ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

دوست خوب این روز های من

وقتی سال جدید شروع شد من هم یه دفتر برداشتم و یه برنامه ی سه ماهه ای توش نوشتم که انجامش بدم. بنا بود که کار هایی که انجام میدم رو، توش لیست کنم اما این دفتر شد یه دوست خوب برای من. اتفاقاتی که افتاده و خرید هایی که کردم و نالیدن ها و خوشی ها رو می نویسم و جالب اینجاست که به این کار اعتیاد پیدا کردم. خب همه چیز رو که نمیشه توی وبلاگ نوشت و شرح داد اما توی دفتر روزانه بدون اینکه کسی از زندگیت رو بخونه و قضاوتت کنه میشه نوشت از هر چی که توی دل آدم میگذره و هر فکری که به مغز آدم خطور می کنه.
اصلن خیلی وقتها با نوشتن، یک سبُکی خاصی رو حس می کنم. انگاری چند کیلو وزن کم کردم. افکار آدمها حتمن وزن دارند که با از بین رفتن نیمی از اونها که بی مورده و حاصل پریشانیها و دلواپسیها و استرسهای روزانه و گاهن ماهانه ست، یک انرژی دوباره و مثبت به آدم منتقل میشه. نیروی کلمات رو نمیشه نادیده گرفت خصوصن زمانی که تبدیل به گفتگوی دورنی بشه.
امیدوارم سهم نوشته هاتون از زندگی پر باشه از آرامش، نیکی، صداقت و اخلاقیات ...

نظرات 9 + ارسال نظر
ریحانه پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:30 http://6962576.blogsky.com

سلام به باران عزیزم
منم یه دفتر دارم اسمش همدمه انقده خوببه برام
کاملا درسته که یه گفتگوی درونی ادم رو اروم میکنه من که تا تو ش ننویسم اروم نمیشم

درود به روی ماهت
چه عالی. اسم هم داره دفترت

maede پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:32 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

سلاااااااااااام باران جون، منم تازه این کار و کردم خیلی خوبه واقعا؛ مرسی عزیزم وا3 شما هم به همچنین

درود به روی ماهت
چه عالی

بانوی ماه جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:11

سلام باران نازنینم
نوشتن غر زدن ها و غیره خیلی خوبه اما من دفتری براش ندارم چون ترجیه میدم بنویسم و بعد پاره کنم که نه خودم بخونم نه کسی
همیشه لبات خندون باشه
بوس

به به بانوی ماه نازنین. انگاری ماه شده خونه ی تو. کم پیدایی خیلی خیلی خیلی
اون مدلی هم خیلی خوبه آدم سبک میشه

تیراژه جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:54 http://tirajehnote.blogfa.com/

مرسی..برای تو و دوست تازه ات هم روزهای خوب و خاطرات دلنشینی آرزو دارم که هر وقت پای درد دل هم مینشینید و مرور میکنید لبخند به لبت بنشیند.

ممنونم تیراژه ی عزیز

یک ذهن پریشان شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:41

چه خوب

نادی شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:45

سلام باران مظهر طراوت...

با تو موافقم این دفتر نویسی چه لذتی دارد ...

درود به روی ماهت

My white house شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:36 http://mennomen.mihanblog.com

خودخواهیه بخواهیم دفترت را به اینجا منتقل کنی؟:)
اخه من دوست دارم روزانه هایت را هم بخونم:)

خب اون روزانه هایی که بشه گفت و نوشت رو حتمن می نویسم آسمان جان

خاهر بهار دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:53

مال ما باشه که حتمن خونده میشه والا چه دفتر چه سربرگ ن.ن چه کاغذ پاره چه وبلاگ دکتر شیری

خب شما نوشته هاتوم تو ملائ عام نزار خاهر من

Mr PACT جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:38

خیلی خوبه نوشتن خاطرات، خیلی دوسش دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد