ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

با انرژی آمدم

آدمیزاد اگه وبلاگ داشته باشه اما نتونه بنویسه یعنی وقت نداشته باشه که بنویسه مثه یه آدم می مونه که لال از دنیا بره. (البته خودم رو عرض می کنم و جسارتی نباشه به باقی بلاگر های عزیز)
این چند روزه در محل کار سرم اینقدر شلوغ بود که نتونستم یه پست درست و درمون بگذارم. تا میومدم برای دوستان کامنت بگذارم، کاری پیش میومد باقی کامنتها برای دوستان نصفه می موند. کلی هم پست نیمه کاره بدون عنوان توی چرکنویس مدیریت دارم که اگر عمری بود حتمن منتشرشون می کنم.
روزها اینقدر خسته می شدم تا پام به خونه می رسید یه ناهاری می خوردم و می رفتم تو اتاقم میخابیدم تا ساعت 9 شب. بعد از اون شب نشینیم شروع میشد آخه خابم نمی برد و مجبور بودم تا 2/5- 3 شب بیدار بمونم و مکافات داشتم برای بیدار شدن جهت عازم شدن به دستگاه همایونی.
  
اما دیروز بعد از تعطیل شدن از کار تصمیم گرفتم توی این هوای آفتابی پاییزی یک قدمی توی این شهر بزنم اما اینقده توی ترافیک بودیم تا رسیدم خونه لامصب هوا تاریک شد ولی نا امید نشده و خاهرک هیتلرش (ماشینه خاهرکه اسمش رو من گذاشتم هیتلر ) رو آتیش کرد و رفتیم در شهر گشتی زدیم و کیف و کفش چرم با قیمتهای فراتر از حقوقمون دیدیم اما کلی باعث تغییر روحیه شد.
رسیدیم خونه و یک چای تازه دم فرد اعلای محلی نوش جان نموده و وارد مطبخ شدم و یک شام دبش و شیک درست کرده و اون رو هم با خانواده نوش جان کرده و پس از صرف میوه به امن ترین مکان اتاقم یعنی کنار بخاری پناه بودم و از ساعت 10 شب خابیدم تا 7 صبح امروز 92/9/6
امروز کلی انرژی دارم و شادم و به این نتیجه رسیدم که یه خاب کافی و تغذیه مناسب کلی در زندگی و طول عمر انسان موثره. برای همینه که قدیمی ها اینقدر شاد و سالم بودند و عمر طولانی داشتند. (کلن تا خودم به نتیجه ای نرسم که گوشم حرف بدهکار کسی نیست)
بنده هم تصمیم گرفتم رویه ی زندگی مو تغییر بدم و خاب کافی و تغذیه ی مناسب رو به زندگیم اضافه کنم و کتابهایی که بار ها بمن چشمک زدند و من خجالت کشیدم از روی ماهشون رو در جریان بندازم و بخونمشون. به کلاسهایی که هر بار رفتنشون به تعویق افتاد برم و ثبت نام کنم...
البته یه سری تغییرات هر چند کوچک رو از هفته ی پیش شروع کردم. کمد لباسها رو مرتب نموده و هر لباس و کیف و کفشی رو که مورد نیازم نبود، گذاشتم بیرون از کمد و از جلوی چشمم ناپدید کردم. کلی هم احساس سبکی دارم چون بار اضافه و انرژی منفی زیادی روی هم تلنبار شده بود.

امیدوارم روزی وقتی پنجره ی خونه م رو باز می کنم رو به این منظره باشه و همینطور که صبحانه نان سنگک و پنیر خامه ای و چای تازه دم ذغالی رو روی ایوان خونه میل می کنم، به گذشته که نگاه می کنم شرمندش نباشم.

پ.ن: خداییش این روزانه نویسی چقدر سخته. واقعن بعضیها همت می کنن همه جزییات زندگیشون رو تو وبلاگاشون می نویسنا اون از ریزش گرفته تا درشتش

نظرات 9 + ارسال نظر
ساسا چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

چه حالی میکنم وقتی یه پست سرشار از انرژی رو میخونم. صبحونه تو ایوون عجب لذتی داره...

ممنون ساسا.
آخ واقعن لذت داره شما هم دعوتی بانو

زویا چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 http://zehnemanedige.persianblog.ir

خواهر قربون دستت یه چایی هم واسه من بریز با این نون سنگک و پنیرخامه ای روبروی پنجره بزنیم به بدن
من آخر یه روز باید بیام به دیار شما و چند روزی تِلِپ بشم
همیشه پرانرژی باشی!
امروز برای من هم انگار جمعه است! از جهت کارهایی که دارم انجام میدم :)

بعله بفرمایید. خوشحالمون می کنی زویا خانوم
میریم گیلانگردی و کلی خوش میگذرونیم.
جمعه ت پر از اتفاقات خوب باشه و پر ثمر البته منظورم امروزه ها

خاهر بهار چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:44

ای گفتی باران چای داف نا و پینر گوجه با تخمرغ هم زده وااااااااااااااااااااااای چه حالی میده
خدا یا منو بگیر اینهمه خوشبختی محاله

خاهر شما مگه این کیبوردت مشکل داره یا از سر ذوق مطلب جدید تند تند تایپ کردی. دوباره این کامنتتون بخون زیر 10 می شیا با اینکه دست یافتنیه ولی چرا فکر میکنیم رویاییه؟؟؟ بخدا اینقده درگیر این روزمرگی شدیم حتا خودمون رو هم از یاد بریدم

سودی بودی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:57

دهن همه استادا سرویس که شب امتحان ما رو بیدار نگه میدارن و ما مجبوریم تا صب از خمیازه آرتروز فک بگیریم
بعدشم میرن از جاهایی سوال میدن که نخوندی

اگر درس نخانید حرام است در مدرسه بمانید. وظیفه ی شما این است دیگر مگر غیر از این خاسته ای دیگر از شما میرود یا میخاهید در منزل بمانید و قالی گل بزنید. بخدا

عباس ملکشاه چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:45 http://T-800.MihanBlig.com

اینترنت را جا انداختید که واقعا آدم را از خواب و زندگی می اندازه

حالا یه شانسی که من آوردم چون تو خونه مشکل مخابراتی داریم خوشبختانه به این یه مورد دسترسی ندارم.

ریحانه چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:19 http://6962576.blogsky.com

اره واقعا روزگارش طوری شده که به خواب وخوراک هم نمیرسیم من که همش خونم اینجورم وای به حال شماها که شاغلید و هزار تا چیز دیگه اینا همش به خاطر گرفتاری های روزگاره

به ما دروغ میگفتند درد ها را بزرگ که شوید فراموش می کنید
درست این است
زندگی انقدر درد دارد
که از درد نو
درد کهنه را
فراموش میکنیم............

ایشالا شما هم شاغل می شی ریحانه خانوم و بیشتر تر درکمون می کنی

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
و دلم بس تنگ است
باز هم می‌خندم
آنقدر می‌خندم که غم از روی رود…
زندگی باید کرد
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه باید رویید در پس این باران
گاه باید خندید بر غمی بی‌پایان…

بانوی ماه چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:20 http://mid-day-moon.blogsky.com

تغییر خیلی خوبه.
بخصوص تغییر در جهت مثبت
فقط آدم باید جرات تغییر رو داشته باشه.
در مورد روزانه نویسی هم
من چندین بار سعی کردم دفتر خاطرات بنویسم حوصله ام سر رفت :)) نمیشه سخته

میدونی بانو جان آدم وقتی بنویسه نوشتنش خوب میشه و یه توازنی تو کلمات پیدا می کنه خصوصن اگه در کنارش رمان و ادبیات هم بخونه. بدیه من اینه که از رمان بیزارم. نمی دون چرا خدا داند و بس
"جرات" رو خوب اومدی بانو

Mr PACT پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 http://MisagheTanha.blogsky.com

واقعا خیلی سخته

چی؟؟؟؟؟؟؟ تغییر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا جان یه ذره واضح ترم نظورتو بگی راه دوری نمیره برادر من

سوره پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:32 http://harkat-porshoor.blogsky.com

اصولاً تغییر ...
تغییر من که یک مسیر طولانی داره چیزی حدود 10ساله( داره میدونم)
ولی خب نهضت ادامه داره دیگه و همچنان به مقصد نرسیدم

خب مسیره که آدم رو به مقصد می رسونه. مسیرت رو خوب طی کن تا مقصت پر باشه از حسهای خوب و موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد