ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

خدایا مادر مائده چشم انتظارشه

انگشتر محبوبم رو که یک سنگ دلربا داشت از دیروز گم کردم. خیلی هم دنبالش گشتم اما نتونستم پیداش کنم. این دومین انگشتر دلرباییه که گم می کنم. همونطور که داشتم لای وسایلام دنبالش می گشتم یاد حرفهای مادر مائده افتادم که می گفت:

مائده نمی خواست بره مدرسه و خودش رو میزد به خاب اما بهش گفتم که امروز رو بره. آخه آموزش و پرورش 13 روز اضافه برای دبستان انزلی زده با اینکه مدارس تموم شده بود. وقتی بردمش جلوی درِ مدرسه برام بوسه فرستاد و رفت داخل. ساعت 10/30 صبح بود که مدیر مدرسه دبستان رو تعطیل می کنه و بچه ها رو می فرسته بیرون اما از مائده خبری نیست که نیست. الان 13 روزِ که ندیدمش.

هنوز 24 ساعت هم نمی شه انگشترم گم شده اما من هنوز دنبالشم با اینکه می دونم توی خونه و یه جایی انداختم که درصد پیدا شدنش بالاست.

مادرِ مائده این روز ها برای نبود موجود با ارزش زندگیش چه می کنه؟ فقط خدا می دونه و بس ...




نظرات 5 + ارسال نظر
یک ذهن پریشان دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:01

خدا خودش به دادشون برسه . وحشتناکه . حتی تصورش هم خیلی وحشتناکه .

خیلی سخته خیلی خیلی. افرادی که مامان مائده رو می شناسن می گن هر روز میره جلوی در مدرسه تا شاید مائده برگرده و اونو ببینه

maede دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:09 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

سلااااااااام باران جون، منم خیلی ناراحتم براشون ؛ عکسشو گذاشتم تو وبلاگم؛ خدا کنه پیدا شه مامانش میگن حالش خیلی خرابه

درود به تو. دیدم عزیزم. ممنون ازت
امیدوارم زودتر پیدا بشه خیلی سخته برای یه مادر که 16 روز از با ارزش ترین کس زندگیش بی خبر باشه

زویا دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:23 http://zehnemanedige.persianblog.ir

من هم وقتی خبر رو خوندم خیلی ناراحت شدم. بیچاره این دختر چه گناهی داره خب :( مادر بیچارش چرا باید اینجوری عذاب بکشه. چرا بعضی آدما انقدر پستن اَه! کاش سلامت برگرده

دیشب داشتم اخبار می دیدم که نشون می داد توی دبستان ابتدایی توی تهران یه ناظم به 6 تا پسر بچه تجاوز کرده و خوشبختانه خانواده ها خیلی سریع متوجه شدن ازش شکایت کردن اما اون انکار میکنه قضیه رو. ببین این جنون جنسی و بیماری روانی تا کجا پیش نرفته که نتونی از یه بچه بگذری ....

Mr PACT سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:13

میخوام بدونم اونایی که بعد گرفتن اون رقص کننده ها اومدن با غرور داشتن میگفتن طی دو ساعت شناسایی و دستگیر کردیمشون، کجا هستند الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! چرا جواب نمیدم و خفه خون گرفتن؟؟؟؟؟!!!!

تو یک گیلانی اصیل هستی میثاق. اتفاقن همین سوال چند روزه ذهنمو مشغول کرده.... آقای اژه. ای گفته با هر کی که بخاد نظم کشور رو بهم بریزه برخورد می کنیم

My white house چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 http://mennomen.mihanblog.com

منم عکسش رادیدم واقعا برای یک مادرخیلی سخته،وای خیلی سخته

خیلی خیلی سخته. من هر شب دعا می کنم که هر چه زودتر مادرش مائده جان رو به آغوش بکشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد