ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

هر کجا هستم، باشم/ آسمان ما من است

دیروز بعد از اینکه از کار تعطیل شدم و رسیدم خونه، خیالم راحت بود که کلاسی ندارم و راحت می تونم یه چُرتی بزنم اما وارد اتاق که شدم دیدم که این خاهر ها بساط هندوانه و بلال راه انداختن و نمی شه نه از اون جمع گذشت نه از اون جو. خاهر کوچیکه که میخاست بره عروسی دوستش، هی هندونه زیر بغلمون گذاشت که تو سلیقه ت خوبه بیا بریم برای خرید کادو و ازونجایی که اسپانسر این هدیه بنده بودم، لباس پوشیدم و به سمت خیابون به راه افتادیم. هنوز از خیابون اصلی بیرون نیومده بودیم که این خاهر درایو مون فرمودن: حیف نیست میخای بری عروسی بیا بریم بیرون از شهر خیلی خوش میگذره ها!!!!!! خب ما هم از خدا خاسته و تصمیم گرفتیم بریم بیرون از شهر. از متلکای خاهرها هم در امان نبودیم که فلانی گردشگری خونه و هیچ جا رو بلد نیست و ... بعد از شنیدن اینهمه متلک هر کدوممون یه جایی رو پیشنهاد داد برای رفتن: خمام، فومن، بام سبز لاهیجان، شیخ زاهد لنگرود، کاسپین و در آخر زور اسپانسر هدیه و همون گردشگر خونده چربید به همه ی پیشنهادات که بریم لشت نشا و زیبا کنار و خاهر کوچیکه تهدید کرد اگه بهمون خوش نگذره، خودت می دونی و ...

  
وارد کوچصفهان که شدیم پیچیدیم به طرف لشت نشا. جاده ی باریک و آسفالت شده ی نامرغوب از یه طرف و دیدن زمینهای زیر کشت برنج که عطر و سبزی و یکدست بودن ساقه های برنج حال آدم رو توی این تابستون تازه از راه رسیده عجیب جا آورد. هر قدر جلوتر می رفتیم نه تو افق بلکه تو زیبایی های خدا محو می شدیم. بعد از یه توقف کوتاه تو لشت نشا به طرف زیبا کنار حرکت کردیم و با اینکه شب حکمفرما شده بود اما از زیبایی دریا چیزی کم نکرده و ما هم توی اون تاریکی هی عکس پشت عکس می گرفتیم که با سیاهی شب یکی شده بود اما مهم اون هوای خوب و صدای دریا و قدم زدن تو ساحل بود که حالمونو اساسی جا آورد.
از یه دوست خوب هم آدرس یه غذاخوری رو گرفتیم و یه شامی بر بدن زدیم و همزمان بازی ایران رو هم نگاه می کردیم که 2-0 عقب بود. بنده ی خدا صاحب مغازه اینقده استرس داشت بخاطر بازی، اشتباهی دو تا سیخ کباب اضافه آورده بود برامون. نتیجه ی همزمان بازی آرژانتین و نیجریه رو که اعلام کرد فردوسی پور، یاد حرفش افتادم تو بازی با آرژانتین که می گفت: "چقدر خوبیم ما"، "داور ناعادلانه یه پنالتی رو برامون نگرفت"، "چیزی از ارزشهای بازیکنان مون کم نشده"
(من اعتقاد دارم آدم مغرور خودشیفته میشه و وقتی خود شیفته شد نمی تونه ببینه کسی ازش سرتر و بالاتر باشه. اونوقته سعی می کنه موفق باشه و کلی عنوان و برند کسب کنه اما هیچکدومشون از ته دل خوشحالش نمی کنه چون برای رضایت خودش کاری انجام نداده بلکه چون خواسته چشم ملت رو در بیاره زور زده و موفق شده. ایران با غروری که داشت به مردمون باخت به مردمی که همیشه حمایتش کردن برای بردشون خوشحالن، از باختشون اشک می ریزن اما هیچوقت دست از حامی بودن بر نمی دارن...)
خونه که رسیدیم یه چای تازه دم باران نشان و دیدن فیلم آفس.اید جعفر*پناهی تکمیل کننده ی چهارمین روز تابستون مون بود. روز و شب خوبی بود و خیلی خوش گذشت. جای همه ی شما سبز

خدایا شکرت خانواده ای دارم که هر زمان که میخام، باهاشون برم تفریح، دور همی داشته باشم، بگیم و بخندیم و دعوا کنیم و قهر و آشتی داشته باشیم.
خدایا شکرت که سالمیم و بدون کمک کسی می تونیم رو پای خودمون بایستیم.
خدایا شکرت که اونقدر پول دارم که هر وقت رفتم بیرون بتونم خوب خرج کنم و دور همی مون با لحظه های خوب تبدیل به خاطره بشه.
خدایا شکرت ازینکه به یاد ما هم هستی و فراموش مون نمی کنی.


پ.ن.1: لیگ جهانی والیبال روز جمعه ساعت 21:00 ایران- لهستان. به امید پیروزی تیم والیبال ایران درین بازی
پ.ن.2: این روز نامه هایی که تیتر زدن برای تیم ملی فوتبال" پایان تلخ" می خام بدونم مگه شروعش مطلوب بوده که پایانش طور دیگه ای باشه؟

نظرات 11 + ارسال نظر
خاهر بهار پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:19

خاهر من بی غیرتی و بی رگی که جای حرف نداره
خجالت هم خوب چیزیه پول مفت ادم رو بی غیرت میکنه
اما از حق نگذریم این مردم همیشه در صحنه احساسی نه اینکه بازی با ارژانتین تا میگفتی تیم ملی خشن بازی کرد چیلیک میکندن الان کامنتای مسخره و فکاهیشون ادمو میکشه از خنده که چندتاشون رو به سمع و نظرتون میرسونم
*درسته باختیم و صعود نکردیم، ولی حداقل کسی رو هم گاز نگرفتیم
*آقا قبول نیست.. دسته خرابه رو داده بودن ایران |:
*پیامک مسی ب کارلوس کیروش بین دو نیمه! دیگه چیکار کنم براتون راضی شین؟؟؟ میخواین بیام تو زمین شما براتون دو تا گل بزنم… تعارف نکینااااا :))

فکر می کنم دلیل اینکه پیشرفت نمی کنیم اینه که همیشه برای مشکل دنبال مقصر می گردیم...
یعنی اون پاراگراف آخرت تو حلقم. مردم از خنده دختر

خاهر بهار پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:23

میخاستم از همین تریبون از اسپانسر برنامه های دیشب ما و دوسیخ دلی که خوردم تشکر ویژه ای داشته باشم
باران عزیز دل ما
مچکرم
پولدارتر بشی ویلا بخری پشه بند داشته باشه خیلی دیشب پشه منو خورد

خاهش می کنم نوش جان.
بلند بگو ایششششششششششششالا

علی پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:05 http://ploton.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری
به وبلاگ من هم سربزن خواستی لینک کنیم

maede پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:05 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

سلاااااااام باران جون؛ خدا رو شکر که روزهات خوبه و شادی؛ بابا میومدین یه خمامم دیگه یخ در بهشتم می خوردین هه هه
در مورد فوتبالم نمی دونم چی بگم, دیشب هم ناراحت شدم باختیم هم دلم وا3 بازیکنا سوخت خیلی گریه کردن

درود به تو
خمام پاتوقه مون مائده. ایشالا یه روز اومدم با خاهرا زگ می زنم تو هم بیای پیش مون

بانوی ماه جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:30 http://mid-day-moon.blogsky.com

سلام عزیزم
به به انشاالله همیشه به گردش و شادی. چه قدر خوب.
همیشه خوش باشی باران نازنینم

درود به روی ماهت. مرسی گلم

یک ذهن پریشان جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 15:15

به به همیشه به گشت و گذار
لایک به کامنت خاهر بهار (همون که توش پشه بند داره)

مرسی

ریحانه جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:51

سلام عزیز دلم
همیشه بهت خوش بگذره خواهر گلم
و خودت و خانوادت در ارامشو سلامتی کامل همیشه زندگی کنیدو البته دور هم

اون دو سیخ اضاف هم نوش جان
تیم فوتبال ایرانه نمیشه کاریش کرد یوختای خوبه یوختایی هم بد

درود به روی ماهت. مرسی از دعای خوبت خاهر کوچک من. همچنین برای تو مهربان همسرت عزیزم

جعفری خاتون جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 20:30 http://www.ms-jafari.blogfa.com/

همشهری هستیم به گمونم
همشهری هم نباشیم
هم استانی و مطمئنم که هستیم:)

نوشته هاتو که می خوندم دلم هوای لشت نشا...زیبا کنار...کبابای خمام...زغال اخته مژده...موج شکن و مرداب انرلی وخیلی چیزای دیگه و کرد:(((((

باعث افتخاره بانو. خوشحالم از آشنایی تون. بنده ساکن رشت هستم دوست عزیز

ساسا دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

همیشه به خوش گذرونی، این خوشی ها ارزش یه دنیا رو داره.

ممنون دوست من

Mr PACT پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:25

خیلی خوبه که دلتون واسه خرج کردن واسه خودتون نمیسوزه
ازین بیرون رفتن های یهویییییی خلییییییی خوشم میاد

مرسی
یهویی رفتن به بیرون منو اذیت می کنه چون باید از قبل مهیا باشم اما خاهر ها پایه ی یهویی بیرون رفتن هستن. ولشون کنی یهو دیدی از مرز رفتن بیرون

Mr PACT پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:18

همون دیگه، چون یهوییه یه لذت خاصی داره وگرنه همه میتونن با محیا شدن برن بیرون و خوش باشن
آفرین به خواهراتون

برنامه داریم با این خاهرا. فکر کن با شلوار ورزشی میاد بیرون بعد بهش میگم برو بستنی بخر میگه هر چند شلوارم برنده ولی خب من این مدلی نمی رم بستنی بخرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد