ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

زنان این دیار

از خیابان که رد می شوم، بیلبوردش را می بینم که خیلیها برایش تبریک نوشته اند و آروزی موفقیت کرده اند. بیشتر از همه مردم دهستانش خوشحالند ازین موضوع و سر از پا نمی شناسند.
می گوید از دل محدودیت متولد شده اما تلاش می کند تا محدودیت را با کمک مردم لولمان بشکند و شهرشان را نمونه کند.
حرفهایش را که می خانم، خوشنود می شوم از همتی که دارد. جوان است و با پشتکار و انرژی فراوان. خدا کند در میانه راه را هم بسلامت عبور کند...

مریم پاکزاد جوانترین شهردار گیلان

-------------------------------------------------------------
سامیه بلوچ زهی- شهردار جوان شهر سرباز/ سیستان و بلوچستان
می‌خواستم کمبودهایی که خودم با آنها دست‌ و پنجه نرم کردم، نسل‌های بعد از من نداشته باشند. نمی‌خواستم برادرزاده، خواهرزاده و کودکان شهرم بدون داشتن پارک بزرگ شوند. اینجا بیشتر بچه‌ها افسرده هستند. شاید باور نکنید اما بچه‌های شهر ما با دیگر شهرها متفاوتند. آنها وقتی در شهر دیگری پارک می‌بینند، انگار با چیز عجیبی روبه‌رو شده‌اند.
...


تبریک به هر دو بانوی این دیار و با آرزوی موفقیت برایشان. به امید اینکه درین را طولانی، از گزند ها در امان بمانند ... آمین
نظرات 14 + ارسال نظر
Mr PACT دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:39

آفرییییییییین

واقعن

خاهر بهار دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:19

به امید خدا تا چند پگاه دیگه چهره شمال باران عزیز رو به عنوان شهردار زن دیار میرزا ببینیم
بزن دست قشنگه رو
به چشم بد لعنت

وای ممنونم بهار. ایشالا. خاستم تو پ.ن. قید کنم این موضوع شهردار شدنمو گفتم شاید ریا بشه

خاهر بهار دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:29

نه از الان اضافه کاری میشه واست نگو جایی

باشه حتمن

ساسا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:49 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

بعضی ها واقعن توانمندن. این دو شیر زن باعث افتخارن.

خداییش من که کلی خوشحال شدم تونستن با این سن کم به این عنوان برسن. خدا یاریشون کنه

زویا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:43 http://zehnemanedige.persianblog.ir

باعث افتخار جامعه زنان :)
ایشالله که موفق باشن و جایگاهشون رو به مردان اثبات کنن

امیدوارم زنان ما هم خودشون رو بعنوان آدمهای توانمند بپذیرن و بدونن چه توانایی هایی دارند

آواز کوهستان دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:50 http://www.mountainsong.blogfa.com

خبر خیلی خوبیه. امیدوارم موفق باشن

امیدوارم

جودی آبوت با موهای مشکی دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:11 http://judy-abbott.blogsky.com

قدم خوبى بوووود .تا ریاست جمپوورى جا داریم هنووز

آفرین دختر ریاست جمهوری رو خوب اومدی

بانوی ماه دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:12

شاید حضور این زنان که چه عرض کنم شیر زنان شروعی باشه برای فعالیت های مهم تر بانوان در جامعه.

امیدوارم زنان جامعه ی ما خودشون رو دست کم نگیرند

maede دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:35 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

سلاااااااااام باران جونم،خوبی؟ وای که چقدر دلم وا3 وبلاگت تنگ شده بود، منم تبریک میگم موفقیت این 2 خانم پیروز استانمونو...ایشالا یه روزی بیام و شهردار شدن خودتو ببینم و بهت تبریک بگم... من برگشتم باران جون...بدووووووو بیااااا

به به خوش آمد می گم ورود غرور آمیزتون رو به دنیای مجازی
ایشالا مائده. خاستم بنویسم برای شهردار شدن خودم اما گفتم شاید خدای ناکرده ریا میشه
البته سامیه خانوم اهل سیستن و بلوچستان هستن

اسمان سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 http://mennomen.mihanblog.com

چه مایه غرور وافتخارهست دیدن بیلبورد زنی بعنوان شهردار،همیشه پایدار

آره آسمان خیلی غرور داره

ساسا سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

باران جان عادت نداریم اینهمه منتظر بروز رسانی وبلاگت باشیم. بجنب دختر...

ممنونم ساسا. بروز رسانی نمودیم بعد از 5 ساعت

nafas سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 http://khattizedeltangi.blogfa.com

سلام باران جونم...شعرعرفان نظرآهاری روخیلی دوست دارم.... دیگه پیشم نمیای؟؟منوازلینکهاتم حذف کردی؟؟مدتیه درگیردرسام بودم...سراغم رانمیگیری؟؟دوست دارم

درود به روی ماهت. امیدوارم هر جا هستی موفق باشی. به شما هم سر می زنم حتمن دوستم

مرضیه سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:21

سلام باران قشنگم.چقدر باعث افتخاره این اتفاق های خوب.واقعا بهشون تبریک میگم...

درود به روی ماه عروس گیلان
مرضیه کلی ذوق می کنم هر روز این بنر تبریکشو تو لاکانشهر می بینم

یک ذهن پریشان چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:57

دمشون گرم . باعث افتخارن

واقعن. امیدوارم موفق باشن
دلم قیلی ویلی رفت شهردار رشت می شم حتمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد