ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

خودش میره

از پنجره بیرون رو نگاه می کردم. داشت باد می اومد و شاخ و برگ درختان رو به رقص درآورده بود. کولر رو خاموش و پنجره رو تا آخر باز کردم. برای خودم چایی ریختم و اومدم تو اتاق که دیدم یه زنبور اومده درست نشسته وسط شیشه ی پنجره. از پشت شیشه همش می زدم تا بره بیرون اما گیر میکرد به پرده. از من زدن از اون گیر کردن.
بی خیالش شدم و چایی مو نوش جان کردم و مشغول انجام کار هام شدم و اصلن یاد زنبور نبودم. بعد از 10 دقیقه که گرمم شد پنجره رو بستم تا کولر رو روشن کنم و یام افتاد یه زنبوری هم اونورا وول میخورد ولی دیگه خبری ازش نبود.
نکته ای که خودم بهش رسیدم: بعضی آدمها و موقعیتها و ... اتفاقی وارد زندگی مون میشن بی اونکه کاری بهمون داشته باشن همونطوری اتفاقی هم از زندگی مون میرن بیرن. پس الکی بزرگشون نکنیم وقتی از ما چیزی کم یا زیاد نمی کنند...


پ.ن: برای شرکت تو این نظر سنجی فقط تا چهارشنبه 22خرداد ساعت 22:00 فرصت دارید.


نظرات 7 + ارسال نظر
زویا سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:55 http://zehnemanedige.persianblog.ir

چوخ گشحد ( قشحد؟ :دی) بود :)

مرسی

نادی چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:23

سلااااااااااااااام

ورود تصادفی آدم ها و موقعیت ها شاید از اراده ما خارج باشد اما محاله

که ردی بجا نگذارندبالاخره به نسبت حضورشان امواجی از اونها ساطع میشه که با همه حواس ما تداخل دارد و باالطبع ایجاد دغدغه میکنند..

همان چند لحظه اول ورود این آقای زنبور ذهن ترا به بازی نگرفت؟سعی کردی کمکش کنی تا راه خروج را پیدا کند بعدش هم الهامی شد که این چند سطر پر مغز را بنویسی پس نمیشه منکر تاثیر این ورود ناخوانده ها بود.

حرفت منطقی و زیبا بود اما بعضی اتفاقات و آدمها واقعن بود و نوبدشون تاثیری توی زندگی ما ندارن که بخاییم با اونها هماهنگ و سازگار باشیم و یا اصلن توجهی بهشون داشته باشیم

My white house چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:41 http://mennomen.mihanblog.com

باران جونم خیلی خیلی جالب بودنتیجه گیریت.جالب وتاثیرگزار

مرسی

نادی چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:38

بله نمیتوان هماهنگی و سازگاری ایجاد کرد اما نمیتوان بی توجه بود..

باران که میبارد حس مرا به گونه ای بر می انگیزد و برای یه بی خانه مان به گونه دیگر...

وقتی کسی یا موقعیتی تاثیری در زندگی من نداره بهتره انرژی و توانم رو برای بهتر شدنم کنم البته هیچ اتفاقی تصادفی نیست

maede چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:18 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

اگه با آدم کاری نداشته باشن آره خب از یادمون میرن...
اما اگه باهامون کاری داشته باشن چی؟؟؟ مثلا اگه این زنبور نیشت میزد؟؟؟ من هنوز اون زنبوری و که تو بچگی هام بهم نیش زد و از یاد نبردم!!!
و اما تحلیلت قشنگ بووووووود

میدونی بعضیها با وجودشون به ما درس خوبی می دن که با رفتنشون همیشه این درسها آویزه ی گوشمون می مونه اما بعضیها حتا همین نقش رو تو زندگی آدم ندارن
به قول دکتر شریعتی:
آنانی که وقتی هستند نیستند وقتی که نیستند هم نیستند

Mr PACT پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:45

خیلی نکته خوب و درستی بود , عاالی

مرسی

یک ذهن پریشان شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:02

چقدر خوب گفتی . دقیقا همینطوره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد