ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.
ذهن زیبا

ذهن زیبا

قد وقواره آدمى به اندازه محیطی میشود که در آن رشد می کند! راه های نرفته بروید.کارای نکرده بکنید.آوازهاى نخوانده بخوانید.جاهای ندیده ببینید.توى یک برکه نه نمانید.

برای یک مردادی آتشینِ دوست داشتنی

زندگی جیره ی مختصری ست

مثل یک فنجان چای

و کنارش عشق است

مثل یک حبه ی قند...

زندگی را با عشق نوش جان باید کرد


دوری یا نزدیکی ملاک سنجش آدمها نیست. همدل که باشی، تمام کائنات برای موفقیت، آرامش، خوشی و ... تو دست به کار می شوند تا از زندگیت در کنار آنان که دوستشان داری و دوستت دارند، لذت ببری.

طبیعت قانون خودش را دارد و زندگی نیز و تو قانونهایت را زندگی می کنی وقتی به آنها ایمان داری. هر روز زندگیت سرشار از نور و رنگ و عشق و آرامش...

زادروزت با تاخیر خجسته پریشان جان



نظرات 4 + ارسال نظر
maede شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:02 http://ashiyane-nursing.mihanblog.com

مبااااارک باشه

یک ذهن پریشان یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:22 http://www.1zehneparishan.blogfa.com

خب من الان نمیدونم چطوری تشکر کنم . خیلی ممنونم ازت . از دور روی ماهت رو میبوسم . امیدوارم هرچه زودتر فرصتی به وجود بیاد تا بتونم از نزدیک ببینمت دوست مهربونم .
خیلی خیلی ممنونم .

خاهش می کنم عزیزم. امیدوارم همیشه شاد و دلخوش باشی

Mr PACT یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:28

من که خونه خودشون تبریک گفتم، توی خونه شما هم تبریک میگم بهشون
امیدوارم همیشه خوش باشن و خوشبختی شازده دوست داشتنیشون رو ببینند

ممنون میثاق. ایشالا همیشه خوش باشن در کنار عزیزانشون

زویا یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 http://zehnemanedige.persianblog.ir

تولدش مبارک باشه با تاخیر، روز خبرنگار هم با تاخیر بازم مبارک باشه :دی
خودت چطوری دخترم :) کار و بار در این روزهای گرم مردادی خوبه؟ مرسی که به یادمی

مرسی زویا
شما که صبحانه رو اساسی زدی با کلی تپش عشقولانه قلبی و ما رو خوشحال کردی که اومدی.
راستی من عروسیت لباس چی بپوشم زویا؟؟؟؟؟
منم خوبم عزیزم. میدیونی چند نفرن که وقتی نمی نویسن دلم براشون تنگ میشه اساسی تو یکی از اونهایی زویا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد