ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

همکارمون چه دل خجسته ای داره بقرعان

زنگ زدم به همکارم بعد از سلام و احوالپرسی و با اینکه صداشو شناختم اما مردد بودم، گفتم میخاستم با آقای "ع" صحبت کنم. برگشته میگه امروز تشییع جنازه ی آقای "ع " هست. خشکم زد ازین حرفش.

با تعجب میگم: من همکارتون هستم از فلان شرکت

میگه: اِ تویی؟ حالت چطوره؟ از دست خانوم "خ" مجبور بودم این حرفو بزنم. آخه روزی چند بار زنگ میزنه و پیگیر کار مالیاتیه. برای همین گفتم یکم سرکارش بزارم.

یعنی همچین همکار نخبه ای نوبره




نظرات 6 + ارسال نظر
ساسا یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:22 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

چه خلاق. خوشمان آمد

Mr PACT یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:10

هاهاها... دمش گرم

سوره یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 21:00

ایول داره خلاقیتش

بانوی ماه دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:07

خاهر بهار دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:04

طرح خوبی بودا میشه در برابر ادمای کنه ازش استفاده کرد یا مثلن یه سریش زنگ زد بگی طرف رفته مستراح ای بهش بر میخوره دیدم که میگما


کلن آدمیزاده و خلاقیتش دیگه

یک ذهن پریشان دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 20:11

توام میگفتی کجا دفنشون میکنن با بچه ها بیایم واسه تشییع جنازه

والا اون لحظه اینقده از حرفش جا خوردم که اصلن کلمات تو دهانم نمی چرخید. یه لحظه خون به مغزم نرسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد