ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

در باب رفقا

زنگ زدم به دوستم. بعد از کلی احوالپرسی از خودش و خانوادش بهش میگم: راستی دیشب خابت رو دیدم. زنگ زدم حالت رو بپرسم که سالم و سلامتی؟

میگه خوبم و بعد از چند دقیقه حرف زدن، خداحافظی می کنیم از هم.

چند ثانیه نشده که زنگ میزنه می گه: تو خابت من چه حالتی بودم؟ خندون، گریون، بی تفاوت؟

خاهرم میگه بهش بگو: بصورت پرسنلی دیدمت.

کلن اطرافیانه داریم

  

........................................................................

به دوستم 10 شب زنگ زدم جواب تلفنشو نداد. امروز یکربع به 11 زنگ زدم خاب آلود جواب میده.

بهش می گم کجایی دختر چرا جواب تلفنتو نمی دی؟

میگه خاب بودم.

یعنی 13 ساعت خابیده این بشر؟؟؟؟؟؟؟


.............................................................................

یه دوست دوران دبیرستان داشتم که با هم خیلی اختلاف نظر داشتیم. دبیرستان که تموم شد، دیگه از هم بی خبر بودیم تا تقریبن چند ماه پیش دیدم یه شماره ی ناشناس به گوشیم زنگ زده. منو تو خیابون دیده و دویده دنبالم.
بهش می گم دختر جان شماره مو از کجا آوردی؟
میگه از خاهرت گرفتم. (کلن خاهر من خیلی حواسپرته)
میگه مدتها بود میخاستم بهت زنگ بزنم ولی خجالت می کشیدم اما از دوست مشترکمون مریم حالت رو همیشه جویا می شدم. میدونی باران میخاستم ازت حلالیت بگیرم بخاطر بحثها و دعواهایی که با هم اون دوره داشتیم.
بهش با تعجب نگاه می کنم میگم خجالت بکش دختر. هر دو تامون بچه بودیم اونموقع.
تو خیابون و زیر شره بارون، یه لنگه یه پا کلی از گذشته حرف زدیم.بعد یادش میفته که شوهرش تو فروشگاه منتظرشه.

................................................................................
یه چند تا رفیق هم دارم اگه همیشه بهشون زنگ بزنی، بترکی هم هیچوقت جواب تلفن رو نمی دن حتا بعدن زنگ نمی زنن ببینن آدم چیکاری باهاشون داشته. آدم می مونه نکنه این بشر سفیری، وزیری، رییس جمهوری چیزی هست که جواب زنگها رو نمی ده. والا به خدا
.............................................................

کلن خدا کلکسیون دوست ها رو برام جمع کرده، از همه مدلشو اما یه صفت مشترک همشون دارن:
خیلی صاف و زلالن



نظرات 11 + ارسال نظر
Mr PACT سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:05

از اون بعضی ها که جواب نمیدن و بعدا هم زنگ نمیزنن اینقدر اعصابم خورد میشهههههههههه!!! منم یه چند تایی از این مدل دارم!!!

کلن یکی ازین مدلیا بعد که آدم رو می بینه یه روز کامل باید آدم اختصاص بده برای تعریف خاطرات حضرت نوحشون

یک ذهن پریشان سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:19 http://www.1zehneparishan.blogfa.com

یه رفیق مجازی هم داری که مجموعه ای از پریشانی هاست اما با این حال حسابی اردات داره بهت

اتفاقن این رفیق ما خوب با خامه نقش نگار میندازه خوب خوب
شما بزرگواری بانو

زویا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:28 http://zehnemanedige.persianblog.ir

هوممم دوستا همینن دیگه :دی
برچسب زدم :دی
ولی وجودشون با همین چیزا قشنگه

آره زویا راست می گی . آدم حاضره برای یه رفیق واقعی جونشم بده

maede سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:25 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com/

سلااااااام باران جون،خوبی؟
خیلی قشنگ نوشتی منم از این دوستا زیاد دارم...
ایشالا خدا این دوستان صاف و زلال و واست حفظ کنه

به به خانوم پرستار گل.
اینا یه چشمه ش بود مائده. کلکسیون دارم برای خودم ازین رفیقا
ممنونم دوست خوبم

بانوی ماه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:54 http://mid-day-moon.blogsky.com

خوب خوبه. من که دوستام هر موقع مشکلی دارن به من زنگ میزنن
موقع خوشی و تولد و عروسی و اینا یادم نیستن
اما وقتی پول میخوان یا شکست عشقی خوردن یاد من می افتن!
این شد که ما کلا قید دوست رو زدیم =))

می گم من کلکسیون رفیق دارم آخه این مدلیا هم توشون پیدا میشه
بدترین مدلش اینه که فقط میخان از دوستی با آدم یه چیزی نصیبشون بشه که واقعن زجر آور و لج در آره

خاهر بهار چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:34

مخصوصن من باران از بس زلال و صافم

100 درصد. شما که عالی هستی بانو

ازاده چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:59

بابای بهار حرفی برای گفتن نداره؟فامیلاش اینجاجمعنا:)

بابای بهار؟؟؟؟؟؟ شیب؟؟؟؟؟ بام؟؟؟؟؟؟؟

ساسا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:08 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

ای خواهر. دوست خوب نعمته. دوستم بود چند وقته پیش ازش نوشته بودم، چند روزه پیش یه ایمیل بلندبالا زده بود که تو خیلی هم مزخرفی (ایا دیکته مزخرف درسته؟) و من دیگه تمایلی به ادامه دوستی ندارم....

بهتر ساسا. آدمی که با پیغام و پسغام و ایمیل دوستی رو بهم بزنه همون بهتر که دیگه نخاد با آدم دوستی کنه. لابد اولویتاش عوض شده . والا

الهام چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:10 http://mehrparvar.blogfa.com

خدا رو شکر که با این همه تنوع تو یکرنگی مشترکن

آره الهام و لی خداییش کلکسیونین واسه خودشون

شاسکول محل پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:58

شاسکولن همانند من آیا؟

شما شاسکول هست؟؟؟

اسمان پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:05 http://mennomen.mihanblog.com

یکسری دوست هم هستند .مثل بارونی عزیزکه عین یک دوست واقعی تو ان دنیای مجازی هستند و کلی از داشتنشون به خود میبالی.

ممنون آسمان مهربان، دوست خوبم. شما به من لطف داری عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد