ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

دو

یک روز را بدون اینکه درباره ی کسی یا چیزی اظهار نظر منفی کنی به پایان برسان.

.

.

.

.

.

انجام این کار خیلی سخته (حداقل برای من خیلی سخته. میگم سخت چون نمیخام وقتی خودم نمی تونم کاری رو انجام بدم دیگری رو هم ملزم به انجامش کنم). واقعن باید یه اراده ی پولادین داشت تا یک روز رو بدون استرس و بدبینی و ... سپری کرد. البته من همیشه اعتقاد دارم شرایط بسیار تاثیر گذاره در خلق و خو و دید و تفکر آدمها. جامعه ای که مدام در پی زیر پایی زدن به مردم خودشه یا سعی در دروغ گویی داره میتونه یک جمع رو به تشنج بکشونه.

البت ما تمام سعی مان را می کنیم تا یک روز نه در مورد کسی اظهار نظر منفی داشته باشیم نه خودمون منفی بشیم. والا



نظرات 9 + ارسال نظر
maede یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:01 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

سلاااااااام باران جونم؛ خوبی؟ وای چقدر دلم برات تنگیده بود، ممنون از حضورت تو این مدت ، من برگشتم، ایشالا سر فرصت همه ی پستاتو می خونم و نظر میذارم؛ فعلا بووووووس

My white house یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:19 http://mennomen.mihanblog.com

چه خوب،موافقم:)

ساسا دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 http://www.khordeforooshi.blogfa.com

چه فکر خوبی. ولی مگه میشه!؟!

خاهر بهار دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:29

نمیتونم شرمنده
میشه رانندگی کرد و مثبت بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Mr PACT شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 http://MisagheTanha.blogsky.com

عاالیه این کار...

ریحانه دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:59

سلام عزیزم
خوبی ؟؟ نماز روزه هات قبول گلم
کار خوبی ولی اگه بشه
با این همه دروغ و کلک نیرنگ دورویی مگه میشه
خوب چیزی رو یاداوری کردی
سعیم رو میکنم که بشه

درود به تو. طاعات شما هم قبول بانو
برای هر کاری بید تمرین کرد چی خوب چی بد

نادی دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:54

سلام به استاد مهربان و دلسوز

وقتی در یک محیط ناامن زندگی میکنی و دایما در معرض خطر باشی اولین کاری که میکنی ساختن یه پناهگاه است که به وقت
شذت خطر به آن پناه برد

آرامش درونی واسه من بهترین پناه است که بدون رعایت این اصولی که شماردی محاله ،برای خوب بودن و درست زندگی کردن نمیتوان منتظر یه شرایط ایده آل ماند یا نگاه مشروطی داشت چون اولین آسیبش را به خود میزنیم

شاگردی کردن تمرین همیشگی من است.ممنونم

ما که استاد نیستیم خاهر اما حرف شما جای تامل داره فراوان

My white house دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 http://mennomen.mihanblog.com

گاهیانقدر بی توجه به لحظه هایمان هستیم که حتی بیادنمی اوریم لحظه منفی بودنمان را!

خیلی با نظرت موافقم آسمان

رها دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:13 http://thepartoftanhai.blogsky.com/

راست می گی نباید توجه کنم ولی می دونی چی می سوزونتم اینکه جلوی چشم خلق الله انقدر مهربون بازی درمی ارن
حیلی سیاستمدارن من اصلا سیاست زنانه ندارم و این بزرگترین ضعف منه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد