پاشید چون قرار بود هوسهای یکی از طرفین زندگی درست شمرده بشه و طرف دیگه مجبور به اطاعت از اون.
راست می گی تاریخ راوی خوبیه اما ما حافظه ی تاریخی ضعیفی داریم متاسفانه

maede پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

سلااااااااااام خوبی عزیزم؟؟؟
من کلا سیاسی نیستم به نظرم سیاست خییییییییییییییلی کثیف و پیچیده اس که ما فقط ظواهر قضیه رو می بینیم به خاطر همین کلا سعی می کنم زیاد وارد مسائل سیاسی نشم
اما با این اخباری که به دستمون رسیده امیدوارم وضعیت کشور کمی به سمت بهبودی بره

درود به روی ماهت.
میدونی مائده تو این چند سال اینقده دروغ شنیدیم که فقط می مونیم چی درسته و چی غلطه. من همش می گم خدا کنه مصلحت مردم ما هم تو این حرف های خوشگل خوشگل در نظر گرفته بشه. والا. چیز زیادیه آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نادی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55

این صیغه بد تعبیر شده و یا ما کامل دریافت نکردیم و یا به تناسب مصلحت فردی آدما سر تیتر یا ته تیتر را سانسور میکنند....همیشه با همان فهم نصف و نیمه فاتحانه جلو می رویم...

ولی به نظرم چیزی که بده خب بده دیگه وقتی قراره به کسی ضرر بزنه

maede پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

نه بابا چیز زیادی نیست آبجی
اینم بگم باران جون که نباید همه مشکلات جامعه رو به گردن دولت انداخت خییییییییلی از بلاها رو مردم خود ما به سر خودشون میارن اینو خودم به چشم خییییییییییلی می بینم....
البته اینم ریشه در مدیریت نادرست و منافع طلبی یه قشری از جامعه داره...

قبول دارم حرفتو. بالاخره از دل همین مردم یکی میره اون بالا میشه تصمیم گیرنده
آخ نگو مدیریت که دلم خونه

maede پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

آخیییییییییی آبجی جون بذار من مدیر شم همه این مشکلاتو حلش می کنم شما غصه نخور

تازشم من میخا شهردر بشم مائده والا

نادی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24

بله چیزی که بده وبه دیگران آسیب بزنه بده شکی نیست.
مث آفتاب زیستن همچین مفهومی نداره کی گفته حقوق دیگران را نادیده بگیرم.من از سهم خودم میبخشم (در عین اینکه حقوق دیگران را رعایت کنم ) نه سهم دیگران.

میدونی گاهی ما آدمها زیاده خاهیم نادی. در وجود هر کسی هم این زیاده خاهی هست و طبیعیه اما گاهی باید نگاه کرد این زیاده خاهی منافع دیگران رو نشانه میگیره یا نه.
خوشگل حرف زدن کار هر کسی نیست همونطور خوشگل عمل کردن به اون حرفها. امیدوارم اگر هم موضعی هست مثبت و امیدوارانه سهم مردم ایران فراموش نشه چون بعضی ها واقعن گناه دارن تو این بازیهای کثیف به طور مثال بچه ها

maede پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

جـــــــــان من؟؟؟؟
خب یه رای از طرف من از حالا داری خب...
راستی جوابتو دادماااااااا در مورد نمره دادنم وقتی استاد شدم... هه هه

آره جز آرزوهامه برنامه ریز کردم تازشم دارم نیرو هم انتخاب میکنم. والا
خوندم جوابتو دختر. میام دوباره

maede پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

انشاالله موفق باشی عزیزم و به هـــــــــــــــــمه آرزوهات برسی
باشه عزیزم....

منونم مائده. مطمئن باش اگه شهردار شدم تو رو می کنم رییس بیمارستان پورسینا فقط قول بده خوب مدیریتش کنی اونجا رو. باشه؟؟؟؟؟؟ حیفه بیماستان به این بزرگی بی برنامه ست

نادی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:43

بله موافقم.

خیلی سعی میکنم افکارم رو زندگی کنم واین تمرین های فردی میتونه به زندگی اجتمائئ کشیده بشه ...


موفق باشی دوستم.
افکار مفید و مثبت + تجربیات دیگران+درسهایی که از زندگی میگیریم و مطالعه همه به رشد یک جامعه متعادل و پویا کمک میکنه

maede پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

خواهش می کنم عزیزم، رئیس بیمارستان باید فقط پزشک باشه...من می تونم سوپروایزر شم تا بخشا رو مدیریت کنم...قول میدم خب
بازم باران جون به نظرم وضعیت بیمارستان پورسینا خیلی بهتر از بقیه ی بیمارستانای دولتیه استان ماست...باور کن
تو حرفه ی بهداشت و درمان خییییییییییییییلی مشکلات و باور های غلط وجود داره که فقط داره به نفع یه سری از افراد سودجو تموم میشه...البته تو این مشکلات مردم هم بی تقصیر نیستن که اونم ریشه در عدم آگاهیشون داره!!!
دلم خیلی خونه، امیدوارم این مشکلاتم حل شه هر چه زودتر

یعنی تا چند سال دیگه بخام شهردار شم تو میخای نرس باقی بمونی؟؟؟؟؟؟
کلن یه سری از همون افراد معلوم و مجهول الحال یه مافیای بزرگن مائده.
با کمک هم می تونیم . ما بیشماران بیشماران بیشمارانیم

maede پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

یه جووووووووری گفتی نرس؟؟؟ رشته ی تحصیلیم اینه دیگه آبجی؟؟؟؟نگرفتم منظورتو از این که گفتی می خوای نرس باقی بمونی!!!
بعله مــــــــــــــــــــــا می تونیم

یعنی باید پیشرفت کنی دیگه دختر خوب خوب خودت نمیخای ادامه تحصیل بدی مگه. هنوز خیلی فرصتهای خب داری مائده .
من منظور خاصی نداشتم ناراحت نشیا

جودی ابوت با موهای مشکی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 http://judylonglegs.blogfa.com

ماهپاره؟
کمه تعداد کسایی که نگاه بکنن و واقعا بخوان در جریان مسائل باشن!!
بیشتر میخوان در جریان چیییز میزای دیگه باشن!
استثنا هم هست و مشاهده شده! :)

آهان راست میگی. مثلن جم و این صوبتا منظورته ؟؟؟؟؟؟؟

maede پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

آها حالا گرفتم...
نقشه ها و آرزو های زیادی تو سرمه...امیدوارم به همشون برسم
نه بابا ناراحت نشدم

خب خدا رو شکر
امیدوارم موفق باشی

دریا بیکران پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:48 http://207835438008

سلام باران عزیزم..ممنون از راهنمایی باارزشت...سعی می کنم حتما استفاده کنم .

درود بر بانو دریا. خاهش میکنم

دریا بیکران پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:52 http://207835438008

سلام باران جان...خدا را شکر بلاخره مثل اینکه می تونم نظر ارسال کنم ....
عزیزم..اگر بگذارند وتحلیلهای به میل خودشان را انجام ندهند شاید کشور بتونه به جایگاه واقعی خودش برگرده ....

می دونید به نظرم خیلی وارد حاشیه می شن این سران سیا*ست. نه اینکه 8 سال هی محموت رو بزرگ کردند و همه جا اسمش رو آوردن و اونم باور کرد بالاخره قاطیه میوه هاست نه اینکه الان همش موضوع بازدید رو بزرگ جلوه می دن و زوم کردن سرش
سیا*ستم*دارن دیگه. والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد