ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

سنش اومده پایین

من عاشق این جمله ی امام حسین هستم:
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید
  
دارم اخبار نگاه می کنم. خبر از اختلاسهایی که در دولت اردوغان انجام شده، این روز ها بر سر زبانهاست. تصویر ر.ضا ضر.اب که درین شاهکار اقتصادی ترکیه نقش اساسی ایفا کرده رو هم نشون می دن. خونده بودم سال 62 در ترکیه به دنیا اومده. به سن و سالش فکر می کنم که تونسته تو 30 سالگی کلی واسه خودش پول به جیب بزنه و الان کلی تو حسابش هم پول هست اما منم 30 سالمه و ازون پولها در حساب من خبری نیست. نمی دونم مغز اقتصادی عجیبی داشته یا کلن از نطفه پولدار به دنیا اومده. خبر ها رو دنبال می کنم که گوینده به اسم با.بک زن.جانی می رسه که این روز ها اسمش در هر جا که حرف از اخت.لاسه شنیده میشه. گویا 39 سال داره و جوان و پولدار و به گفته ی خودش با تلاش و پشتکار و فکر خودش سرمایه ش رو بدست آورده اما خبر ها و جراید چیز دیگه رو در مورد ثروتش می گن.
در ایران سن هر کاری بگی اومده پایین: سن ارتباط جن.سی، اعتیاد، ازدواج، تن فروشی،مرگ و ... کلن سن اختلاس هم اومده پایین از 39 سال رسیده به 30 سال.
با خاهرم رفتیم بیرون یه گشتی بزنیم. برگشته میگه منم میخام اختلاس کنم تا بتونم تا سن 30 سالگی وضع مالیم عالی بشه.
حقوق گرفته میخاد مهمونمون کنه. هر جا میرسه برا خرید، آشنا در میان و پولش تو جیبش می مونه.
بهش می گم: آخه دختر خوب پولت به این حلالی اصلن امروز خرج نشد. تو رو چه به اخت.لاس...

اینجا

نظرات 10 + ارسال نظر
زویا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 http://zehnemanedige.persianbog.ir

خوشا به حال خواهرت :))
سن این چیزا اومده پایین، ازون ور سن خیلی چیزا هم رفته بالا :دی
مثه سن ازدواج و بچه دار شدن :دی
البته اینم جدیدا داره میاد پایین، همه تو فامیل ما دارن کوچولو کوچولو ازدواج میکنن!!! :دی


زویا سن ازدواج اومده پایین. خیلی از دهه 70 ها ازدواج می کنن و سریع بچه دار میشن. دیدم که میگم خانوم دکتر

سرکش سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 http://rebel.blog.ir

سن خیلی چیز ها اومده پایین. خودمون هم اودیم پایین . مثلا کیقیت زندگیمون

سرکش جان کیفیت زندگیمون برگرفته از زندگی اطرافمونه. خیلی خوبه اجازه ندیم روی ما تاثیر بگذاره.
در ضمن شما به خانه من خوش آمدی دوست من

Mr PACT سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:03 http://MisagheTanha.blogsky.com

نظر

موافق؟
مخالف؟
ممتنع؟

Mr PACT سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:01

با جمله امام حسین که کاملا موافقم
بقیه ممتنع

من واقعن این جمله رو هم قبول دارم و هم دوست دارم
باشه

یک ذهن پریشان سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:21

آزادگی خودش یه دینه .


لایک به حرفت

maede سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:34 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

آره واقعا سن خیلی از چیزا اومده پایین مخصوصا ازدواج

اختلاس/ ازدواج/

بانوی ماه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:49 http://mid-day-moon.blogsky.com

فقط ای کاش واقعا حلال باشه و با پشتکار واقعی !!!
چی بگم والا!!!

والا من که به حلالیت شک دارم شما رو نمی دونم

خاهر بهار چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:38

بی خیال باران عزیز پول حلال و حرام نداره مهم اینه خرج کنی حخوش باشی میدونی با این پول حلالی که جنابعالی فرمودید چند وقته یه خرید درست و حسابی نخریدم؟
اره بابا سن همه چی اومده پایین خاتهر زادم دیشب با من دعوا داشت زن من بایدت تو ماشین جلو بشینه از 5 سالگی به فکر زنشه ما چه خاکبرسر به دنیا اومدیم اخه

آخییییییییییی
بابا جان اون بچه یه چیز گفت دیگه شما باید از الان بعنوان یه زن در خانواده رایشو برای ازدواج بزنی. بعله

Mr PACT چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:46 http://MisagheTanha.blogsky.com

دقت فرمودید که دیروز من در مدت 2 ساعت از انگلیس اومدم ایران؟! (پرچم کنار نظر دهنده رو نگاه کنید!!! )

آره میثاق راست میگی مرگ بر انگلیس
فریبا هم گویا خارجه بود. پرچمش خارجکیه

ازاده چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:51

ماکه دین داشتیم آزاده بودیم.ببین عجب چیزی هستیم که بازم آزاده هستیم:))چاکر آبای

شما که کلن آزاده اید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد