ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

زندگی با همین بهانه ها زیباست

زندگی با همین بهانه ها برایم زیباست وقتی:

*مقداری پول توی کیف یا مانتوم پیدا می کنم که خودم از وجودش بی خبر بودم و با لذتی وصف ناشدنی برای خرج کردنش نقشه می کشم. انگاری گنجی بزرگ پیدا کردم.

* چای با خرمای تازه یا زولبیا می خورم.

* وقتی بارون میاد و تو ماشینم، شیشه رو تا آخر میکشم پایین که قطرات بارون بهم بخوره.


 

 

* آهنگهای ابی رو گوش میدم. خصوصن وقتی میگه:

هنوزم میشه عاشق شد/ تو باشی کار سختی نیست

* یه ساندویچ هات داگ با پنیر و پر از قارچ گاز می زنم.

* توی خیابونهای رشت قدم می زنم و با تمام وجودم لذت می برم از این پیاده روی.

* جملات زیبا و نقل قولها رو به گل آفتاب گردون محل کارم نصب می کنم.

* وقتی ماشین عروس تو خیابون می بینم ذوق می کنم از تور و گلهای رنگیش و  از ته دل برای عروس و دوماد آرزوی خوشبختی می کنم.

* یه دوست قدیمی زنگ می زنه و از موفقیتهاش برام می گه. انگاری همه این موفقیتها مال منه و سرمست می شم از شادمانی دوستم.

* همبازی دوران کودکیمو می بینم که راننده آژانس شده و وقتی بهش کرایه می دم بر میگرده میگه نشناختی منو ...

* وقتی رییسم میره ماموریت و 2 هفته نمی بینمش. بخدا