ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

آدم

نام فیلم: یکی از ما دونفر
کارگردان: تهمینه میلانی

دیالوگ سارا (السا فیروزآذر)که وقتی که داره خودش رو به بیرون پرت می می کنه به بابک (بهرام رادان)می گه :


احمق منم یه آدمم مثل تو.پر از عقده اما چیزی که تو نمی تونی بفهمی اینه که من سعی می کنم آدم خوبی باشم .اما تو سعی می کنی جلوی این خوب بودن رو بگیری. گور پدر هرکی که به من و تو صدمه زده . سعی که می تونیم بکینم آدم باشیم.





این انیمیشین زیبا رو حتمن ببنید
نظرات 5 + ارسال نظر
Mr PACT دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:07

زویا دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:15 http://zehnemanedige.persianblog.ir

فیلم جالبی بود. مثه این که قرار بوده اول، اسمش اصولگرا باشه، بعد گذاشتنش این :)

بعضی از دیاللوگهای فیلم فوق العاده بود. من عاشق کار های تهمینه میلانی هستم

maede دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:02

من این فیلمو دیدم،فقط همین تیکه قشنگ بود واقعا حرفای دختره با اونجایی که در مورد لنز دوربین میگه
ولی خیلی خودشو ضایع پرت کرد پایین؛راستش من خیلی خوشم نیمود از ماجرای فیلمش

به دیالوگاش بچسب خاهر

ساسا سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:42 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

ادما دو دسته ان، یکی اونایی که تو بدی یاد میگیرن که خوب باشن، یک سری هم تو بد حسابی بد میشن. خدا خودش بهمون کمک کنه.

چقدر جمله ت رو دوست داشتم ساسا

نادی سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:24

رفتار خوب من مستقیما روی خوب بودن تو تاثیر داره نمیدانم چرا خود را جدا از هم میدانیم...

میدونی نادیا بعضیها چون آینه اند و بازتاب اعمال رو میگیرند بعضیها چون آبکشند با صافی درشت که هرچیز خوب رو از خودشون رد میدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد