ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

دو اسمی ها

چند وقت پیش تصمیم گرفتم برم نامی رو که تو شناسنامه دارم به همین نام فعلی که در منزل صدام می کنن، تغییر بدم. بعد نشستم با خودم فکر کردم کلیه مدارکی رو از بدو تحصیل دارم رو هم باید تغییر بدم. بعد ترش با خودم فکر کردم کی وقت داره اینهمه کار رو انجام بده، همون اسم تو شناسنامه بمونه موردی نداره حتا کلی هم به شخصیت بنده هم نزدیکه.
بعد بعد تر وقتی این رو خوندم اصلن کلی راضی شدم به همون اسم تو شناسنامه. والا
نکته نوشت: در حال حاضر بنده سه تا اسم دارم: یکی شناسنامه ای جهت کار های اداری و رسمی/ یکی داخل منزلی جهت صدا زدن توسط خانواده و دوستان و آشنایان و دیگری هم نام وبلاگی من باب مذاکره و مراوده با دوستان مجازی. لازم به ذکره هر سه تا اسم به شخصیت بنده نزدیکه
شما چند تا اسم دارید دوستان؟؟؟؟؟ به شخصیت تون نزدیکه آیا این اسامی؟؟؟؟؟؟

* زاد روزت مبارک مهرآفرین. کلن هر چی آرزوی خوبه مال تو . خاهر ما نمیخاستیم کادوی آنچنانی بفرستیم برات رفتی کامنتدونی رو بستی.
** ممنون از همه دوستانی که نقاشیهاشون رو برای من ایمیل کردند. بهمین زودیها نقاشیها رو میزارم.

نظرات 26 + ارسال نظر
Mr PACT چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 http://MisagheTanha.blogsky.com

من همین یدونه اسم رو دارم! حالا چه فارسی چه لاتین

اسمت به شخصیتت میخوره؟؟؟؟؟

دل آرام چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 http://delaramam.blogsky.com

من که همین یدونه اسم رو دارم و باید از اطرافیانم پرسید که به شخصیتم نزدیکه یا نه. ولی واقعا اسمها روی آدمها تاثیرات حیرت انگیزی دارن.

آره منم معتقدم تاثیرات اسم رو روی آدمها

خواهر بهار چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:17

من از اسمی که پدر و مادرم برام انتخاب کردن راضی نیستم و خودم اسمی رو در سن 16 سالگی بر گزیدم و دوستان منو به اون صدا میزنن و خیلی ازش راضیم
یکی هم تو شناسنامه که کلی شعر خواننده ها واسم خوند ن قشنگترینش جان مریم استاد نوری هستش
اما منم یروز رفتم ثبت احوال گفتم برای تغییر نام اومدم گفت اسمت کنیز رضا باشه عوض میکنم وگرنه نمیشه
منم گفتم اگه کنیزی بلد بودم واسه خودم میکردم جورابام از بوی گند تجزیه نشه

چه دوستای باحالی داری
مریم که خوبه. مریم گل ناز منه/ غنچه ی گل باغ منه
تو چرا بهداشت رو رعایت نمی کنی دختر
اتفاقن ثبت احوال اسمهای امروزی رو برای متولدین جدید راحت قبول می کنه

سوره چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 http://harkat-porshoor.blogsky.com

اسم توی شناسنامه: سوره
اسم توی خونه و فامیل: سوره
اسم وبلاگی: سوره
البته ناگفته نمونه که تا 9 و 10سال پیش از اسمم بدم میومد و اسمم رو گذاشته بودم یوکابد که بهم میگفتن تا آش تغییر اسم رو ندی بهت این اسم رو نمیگیم
و بچگی‌هام میگفتم من پسرم و اسمم سعید هستش
_________________________________________
چی اسم قشنگیه مهرآفرین...
تولدتون مبارکا

درود بر سوره.
اسم کوچیکیهاتو متوجه نشدم سوره/ سعید
مممنون . اگه مهرآفرین تبریکتو ببینه حتمن خوشحال میشه سوره جان

یک ذهن پریشان چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 http://www.1zehneparishan.blogfa.com

بنده از اسم شناسنامه ایم راضی هستم و دوسش دارم .
ولی اسم وبلاگیم بیشتر بهم میخوره . میدونی که !!!!

مهرآفرین جان تبریکات ما را هم پذیرا باش

پس دو اسمه ای خاهر
ممنون فریبا. مهرافرین حتمن از تبریکت خوشحال میشه
بابت نقاشی هم ممنون

مهرآفرین چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 http://mehrafarin58.blogfa.com

ممنون عزیزم از لطفت.
دلم نمی خواست دوستان خاموش!!!! در معذوریت قرار بگیرند (آیکون مهرآفرین خودشیفته) به همین دلیل در را بستیدم!!!!!
ممنونم از پیام تبریکی که برام گذاشتی مهربونم. حالا من کدوم یکی اسمت را می دانم؟ اسم خانه ات یا شناسنامه ات؟ هر کدوم هست به نظرم اسم خیلی خیلی قشنگیه.

خاهش میکنم مهرآفرین. قابل نداشت عزیزم. والا تعجب کردم که کامنتدونی رو بستی
بالاخره این دوستان یه روز باید روشن بشن یا نه چه خوبه که واسه خوشیها به آدم تبریک بگن مهرآفرین
اسم خانه ام را میدانی خاهر. کلن نصفه کامنتگذاران اسم خانه ام را می دانند
ممنونم کیفور شدم کلی

سوره چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 http://harkat-porshoor.blogsky.com

اسم بچگیهای اینجانب: سعید
برای نوجوانی: یوکابد که نام مادره حضرت موسی بوده

آخیییییییییییییییی
چه نوجوانی بودی سوره. این اسمو از کجا پیدا کردی دختر

سودی بودی چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:32

والا من اقد اسم دارم که گاهی خودمم اشتباه می کنم
بترتیب:
شناسنامه:زهرا
بخانه:سودی
دوستان و آشنایان:سودابه،سود،سوده
غزل خاهرزاده ی شهریار:سودوده
خاهران محترم:سودی بودی،بیگودی
استاد طراحیم:شیوا
حالا فاضلی یکی از دوستای تو دانشگام منو به فامیلیم صدا میزنه
خدایا از سر تقصیراتم بگذر
خانوم محترم وبلاگ دار اسم دون من پر شده
یا علی(ع)

تو چقده اسم داری دختر. اسم جدیدت هم میدونم چیه سودی جردن
فاضل چی باحاله
اسمدون مثله قطعنامه دون

maede چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:17

سلام باران جون،خوبی؟؟؟ منم که همین یه اسمو دارم ، دوست دارم اسم خودمو حس می کنم بهم میاد...به شخصیتمم می خوره...

درود به تو. ممنونم.
پس تک اسمی هستی
راستی مائده آدرس وبلاگ خاهرت رو برام بزار. باشه؟؟؟؟

maede چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:00 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

راستی مهر آفرین عزیز تولدتون مبارک انشاءالله همیشه سلامت باشید....
ببین بیا وبلاگم تو لینکدونی " رویایی شبانه زیر باران" وبلاگ خواهرمه...
راستی اسم سومت چیه؟؟؟؟

ممنون مائده مهرآفرین حتمن از تبریکت خوشحال میشه عزیزم.
دیدم وبلاگشو. بهش سر میزنم حتمن.
سکرته اسم سومم

مشق سکوت- رها چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:31 http://www.mashghesokoot.blogfa.com

منم کلی اسم دارم
یکی که اسم شناسنامه ایم ِ
یه اسم دارم که تو خانواده صدام میکنن و از یه جایی به بعد هرچقدر بهشون گوشزد میکنم که به اسم شناسنامه ایم صدام کنن، این کارو نکردن، البته دوستای دانشگاه و کار و ... رو به صدا کردن اسم شناسنامه ایم که بیشترم دوستش دارم عادت دادم
یه اسم وبلاگی دارم
یه اسمم هست که فقط یه نفر من رو باهاش صدا میکنه که از همه اینها قشنگ تر و دلنشین تره برام

چقدر دوست داشتم این اعتراف رو که با مورد آخری احساس زیبایی داری رهای عزیز. حتمن مثل نقاشیت لطیف و خوش آب و رنگه

جودی ابوت با موهای مشکی چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:47 http://judylonglegs.blogfa.com

منم 3 تا اسم دارم
یکی اسم خودم : ریحانه که همیشه با انواع مختلفی صدا زده میشه که خیلی بهم نزدیکه!
یکی اسم جودی واسه مجازی و وبلاگی که بازم خیلی بهم نزدیکه
یکی هم چون سیسمونیم بنفش بود بهم بعضیا میگن بنفشه!!

ریحانه/ بنفشه/ جودی - رنگ توی این اسمها چه خود نمایی میکنه عزیزم

زویا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:36 http://zehnemanedihe.persianblog.ir

من هنوز نقاشیمو نفرستادم. صبر کن :) الان میفرستم

دیدم نقاشیتو زویا. چی زیباست خانوم دکتر
زویا تک اسمی هستی؟؟؟؟؟؟

بهار چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:50 http://nursing-ghaem.blogfa.com

سلام بارانم....
مطلب خیلی جالبی گذاشتی....
من اسممو دوست دارم... شناسنامه ایم ..... زهرا و اسم وبلاگیم بهار
شاید چون بهار رو دوست دارم.... اگه بهم نخندی اسم عروسکم هم بهار هست

چرا خنده عزیزم.
بهار کل طراوت و زیبایی و رویش داره دوستم. پس شما تک اسمه ای

سوره چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:11 http://harkat-porshoor.blogsky.com

اسم یک دوست تو دوران راهنمایی
و فیلم 10فرمان

چی جالب سوره. یوکابد فکر می کنم مسیحی باید باشه. معناش چیه سوره؟؟؟؟

دریا بیکران پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 http://207835438008

باران جان سلام....آن اسمهایی که دیدم واقعا عجیب وباور نکردنی بود....
راستی دوتا اسمی که من ازت سراغ دارم عالی وبرازنده تو هست کاش سومی را هم می دانستم...من یک اسم واقعی دارم که همه می دانند فاطمه هست ویک اسم وبلاگی که دریا است...از چند اسمی در دنیای واقعی خوشم نمیاد .
خدا کنه این نظرم ارسال بشه....

نظر شما با موفقیت ارسال شد بانو
ممنونم از تعریفتون
پس شما هم تک اسمی هستید

مهرآفرین پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 http://mehrafarin58.blogfa.com

سوره و مائده عزیزم و باقی دوستان گلی که برام تبریک گذاشتید ازتون خیلی خیلی ممنونم.

خاهش می کنم مهرآفرین. دلت شاد

نادی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:48

سلام روز بخیر

منم تک اسمی هست(نادیا)که مخفف آن نادی است البته چون برادر زاده ام مرا عمه نادی صدا میکرد واسم جالب اومد که با یاد او اسم وبلاگی رو نادی گذاشتم.

اتفاقن من همش با خودم فکر می کردم چرا اسمت نادیه و اسم وبلاگت بهار من. خوب من دیگه شما رو نادیا صدا می کنم
ای جانم علیرضا. روی ماهشو ببوس

پرچانه پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58

نمیدونم میدونی یا نه ولی اسم من نصیبه هست بچه که بودم دوس داشتم عوضش کنم ولی الان اصلن

می دونم نصیبه جان آخه آرشیو وبلاگتو خوندم و اون پست دوران دبیرستان تو خیلی دوست داشتم همون موتور سواره رو

نادی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08

ممنونم لطف داری.علیرضا خواهر زاده ام است که او هم مرا خاله نایی صدا میکرد.
عمه نادی رو به یاد امین 18 ساله گذاشتم.

خدا هر دو تا رو براتون حفظ کنه نادیا

سوره پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 http://harkat-porshoor.blogsky.com

معناش:او ﺧﺪاوﻧﺪگار ﻣﺠﺪ و ﺑﺰرﮔﯽ اﺳﺖ
نه عبری هستش و مادر حضرت موسی علیه‌السلام

ممنون از اطلاع رسانی خوبت سوره جان
والا واقعیتش رو بخای من کلن از بیخ و بن از م.ذ.ه.ب چیزی سر در نمیارم یعنی اصلن باهاش کاری ندارم

زویا پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:25 http://zehnemanedihe.persianblog.ir

نه بابا. تک اسمی نیستم. چند اسمی ام! هر کی یه چیزی صدام میکنه! حتی یه مورد جکی هم داشتم (داداش جیلی، اون بچه خرسا بودنا! یادته؟)

داداش جیلی
ازون چند اسمی هایی که ساخته دیگرانه دیگه

Mr PACT پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:14 http://MisagheTanha.blogsky.com

آره فکر کنم! چون همیشه سعی میکنم به "میثاق"ی که میبندم پایبند باشم!

درود بر تو. اسمت پس با شخصیتت همخانی داره پس

مات مازر گروپ(علی جعفری) شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:46

نظرتون در مورد اسم من چیست؟

اسمت که عالیه. جان خودم

ازاده شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:49

منم بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
آزاده
آزاد
آزادی
آز
کارلوس
آزی
آ
البته برادر محترم بنده منو لپ گلی صدام میکنن:((

بابا ثبت احوال
خداییش الان اون کارلوس اون وسط چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لپ گلی که خدا بود

رها دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24

منم دوتا اسم دارم نه سه تا یه اسم شناسنامه ای یه اسم توخونه ای (هه هه توخونه ای ادم یاد بیژامه می افته) و یه اسم وبلاگی هر سه تارا هم دوست دارم
وقتی برای وبلاکم اسم رها انتخاب کردم همینطوری بدون فکر بود ولی الان کم کم دارم با این اسم اخت می شم دارم رها می کنم خیلللللللللللللللللی چیزهای ازار دهنده رو و خوشحالم از این بابت.
می دونی که

بخدا مردم از خنده "بیژامه"
پس مثه منی که سه اسمه ای. خیلی خوشحالم که رهایی از هر چی که آزارت میده
می دون آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد