ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

از همین امروز تمرین کنیم


نظرات 11 + ارسال نظر
Mr PACT پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:21 http://MisagheTanha.blogsky.com

وقتی هر جایی که میری فقط نایلونی دارن چطور نه بگیم؟!
خودم گاها اصلا نمیگیرم و وسیله ای که گرفتم رو تو دستم میگیرم!

میدونی تو چرا نمی گیری؟؟برای اینکه یه کوهنورد واقعی هستی

دل آرام پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:18 http://delaramam.blogsky.com

خب وسایل رو چجوری جابه جا کنیم؟ من با این "نه" گفتن به شدت موافقم اما به شرطی که راه دومی هم باشه. سعی میکنم از این به بعد یه ساکی چیزی با خودم داشته باشم وسایل رو بریزم توی اون ولی وقتی این مدل تبلیغات میشه باید یه جایگزینی هم براش تهیه کرد.

متاسفانه پلاستیک معضلی شده امروزه تو زندگی هامون که بشدت به طبیعت هم کشیده شده. مرگ بیشتر حیوانات و موجودات آبزی سالانه به خاطر خوردن همین پلاستیکهاست
امیدوارم مردم و مسوولان در کنار هم و باهم برای رفع این مشکل به کمک محیط زیست بیان

نینا پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:12

من ساک کوچیکی دارم سبک و همیشه همراهمه
اگر نداشته باشم وسیله ای باشه که بتونم تو کیفم بذارم بدون نایلون میگیرم
من یک دوستدار طبیعتم

ممنون از تو
درود بر تو دوستدار طبیعت

خاهر بهار شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:16

درود بر تو همشیره من

درود بر خودت دختر دوستدار طبیعت و محیط زیست

یک ذهن پریشان شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:05

در کل کار سختیه .چون هر جا که میریم و میخوایم خرید کنیم کیسه ی نایلونی میدن دست آدم . ولی چشم سعی ام رو میکنم .

میدونی کیسه هایی که بهتون داده میشه می تونید یا بازیافت کنید یا دوباره ازش استفاده کنید

زویا شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:43

تمرین میکنیم چشم

چشمت بی بلا

آری شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:40 http://ary-f.blogfa.com/

من خیلی وقته دارم این کار رو می کنم اما باید روشهایی مثل تولید کیفهای خوشگل جهت خرید که یه هوا رنگ و شکل جذابی داشته باشه و در همان نزدیکیهای مراکز خرید با قیمت ارزان به فروش برسه رواج داد یافعلا باید از مردم خواست که برای خرید میوه اشکال نداره پلاستیکتون کمی چروک خورده باشه ...یعنی در خرید دوم پلاستیکهای قبل رو استفاده کنید تا آروم آروم از اون پلاستیکهای چروک خورده دست بردارن بجاش از کیفهای پارچه ای خوشگل استفاده کنن چون فعلا تولید کننده های کیسه پلاستیکی خیلی زیادن

درینکه ساکهای پلاستیکی رو خیلی خوشگل تر وارد بازار کردن شکی نیست.مردم آسان پذیر و راحت طلب شدن برای همینه هر چیزی که خاصیت زحمت دوباره نداشته باشه مورد طبع و علاقه شون هست
راستی ازینکه افتخار دادید و تریف آوردید خیلی خوشحالم بانو

ساسا یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

بیشترین مصرف نایلون وقتیه که میری بازار تره بار(تقریبا هفته ای یبار)، هربار با خودم میگم اینبار چندتا نایلون میزارم عقب ماشین که ازهمونا استفاده کنم اما یادم میره. سعی میکنم بخاطر شما هم که شده اینبار بزارم.

شما فدایی داری

Mr PACT یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:06

خواهش میکنم ، اغراق نفرمایید

چشم

مهرپرور یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 15:05 http://mehrparvar.blogfa.com

سلام
سالهاست تا جایی که بشه فامیلهای ما از این کیف دستیهای پارچه ای برای بیشتر خریدهاشون استفاده میکنند. وقتی عادت بشه کار سختی نیست.

درود به شما و تبریک به خانواده تون که کار به این زیبایی انجام میدن.
با خط آخر نوشته تون بشدت موافقم

بانوی ماه دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:10 http://mid-day-moon.blogsky.com

کاش یاد بگیریم.
اینجا که از حدود دو سال پیش کیسه های پلاستیک رو حذف کردن و پاکت های کاغذی گذاشتن و دونه ای ۱۰ سنت میفروشن. من که نمیگیرم. گاهی شده کیسه ی همیشگی رو یادم رفته ببرم گذاشتم توی سبد توی ماشین جا دادم بدون کیسه و پاکت. واقعا این همه پلاستیک نابود کننده هست.
تازه اینجا قبلا همه ی مغازه ها کیلویی کیسه میدادن برای راحتی مردم!!

خب قبلن ها هم مثلن 20 سال پیش هم توی ایران از پاکت استفاده میشد اما الان پلاستیک شده جز ضروریات زندگی
چه کار خوبی میکنی که از کیسه های قبلی استفاده میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد