ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

و اینگونه بود که ...

رییس، من رو صدا کرد و گفت: خانوم باران من میخام برم ماموریت. شما که سلیقت خوبه برو یه کادویی بگیر واسه این همکارای خارجی که هم سنتی ایران باشه هم دستی.

من بهش گفتم: به روی چشم رییس اما تو دل گفتم رییس برای اینکه یه 10 روز نبینمت حاضرم تا قله ی قاف هم برم.

رفتم فروشگاه نفیس رشت که سوغاتهای بسیار زیبایی داره. حالا من هر چی نگاه می کنم بیشتر از همه چیز خوشم میاد و بلند بلند بر هنر دستی ایرانی درود می فرستم. رییس جان جز شروط خرید هدیه، بزرگی و قیمت بالاش بود و بنده هم یه گزینه بهش اضافه کردم که تابلو نباشه چون بردنش خیلی سخته و جا گیر.


  

 

یکی ازین گلدونا خریدم و خوشحال خوشحال رفتم پیش رییس. وقتی رییس دیدش گفت خب قشنگه ولی کوچیکه. حالا چند خریدی خانوم باران؟؟؟؟؟

تا گفتم 280 تومن. قیافش وار رفت.

براش کلی توضیح دادم که والا بلا اون چیزی که تو میخای نداشت و تابلو هم جز حذفیاتم بوده آخه حملش برات سخت میشه.

رییس فکر کرد، هی فکر کرد، بازم فکر کرد و گفت: خودم فردا میرم یه نگاهی میندازم ببینم چی داره.

حالا من با خودم میگم رییس جان آدم میخاد فرداییش بره ماموریت که به فکر سوغات نمی افته. بعدش آخه برادر من چرا برای شما مردا فقط قیمت مهمه نه شکیل بودن یک چیزی (فکر کنم خدا حس زیبایی شناسی رو در مردان خفه کرده جز یک مورد. والا )

رییس فردایی اومد و گفت یه تابلو خریدم خانوم نمی دونم حالا چه طوریه؟؟؟؟؟

قیافه ی من:

قسمت طنز ماجرا موقعی بود که همه بسیج می شن تا این هدیه بی نوا رو بسته بندی کنن که رییس جان بتونن با خودشون ببرن. حالا ایشون واستادن بالا سر بقیه و راهنمایی شون می کنن که چطوری این کار رو انجام بدن.

و اینه قیافه ی من:    

و دوباره قیافه ی من وقتی رییس از من نظر می پرسه که چطور بسته بندیش کنن:

بالاخره ملت یاری کردن و تابلو رو بسته بندی کردن تا رییس جان رو به مدت 10 روز نبینیم

اما نتایج من از هدیه خریدن آقایون:

خانومهای عزیز آقایون براشون قیمت مهمه و بزرگی، پس توقع هدیه شکیل نداشته باشید.

خانومهای محترم آقایون تا تحت فشار نباشن و البته پای آبرو هم در میون باشه، حتمن به فکر هدیه خریدن می افتن. ( خانومها گرفتید چی گفتم که )

خانومهای گرامی از مرد جماعت نمی تونی انتظار داشته باشی چند تا کار رو همزمان انجام بدن. والا

دیروز که این ماجرا رو برای خاهرک تعریف می کردم، حرفی زد که هر زمان به یادش می افتم بلند بلند می خندم:

خاهرک گفته:

رییست چی فکر کرده پیش خودش. آخه چینی ها می فهمن کار دستی چیه؟؟؟؟ وقتی تابلو رو گرفتن، میرن هزارتا تکه ش می کنن تا ببینن چطور درست شده بعدش چند تا ورژن جدید از توش در میارن میدن بازار به خود همین ایرانیها می فروشن.



آبان تون به خیــــــــر و نیــــــــــــکی


نظرات 13 + ارسال نظر
زویا چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 http://zehnemanedige.persianblog.ir

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
خدایا شکر
بالاخره این چسب دهن ما رو باز کردی
اون کادو قبلی رو یعنی برد پس داد؟؟؟
آها راستی نبود رییستان را تبریک و تهنیت عرض مینماییم

درود به زویای عزیزم. آره دیگه بازش کردم این چسب دهان رو . پسش داد از بس که بی سلیقه س.
ممنون زویا رییس نداشتن اونم 10 روز یه عالمی داره که نگو
زویا مواظب خودت باش تا زودتر سرما خوردگیت خوب شه

مهناز چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

این گلدون خیلی شیک و زیبا بود . اتفاقا یک چیزی شبیه این رو یک بار عید برای عمه جونم خریده بودیم که خیلی خوشش اومده بود :)
به نظرم گفته ی خواهرک هم حقیقت محضه :))

ببین مهناز این گلدونا کار دسته و فوق العاده زیبا و چشم گیر.
درود به این برادرزاده ی دسته گل.
کلی خندیدم بابت این حرفش.

Mr PACT چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 http://MisagheTanha.blogsky.com



درست نیست آدم چون رئیسش مرد بد سلیقه ای هستش نتیجه گیری کنه همه مرد ها بد صلیقه اند!

اگه همچین نتیجه گیری کردید که بد صلیقه بوده پس وقتی شما رو انتخاب کرد تا برید براش هدیه بخیرید انتخاب بدی داشته دیگه! یا نه اونجا چون شما رو انتخاب کرد صلیقش خوب بوده؟!

میثاق فقط با این کامنتت کلی خندیدم
خداییش شما مردها جز در یک مورد سلیقه ندارید دیگه
قبول کن دیگه

Mr PACT چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 http://MisagheTanha.blogsky.com



حالا یه مورد رو بگو ببینم چی هست از نظر شما!!!!

همون انتخاب همسره دیگه. همیشه بهترینها و زیبارو ترینها رو انتخاب می کنن.

Mr PACT چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 http://MisagheTanha.blogsky.com



اتفاقا اون بدترین انتخابه! چون زیبایی وجود نداره

نه دیگه خدا درین زمینه به شدت مردها رو هنرمند آفریده

ساسا چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:56 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

چه عجب کامنت دونی راه افتاد...
حالا تابلوش چی ود؟
ولی این که همزمان دوتا کار رونمیتونن انجام بدن راسته... یه بار آقای مدیر زنگ زده بود به پیمانکار بهش گفتم اینم بپرس. تلفنش که تموم شد یک عصبی بود که چی میگفتی هی، یعنی منو همکارم مونده بودیم آخه یه آدم چقدر میتونه ناتوان باشه.


والا بسته بندی شده بود ولی تا جایی که میدونم معرق کاری بود و تابلوهایی که من دیده بودم چنگی به دل نمی زد در عوضش باقی کاراش خدا بود
من می گم واقعیته به این مردا بر میخوره . اووووووووف کم ازین موردا نمی بینم ساسا

.آزی. چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:16

این گلدون میتاکاریه هنر دست هنرمندای اصفهانی
مدیر بی سلیقه

همه مدل داشت وای که دم داشت غنج می رفت از زیباییشون. آاق یفروشنده گفت همین گلدونا رو فقط یک نفره تو اصفهان درست می کنه البته راست و دورغش با خودش ولی بسیا بسیار زیبا بودن
واقعن بی سلیقه

maede جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

سلااااااااام عزیزم،خوبی؟؟؟ چه خبرا؟؟؟
یادی از ما نمی کنی
گل گفته خاهرکت واقعا
خاطره جالب و آموزنده ای بود

درود به تو مائده. سلامتی گلم
سراسر که خاطره شد این حرکت رییس

سوره جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:17 http://harkat-porshoor.blogsky.com

با زویا کاملاً موافقم خدای را شکر
بابام جان ترکیدم
فقط یک عدد مرد رو میشناسم که واقعاً باسلیقه س اونم داداشی جونمه
اینی که میگم واقعیست نه در راستای عشقولانه در کردن


فقط یه خاهره که همه جوره هوای برادرش رو داره. بخدا سوره .این حست رو کامل درک می کنم. خدا حفظش کنه داداشت رو برات و خانوادت

مرضیه شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:11

ای ول خاهرک شما.دقیقاً اصل مطلب رو گفت.آخه چینیا چی میفهمن؟؟؟تنها چیزی که بلدن کپی برداریه.به نظرم چینا هر چیزی اگه دارن از خودشون همون چندتا فرم ساخمونیه که از قدیم براشون مونده


عروس خانوم گل خدا خمیر مایه ی این چینی ها رو اضافه با کپی برداری سرشته

بهار شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:32

حالا بزار این چینی ها یه پکیج سوغاتی از انواع و اقسام وسایل بدرد نخور .و دوزاری(روش قیمت نمیزارما) میدن دست رئیی جانت با خودش بیاره ایارن سر جمع همه سوغاتشون شاید به اندازه یک پمجم قیمت کادوییش نباشه
والا

آره یه چند وقت پیش یه ست گلدان و زیر گلدانی فرستاده بودن بعنوان هدیه یعنی بهت بگم سفال بدون نقش و نگارمون شرافت داشت به این هدیه هاشون از بس زاغارت بود

یک ذهن پریشان شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:48 http://www.1zehneparishan.blogfa.com/

کلی لایک به اون گلدون خوشگله و حرف خواهرک

ممنونم فریبای مهربونم

بانوی ماه دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 http://mid-day-moon.blogsky.com

یعنی ای وای من که رییس شما توجه نکرده این گلدونی که شما گرفتی به این کوچیکی با اون قیمت چه ارزشی داره
گلدون مینا کاری فقط کار دست هست و کلا خارجی ها هم میدونن این گلدون یا کلا مینا کاری یه کار با ارزش هست

ولی خوب آقایون بعضی هاشون فقط به اندازه ی کادو توجه میکنن.
حالا رییس رو راهی کردید دیگه؟!

متاسفانه خیلی از رییسهای مرد فقط ریاست بلدن دیگه. آخهمن هر چی به به و چه چه کردم قبول نکرد گلدون به این با ارزشی رو بره با خودش.
آره عزیزم الان که چند روزه یه نفس راحت می کشم اما فرمایشاتشون ایمیلی و تلفنی بر بنده صادر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد